Graspop Metal Meeting 2026

Hoop de donderdag toch al lekker te raggen op Limp Bizkit & The Offspring.
De rest zien we dan wel, BMTH & Volbeat ook wel aanwezig normaal gezien.

Daughtry net toegevoegd op de download line up. Hoop dat die overkomen naar de vrijdag van graspop.
Ah da zou goed zijn want ik geraak er nie vandaag 🥲

Wel speciaal om dan Alter bridge wel al vrij te geven op de poster, wat mogelijk de reden was dat nie uitverkoopt, en Daughtry niet..

zal maar niet teveel hopen, als Daughtry logo band is op Download zullen die hier niet den onderkant komen vullen denk ik..

Laatst bewerkt:
Download festival announcement makes me think we are getting close to our final lineup. I would take Marmozets and Conjurer from that announcement, really like both of them.

Also Rush announced an european tour for 2027, they could be the ultimate headliner for Graspop if they decide to do some festival dates after the tour.

• Leuk
  • Pray
Waarderingen: @3*# en won666
1. Sabaton
2. Volbeat
3. Limp Bizkit
4. Bad Omens
5. BMTH
6. Offspring
7. Def Leppard
8 . KL (skippen we)
Alleen Offspring en Volbeat al eerder gezien maar we zijn dan ook nog GMM maagden..😉

• Leuk
Waarderingen: won666

kunnen ze trivium niet nog ruilen met knocked loose ? 🤘
Eigenlijk is Trivium die dag de enige band in mijn ogen dat die spot verdient. BB evt ook wel wegens al jaren gewild in Europa en nog nooit in België gespeeld. Maar voor mij is Trivium de echte headliner

Eigenlijk is Trivium die dag de enige band in mijn ogen dat die spot verdient. BB evt ook wel wegens al jaren gewild in Europa en nog nooit in België gespeeld. Maar voor mij is Trivium de echte headliner
Goh, dat is toch zo een band die een beetje hun moment hebben laten liggen. Toffe band en hebben hun momentum gehad lang geleden, maar zijn uiteindelijk nooit echt doorgebroken. Ooit dacht ik ook dat het een toekomstige headliner kon worden, maar lijken me nu eerder steeds minde populair te worden en gaat niet meer gebeuren vrees ik. Hebben ook redelijk wat inwisselbare albums uitgebracht. Dan is een volbeat toch wel vele malen groter en populairder.

Download festival announcement makes me think we are getting close to our final lineup. I would take Marmozets and Conjurer from that announcement, really like both of them.

Also Rush announced an european tour for 2027, they could be the ultimate headliner for Graspop if they decide to do some festival dates after the tour.
They have a fanbase, but not sure if they would really fit as a graspop headliner. Seems more like a cult band to me.

Ga enkel zaterdag voorlopig

1. BMTH
2. Knocked loose
3. Bad Omens
4. Limp Bizkit
5. Volbeat
6. The Offspring
7. Def leppard
8. Sabaton

• Leuk
Waarderingen: won666
geraak daar helemaal niet in om of andere reden. maar zou wel een dick move zijn naar BB en AB uiteraard om die er dan ineens boven te zetten.
maar vind het ergens wel onlogisch dat, als ik hier hoor dat elke aanpassing moet goedgekeurd worden door iedereen, KL als headliner goedgekeurd raakt door zulke bands. dan idd eerder trivium toch wel

Goh, dat is toch zo een band die een beetje hun moment hebben laten liggen. Toffe band en hebben hun momentum gehad lang geleden, maar zijn uiteindelijk nooit echt doorgebroken. Ooit dacht ik ook dat het een toekomstige headliner kon worden, maar lijken me nu eerder steeds minde populair te worden en gaat niet meer gebeuren vrees ik. Hebben ook redelijk wat inwisselbare albums uitgebracht. Dan is een volbeat toch wel vele malen groter en populairder.
Maar Volbeat staat al op de south dus dat wordt moeilijk

Geweldige band en zou ze heel graag eens zien (ook op Graspop), maar headliner, laat staan de ultieme..? 🤨

Trivium had voornamelijk een dip in live-kwaliteit. De zanger heeft 2 jaar intensief gewerkt aan zijn stem, het resultaat is te horen op Bloodstock. Volgens mij kunnen ze met hun volgend album (nu in de maak) echt wel naar die hogere spots springen.

Na wat overwegen door de matige headliners toch maar wel een ticket gekocht want het is toch wel een feestje ook al zijn de headliners kut

1. The Offspring
2. Sabaton
3. Limp Bizkit

De rest hoef ik niet echt te zien, maar:

4. BMTH
5. Def Leopard
6. Bad Omens
7. Volbeat
8. KL (deze ga ik actief negeren)

Users who are viewing this thread