Graspop Metal Meeting 2026

Valt me wel op dat op de plekken waar dus bij GMM nog de gaten zitten, inderdaad namen op Hellfest staan. Helloween had best nog ergens sub op vrijdag gepassen. Die dag moet voor GMM nog veel gevuld worden.

Maar headliner voor de donderdag kan eigenlijk echt alleen nog Gojira zijn denk ik. JUIST omdat die niet op Hellfest staan is dat nu gewoon een powermove van GMM. Misschien wat ''klein'' als headliner, maar redelijk exclusief komend jaar. Wie weet🤞

Ik hoop wel echt dat Graspop 1914 er nog tussen weet te planten. Zouden eigenlijk in 2023 al op Graspop staan, maar moesten toen noodgedwongen afzeggen vanwege de Russische invasie. Sindsdien proberen ze zo goed en zo kwaad als het kan tours te plannen, wat soms wel lukt en soms ook niet vanwege reisverboden voor Oekraïense mannen. Into the Grave had ze al voor komende editie en nu staan ze ook op de Hellfest poster. Dus ik zie geen reden waarom Graspop ze niet zou hebben. Geweldige band en heeft bij mij echt de gunfactor.

Ik zie the pretty reckless precies overal opduiken maar moet eerlijk toegeven dat ik er nog nooit van gehoord heb. Enige reden waarom die plots hoge plekken krijgen?

Dit moet toch wel echt zuur zijn voor Helloween fans
Oh, die accepteren toch wel lagere spots! Kansen voor Graspop!
Oh wacht.. op Graspop kan dat alleen nog op vrijdag, en dan staan ze op Hellfest
Toch weer uitgesloten dan :ROFLMAO:

• Haha
  • Leuk
Waarderingen: Jimmeh07 en Jamel
Hellfest brengt dus ook nie echt do- south head duidelijkheid.

Tzal Gojira of deftones wel zijn dan zeker?

Valt me wel op dat op de plekken waar dus bij GMM nog de gaten zitten, inderdaad namen op Hellfest staan. Helloween had best nog ergens sub op vrijdag gepassen. Die dag moet voor GMM nog veel gevuld worden.

Maar headliner voor de donderdag kan eigenlijk echt alleen nog Gojira zijn denk ik. JUIST omdat die niet op Hellfest staan is dat nu gewoon een powermove van GMM. Misschien wat ''klein'' als headliner, maar redelijk exclusief komend jaar. Wie weet🤞
En The Offspring kan je wel als sub onder Volbeat kwijt, toch? of is dat dan weer te laag? Ik denk als je dat doet je echt in z'n geheel op de bovenlijn een veel dikkere lineup hebt dan Hellfest. Undercard lijkt misschien beter bij Hellfest, maar door 6 podia in totaal mis je altijd iets. En ze staan moeilijk ver uit elkaar. Dus weet nu uit ervaring dat op papier misschien leuk is, in praktijk niet.

Hellfest brengt dus ook nie echt do- south head duidelijkheid.

Tzal Gojira of deftones wel zijn dan zeker?
Na het Hellfest en Mad Cool nieuws van vandaag kan je er wel geld op in zetten dat Deftones niet op tour is in juni/juli
Die lijken me geen optie meer
En The Offspring kan je wel als sub onder Volbeat kwijt, toch? of is dat dan weer te laag? Ik denk als je dat doet je echt in z'n geheel op de bovenlijn een veel dikkere lineup hebt dan Hellfest.
sub lijkt me niet te laag voor die band nee

• Leuk
Waarderingen: Akephalos

Users who are viewing this thread