Graspop Metal Meeting 2026

BMTH zal toch wel met een andere show komen? Album is dan alweer twee jaar oud, dan is de NexGen tour wel rond zou ik zeggen. Genoeg materiaal om een 'best of' show te maken, misschien zelfs met wat deep cuts. Ik kijk hier wel naar uit hoor.

• Leuk
Waarderingen: Knightofmuser en Lars.
Kijk voor BMTH niet echt mijn muziek, maar hebben zich echt wel headline waardig weten neer te zetten.
De rest snap ik niet (kan ook aan mij liggen)

Ik hoop stiekem nog altijd op My Chemical Romance en Rob Zombie.

Duimend dat Deff Leppard géén headliner is, maar een sub ... Welke realistische opties blijven er voor zondag over?

Same, My Chemical Romance zou wel eens vernieuwend zijn en toch wel een "gateway band" voor velen van mijn generatie (al had ik er toen zelf niet zo veel mee)

• Leuk
Waarderingen: jvandeweyer
Ja jongens toch. Graspop wil mij in 2026 dus echt niet als bezoeker he. Waarom nou weer zo thema avond? Waarom Bad Omens opeens zó hoog en niet Architects? Bmth met dezelfde show en over Babymetal ga ik nog geen eens beginnen. Wat een verschrikking dat die op zo positie geboekt worden
Ik zal vragen of babymetal de volgende keer mag headlinen speciaal voor jou. ;)
Als je braaf bent maak ik er een north stage headliner van.

Kijk voor BMTH niet echt mijn muziek, maar hebben zich echt wel headline waardig weten neer te zetten.
De rest snap ik niet (kan ook aan mij liggen)
Zelfde mening over BMTH. Als headliner werkte het voor mij wel echt goed. Dikke productie dus daar sta ik (mits er geen harde clash is) gewoon de hele show bij.

Bad Omens echt volledig onbekend voor mij, dus ik ga het op z'n minst proberen.

Architects weleens op Alcatraz gezien, die zang kan ik echt 2 nummers volhouden.

Baby Metal heeft wat mij betreft altijd zo'n sfeer van ''het is omdat het moet'' om zich heen. Echt geen ene fuck aan. Maar met K3 zaten we er dus toch weer niet zo heel ver naast.

• Haha
  • Leuk
Waarderingen: Pauly Robin en El_Leipo

Users who are viewing this thread