Daar ben ik me van bewust. Ik denk dat LongStoryShort ook geen persoonlijke aanval op Trent lanceert, maar enkel zegt dat die albums kwalitatief minder zijn.
The Downward Spiral is al een verbetering tov PHM en Broken, en ik denk niet dat er albums uit 1994 zijn die veel beter klinken. Maar het klinkt niet zoals de moderne standaarden, en daar kan niemand iets aan doen. Misschien dat LongStoyShort voorbeelden kan geven van albums uit de jaren '90 die wel goed klinken volgens het perspectief van een audio engineer.
@longstoryshort: misschien moet je de recentere live versies van de oude platen beluisteren, dan snap je misschien beter waarom het zo'n aantrekkingskracht op ons heeft. Dit dateert ook al van 2005 (goddammit!), maar dit illustreert wel de power die NIN kan uistralen. Ik heb deze liveregistratie ooit als MP3 gedownload via Pirate Bay. Om een of andere reden was heel het album qua geluidsniveau x2 ten opzichte van andere bestanden. Ik ben door deze versie van Terrible Lie een beetje dover geworden.