Graspop Metal Meeting 2025

SweetJesus

Gouden Tip
7 nov 2022
409
616
Just found a post from August 7th on RAR facebook. First bands will be announced for sure.

And Tuska festival will announce first bands on Tuesday 27th
 

JK79

Dagopener
11 sep 2021
556
1.321
Je kan altijd hopen op ticketswap. Maar ook hier zijn de kansen moeilijk.
19 verkocht vs 1942 zoekenden voor in de 013
Meestal komen er wel meer tickets vlak voor het concert vrij. Was met Ayreon (om maar te vergelijken met iets dat ook snel uitverkocht) ook en toen ook vaak voor minder dan de helft van de prijs.
 

Projunk

Randprogramma
15 nov 2023
106
115
Meestal komen er wel meer tickets vlak voor het concert vrij. Was met Ayreon (om maar te vergelijken met iets dat ook snel uitverkocht) ook en toen ook vaak voor minder dan de helft van de prijs.
Denk wel dat ayreon een meer internationaal publiek heeft dat FiR. Gezien ayreon tilburg niet uit komt.
Inherent betekent dat sommige meer logistieke problemen hebben en dus of niet meer kunnen komen of niet last minute kunnen inspringen.
Weet niet of wie hier hetzelfde voor FiR kunnen verwachten
 
  • Thinking
Waarderingen: Pauly Robin

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.729
8.643
Denk wel dat ayreon een meer internationaal publiek heeft dat FiR. Gezien ayreon tilburg niet uit komt.
Inherent betekent dat sommige meer logistieke problemen hebben en dus of niet meer kunnen komen of niet last minute kunnen inspringen.
Weet niet of wie hier hetzelfde voor FiR kunnen verwachten
Daarbij komt nog dat Ayreon 5 shows gaf waardoor er automatisch meer tickets terugvallen dan bij slechts 1 show.

Dit is 1x de 013 voor de gehele Benelux, geen idee wat die dachten dat er ging gebeuren. Had zelf wel verwacht dat er een tweede show klaar stond maar dat blijkt niet het geval. Ronnie had het wel over venue upgrades in Europa maar geen idee of dat bij ons ook gaat lukken.
 

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
1.170
1.470
Daarbij komt nog dat Ayreon 5 shows gaf waardoor er automatisch meer tickets terugvallen dan bij slechts 1 show.

Dit is 1x de 013 voor de gehele Benelux, geen idee wat die dachten dat er ging gebeuren. Had zelf wel verwacht dat er een tweede show klaar stond maar dat blijkt niet het geval. Ronnie had het wel over venue upgrades in Europa maar geen idee of dat bij ons ook gaat lukken.
Zowel als het gaat over last minute ticketswap als last minute? venue upgrade moet ik als Belg ook nog rekening houden met een overnachting last minute te vinden.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.729
8.643
Zowel als het gaat over last minute ticketswap als last minute? venue upgrade moet ik als Belg ook nog rekening houden met een overnachting last minute te vinden.
een venue change gebeurt nooit last minute volgens mij, maar geen idee of het uberhaupt zal gebeuren. we zullen wel zien
 

davidfcutreg

Playlistbediener
21 jul 2019
40
77
een venue change gebeurt nooit last minute volgens mij, maar geen idee of het uberhaupt zal gebeuren. we zullen wel zien
AFAS Live is bezet die dag.
Misschien Ahoy? En anders wellicht een tweede datum.

Zag eerder bij Landmvrks dat ze een datum toevoegde anderhalve week na het eerste concert. Dus het kan wel, maar niet voor de hand liggend.
 
  • Leuk
Waarderingen: Loek123

Projunk

Randprogramma
15 nov 2023
106
115
AFAS Live is bezet die dag.
Misschien Ahoy? En anders wellicht een tweede datum.

Zag eerder bij Landmvrks dat ze een datum toevoegde anderhalve week na het eerste concert. Dus het kan wel, maar niet voor de hand liggend.
Ze zullen idd niet de locatie wijzigen en ik verwacht ook niet dat ze bijboeken.
Ik ken de band qua reputatie niet goed maar het lijkt erop dat ze het liefst niet voor een halfvolle zaal willen spelen. Dus krapte op de markt lijken ze prima te vinden, als ik de rest van de tour locaties bekijk.

Maar nu weer even naar Robins uitdaging.
Is het een idee dat je al een overnachting zoekt via booking.com of iets dergelijks. Maar met een flexibele annulering (24/48 uur van te voren)
Dat kun je toch nog in de laatste week meegrijpen in de ticketswap zonder zorgen over je slaap locatie.
 
  • Thinking
Waarderingen: Pauly Robin

Piet

Gouden Tip
24 mrt 2022
498
539
Ze zullen idd niet de locatie wijzigen en ik verwacht ook niet dat ze bijboeken.
Ik ken de band qua reputatie niet goed maar het lijkt erop dat ze het liefst niet voor een halfvolle zaal willen spelen. Dus krapte op de markt lijken ze prima te vinden, als ik de rest van de tour locaties bekijk.

Maar nu weer even naar Robins uitdaging.
Is het een idee dat je al een overnachting zoekt via booking.com of iets dergelijks. Maar met een flexibele annulering (24/48 uur van te voren)
Dat kun je toch nog in de laatste week meegrijpen in de ticketswap zonder zorgen over je slaap locatie.
Liever de Brabanthallen.
 

Projunk

Randprogramma
15 nov 2023
106
115
Rock Am Ring komt woensdag met een aankondinging eh?
Linkin Park hun website heeft nu een timer die op dezelfde moment lijkt af te lopen!
Misschien dan toch een terugkeer met een zangeres zoals er al vele geruchten waren?
Jah vind het lastig met deze band. Als het idd een nieuwe zanger of zangeres is zijn het lastige schoenen om te vullen.
Dus benieuwd wat de nieuwe sound is.
 
  • Leuk
Waarderingen: PreFXDesigns

PreFXDesigns

Randprogramma
10 sep 2021
135
429
Kweet niet of het hier al gedeeld is, maar Rockville zou de countdown van Linkin Park hebben gedeeld op social media maar zou dit al terug hebben weg gehaald.


Het feit dat ook Rock am ring iets wilt aankondigen op die dag, lijkt het alvast op een US + EU tour, benieuwd of Graspop aanbod komt, maar lijkt me vooral interessant voor Werchter.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken