Graspop Metal Meeting 2026

Gaan we nu een Festileaksmeeting houden of gaan we nu een Festileaksmeeting houden?

Zijn er voorstellen?

Ik ben wel te vinden voor 13 h op donderdag bij de southstage. Ik heb zelf Ego Kill Talent dan staan maar is nu niet de belangrijkste band van de dag en kan ik gerust op een afstandje kijken. Om 13 h is enkel Slay Squad nog aan het spelen wat niet bepaald veel mensen denk ik in hun spoorboekje hebben. En zij die Snot of Ankor willen zien kunnen na ongeveer een kwartiertje vertrekken :)
Komt nog wel. 😉
Ik had ook al wat voorstellen gedaan.

Ik zou wel net als vorig jaar het kruis aan de Noordzijde aanhouden, vlak bij de Belgian Beer Bar.
Direct achter het kruis staan sinds vorig jaar ook meerdere lange statafels, en is het zo vroeg op de donderdag nog lekker rustig en schoon, ideaal voor een meeting dus. 🙂

Laatst bewerkt:
Bekijk bijlage 19953

Ik moet mijn spoorboekje nog opstellen, maar we moesten de mogelijke clashes toch negeren, niet?
Je moet uiteraard niks, maar dat was wel het idee, ja. 😉
Leuker voor het 'spel' en beter voor de gemiddeldes als we iedere band zo objectief mogelijk en op zichzelf beoordelen, al weet ik dat dat haast onmogelijk is, zeker nu de timetable officieel bekend is.

Maar ook voor jezelf is het handiger, je kunt nl. zowel de gemiddeldes als je eigen scores naast elkaar leggen om je te helpen een beslissing te maken bij clashes.

Heb je bv. de ene band een 7 (want to see) gegeven en de andere een 8 (really want to see), dan lijkt me de keuze duidelijk. 💁‍♂️
Heb je beide bands een gelijke score gegeven, dan zou je eventueel de gemiddeldes of de scores van andere (specifieke) Festileakers kunnen laten meespelen in je beslissing.

Je moet uiteraard niks, maar dat was wel het idee, ja. 😉
Leuker voor het 'spel' en beter voor de gemiddeldes als we iedere band zo objectief mogelijk en op zichzelf beoordelen, al weet ik dat dat haast onmogelijk is, zeker nu de timetable officieel bekend is.

Maar ook voor jezelf is het handiger, je kunt nl. zowel de gemiddeldes als je eigen scores naast elkaar leggen om je te helpen een beslissing te maken bij clashes.

Heb je bv. de ene band een 7 (want to see) gegeven en de andere een 8 (really want to see), dan lijkt me de keuze duidelijk. 💁‍♂️
Heb je beide bands een gelijke score gegeven, dan zou je eventueel de gemiddeldes of de scores van andere (specifieke) Festileakers kunnen laten meespelen in je beslissing.
Ik claim dit overigens bij deze als de 'MetalLimbo Methode©'. 🤓😜

Users who are viewing this thread