Graspop Metal Meeting 2026

Eigenlijk. Ik ben eens een middag constant in meetings geweest. En als ik dan nu om 16 h 20 eens online kan, nog niet gekeken of er nieuwe namen zijn. Maar dit forum open ik als eerste. En ik zie hier laatste bericht 27 minuten geleden. Ja dan weet ik al dat vandaag de dag niet was 😆😅

Eigenlijk. Ik ben eens een middag constant in meetings geweest. En als ik dan nu om 16 h 20 eens online kan, nog niet gekeken of er nieuwe namen zijn. Maar dit forum open ik als eerste. En ik zie hier laatste bericht 27 minuten geleden. Ja dan weet ik al dat vandaag de dag niet was 😆😅
Nee idd

Tis vervelend 😄

1777306246721.png
Quicksand zegt me echt niets.
Bush is best wel een unieke boeking op gmm dus dat word wel eentje om zeker te checken.
Cavalera is altijd wel feestje.
Sex pistols met frank carter, moet ze toch ooit eens zien, en met frank zal het wsl de beste versie nog zijn.
Alter bridge - altijd al fan van geweest, al viel miles kennedy op de MS toch wel tegen vorig jaar. Hopelijk nu met AB toch wat meer power!
Volbeat zal wsl vanaf de andere MS te kijken zijn, om daarna lekker op KL los te gaan, mits we nog energie hebben die dag.

Season 4 Krusty The Klown GIF by The Simpsons

Users who are viewing this thread