Hee allemaal. Sssst. Piebe is weer gesignaleerd in Billy Mayhem zijn laatste video. Op 8:05. Niet verder vertellen
That’s all cool and good. I respect your opinion and I also think that this was unnecessary.
However, if we were to exclude every musician that’s ever been rude, we would barely have any band on stage at all.
In any case, there is some patching up to do. But as we’ve seen with acts like motley crue, that’s very much possible and I’d be happy if we could move past that hiccup.
Vooral dat stukje herhaling van vorig jaarKijk jij had er zin in die dag
Agree. But de accusations in the case of the Crue where less severe? Thats my thoughtsThat’s all cool and good. I respect your opinion and I also think that this was unnecessary.
However, if we were to exclude every musician that’s ever been rude, we would barely have any band on stage at all.
In any case, there is some patching up to do. But as we’ve seen with acts like motley crue, that’s very much possible and I’d be happy if we could move past that hiccup.
Helemaal mooiHee allemaal. Sssst. Piebe is weer gesignaleerd in Billy Mayhem zijn laatste video. Op 8:05. Niet verder vertellen![]()
In de jaren 90 had je in NL nog wel evenementenbier wat daadwerkelijk minder alcohol bevatte. Maar het moest aangegeven worden bij de bar. Weet het nog van een aantal concerten en een enkel festival. Bijzondere gewaarwording. Nuchter worden tijdens het bierdrinken
Hoezo eigenlijk?Eens. En het is ook niet dat de hele band nu gecanceld moet worden of moet stoppen. Maar een paar jaar pauze alvorens verder te gaan zonder het desbetreffende bandlid is wel een goed idee.
Omdat het imago toch wel geschaad is. Ondanks dat de persoon er niet meer in is, zullen veel mensen toch twijfelen of ze er gelijk weer heen gaan. Als je 2 of 3 jaar wacht zullen meer mensen het zijn vergeten en heb je er een paar nieuwe fans ondertussen bij, die van dit niks of weinig afweten.Hoezo eigenlijk?
Waarom zou de rest van de band niet direct door kunnen zodra ze een geschikte vervanger hebben gevonden en ingewerkt?
Ben ik het niet mee eens, rest van de band kan er niks aan doen.Omdat het imago toch wel geschaad is. Ondanks dat de persoon er niet meer in is, zullen veel mensen toch twijfelen of ze er gelijk weer heen gaan. Als je 2 of 3 jaar wacht zullen meer mensen het zijn vergeten en heb je er een paar nieuwe fans ondertussen bij, die van dit niks of weinig afweten.
Persoonlijk zou het voor mij niet veel uitmaken, zolang de persoon er maar uit is.
Ben het zelf ook niet mee eens. Zou t zelf juist goed vinden inderdaad als ze nu doorgaan. Punt is wel dat ze waarschijnlijk nu veel reacties gaan krijgen over dit hele gebeuren. Weet niet in hoevere dit het zelfvertrouwen van de band schaat.Ben ik het niet mee eens, rest van de band kan er niks aan doen.
Een 'pauze' van een paar jaar nemen zou juist lijken alsof dat wel zo zou zijn.
Gewoon doorgaan, verlies pakken dat er mogelijk (tijdelijk) wat minder bezoekers komen, en zorgen dat je muzikaal relevant blijft.
Met niet spelen ga je die twijfelaars ook niet overhalen om weer te komen, en ook niet veel nieuwe fans creëren.
Dat zit hem dus in de CO2, op festivals wordt hiervan veel minder gebruikt, waardoor je buik minder opblaast en minder gas zorgt ook voor efficiëntere afbraak, meer uitleg hierEn het artikel ook. Tja omdat je ook vaak minder drinkt.
Juist dit is 1 van de weinige momenten van het jaar dat ik zomaar bier krijg door gewoon op mijn pad een kraam aan te schieten.
Ik weet nog steeds niet waardoor het minder vat op mij heeft dan thuis met een aantal flessen.
Wat ik dus echt heerlijk vind. Kan jupiler die leidingen ook naar de Mechelse cafés aanleggen. Of op z'n minst naar Alcatraz...Dat zit hem dus in de CO2, op festivals wordt hiervan veel minder gebruikt, waardoor je buik minder opblaast en minder gas zorgt ook voor efficiëntere afbraak, meer uitleg hier
Dat bier vers lekkerder is, helemaal eens. Weer een goede reden om naar gmm te komen.Dat zit hem dus in de CO2, op festivals wordt hiervan veel minder gebruikt, waardoor je buik minder opblaast en minder gas zorgt ook voor efficiëntere afbraak, meer uitleg hier
Even wachten tot de storm is overgewaaid… ondertussen inderdaad een vervanger inlijven en inwerken.Hoezo eigenlijk?
Waarom zou de rest van de band niet direct door kunnen zodra ze een geschikte vervanger hebben gevonden en ingewerkt?
Mja, ik denk dat het eerlijk gezegd wel mee zal vallen met die storm.Even wachten tot de storm is overgewaaid… ondertussen inderdaad een vervanger inlijven en inwerken.
Dat zou ik doen. Maar wat weet ik ervan. Ik zit niet in een rockband met vieze mannen.