Graspop Metal Meeting 2026

Zou Maiden op terugkeer alleen gerechtvaardig vinden als de setlist compleet op de schop gaat en ze andere keuzes gaan maken uit de periode van Iron maiden tot en met Fear of the dark.Maar verwacht het als die-hard fan niet.Metallica is daar altijd veel flexibeler in.
Aan de andere kant zou het met me een dikke 100 euro plus extra's schelen voor de Ziggo dome,mochten ze toch Graspop doen.

Zelfs als die-hard Maiden fan, headline herhalingen zijn stom en zeker komend jaar niet nodig.
Zou Maiden op terugkeer alleen gerechtvaardig vinden als de setlist compleet op de schop gaat en ze andere keuzes gaan maken uit de periode van Iron maiden tot en met Fear of the dark.Maar verwacht het als die-hard fan niet.Metallica is daar altijd veel flexibeler in.
Aan de andere kant zou het met me een dikke 100 euro plus extra's schelen voor de Ziggo dome,mochten ze toch Graspop doen.

Het scheelt dat ze in hun persbericht hebben geschreven dat ze op andere plekken zullen spelen, al zat er ook nog wel een dubbelzinnigheid in dat woordje "predominantly". Maar vooralsnog verwacht ik geen herhaling.

Oej oej oej. Ik vind het zo wel echt heel lastig om enige hype te krijgen voor Graspop. Toegegeven: die hebben altijd wel wat uniekere namen. Maar dit belooft allemaal één van de minst geïnspireerde bovenkant van het affiche in jaren.

Resurrection fest stelt teleur
Tor overtreft alle verwachtingen want ik had enkel headliners verwacht. Twisted Sister, Blood Incantation, Anthrax en Queensryche zie ik graag doorkomen. En Iron Maiden mag maar weeral een headliner herhalen ... Maar nog steeds Iron Maiden liever dan bepaalde andere headliners die genoemd worden voor mij persoonlijk (uit respect voor hun fans, zal ik geen namen noemen). BMTH en Limp Bizkit hoeven voor mij niet maar als ze er staan en er staat niks beter, dan sta ik er ook wel. Tenzij Limp Bizkit beloofd terug te keren naar haar Roots, geen halve covers te spelen en gewoon een Woodstock 99 set te doen. Dan sta ik op de eerste rij

• Leuk
Waarderingen: RuneBrico

Users who are viewing this thread