Graspop Metal Meeting 2025

Nog benieuwd of er nog wat van download extra komt overvliegen.

WT
BfmV
Sleeptoken ondanks exclusief?
Sex pistols voor zondag
Cradle of filth nog in een tent
Meshuggah ook tegen beter weten in (south of heaven)

Bijlagen

• Screenshot_20241206_013909_Chrome.jpg
    Screenshot_20241206_013909_Chrome.jpg
    299,5 KB · Weergaven: 56
Nog benieuwd of er nog wat van download extra komt overvliegen.

WT
BfmV
Sleeptoken ondanks exclusief?
Sex pistols voor zondag
Cradle of filth nog in een tent
Meshuggah ook tegen beter weten in (south of heaven)

Ik hoop in ieder geval BFMV en Polaris

Is Heilung een optie als headliner als je weet dat the Hu reeds geboekt is?
Headliner van Graspop? Nooit. Afsluiter Marque zeker een optie. Al spelen ze in de zomer een select aantal afscheidsshows waardoor de kans klein is.
De Maastricht show is aangekondigd als Benelux exclusive in de mail blijkbaar, dus uitgesloten.

Cradle of Filth is een optie voor GMM, in 2025 slechts 1 show in Nederland. Dus om nog iets in de buurt te doen is Graspop een optie.

Ik heb daarnet mail gehad van loudnoise en de effenaar dat WASP 11juni naar daar komt en volgende week zijn Europese juni tour volledig bekend maakt.
Ook al staan ze al op alcatraz het zou zomaar kunnen dat Blackie en co toch graspop gaan aandoen.
I really hope not, they recently turned a NYC show into a Trump rally, keep that shit out of Graspop

Verwachten we vandaag of volgende week (cfr. Hellfest) nog een paar namen?

Vorig jaar niets in december, en pas eind januari terug namen. Maar toen hadden we alle headliners (+ 84 bands) al in november...

Vorig jaar niets in december, en pas eind januari terug namen. Maar toen hadden we alle headliners (+ 84 bands) al in november...
Als graspop effectief een exclusieve headliner of een headliner die zijn tour nog moet posten deelt met hellfest zou het wel kunnen! Anders denk ik dat we gewoon moeten gaan wachten...

• Leuk
Waarderingen: madeira

Denk dat we alleen namen mogen verwachten als een grote band (ala Slayer of System of A down) een tour eruit gooien en dan op (hellfest en) Grapsop staan. (Al verwacht ik de voorbeeld namen niet hoor😉)
Maar ben bang dat we tot '25 moeten wachten op de volgende namen

• Leuk
Waarderingen: madeira
Denk dat we alleen namen mogen verwachten als een grote band (ala Slayer of System of A down) een tour eruit gooien en dan op (hellfest en) Grapsop staan. (Al verwacht ik de voorbeeld namen niet hoor😉)
Jij zet hoog in, ik zou eerder gokken op een disturbed of volbeat haha

Ik heb gisteren een aantal interviews etc gelezen, en zowel SOAD en Slayer hebben duidelijk gezegd niet te gaan touren. Een enkele show hier en daar, misschien een mini trip van 2 max 3 shows is mogelijk. Een tour hoeven we dus niet te verwachten, maar het sluit niet uit dat er een kleine kans is dat ze uitzonderlijk naar een GMM of Hellfest komen.

(excuses als dit al door iemand is gezegd, heb niet de kans gehad alle 8,384 berichten te lezen)

• Leuk
Waarderingen: HaaEll
Hellfest lost volgende week hun hele line up, mogelijk geeft dit wel een beeld van headliners/bands die nog geen Europese tour data hebben bekend gemaakt. Maar de laatste jaren is er wel steeds minder overlap om headliners tussen GMM en hellfest

Hellfest lost volgende week hun hele line up, mogelijk geeft dit wel een beeld van headliners/bands die nog geen Europese tour data hebben bekend gemaakt. Maar de laatste jaren is er wel steeds minder overlap om headliners tussen GMM en hellfest
Vorig jaar machine head en A7X nog? is toch de helft van de top namen?

En in 2023 Def leppard, Motley crue, PWD, Slipknot

Linkin Park heeft een extra show toegevoegd in Frankfurt en doorbreekt daarmee het patroon dat er altijd minstens een dag tussen twee shows zitten. Neem daarbij dat hun show in Werchter hopeloos is uitverocht. In het Graspop weekend hebben ze nog tijd op 19, 21 en 22 juni. 19 juni zal het met Iron Maiden en Powerwolf zeker niet worden. 21 of 22 juni dus misschien? Natuurlijk, als Hellfest er ook nog tussen moet wordt het al 3 dagen achter elkaar. Dus ja ...

Tot hier toe gingen we uit van 22 juni voor Hellfest maar kan even goed nu 19 of 21 juni woren, als ze dan toch 2 dagen achter elkaar willen spelen (tenzij ze dat enkel doen in dezelfde stad natuurlijk)

Users who are viewing this thread