Graspop Metal Meeting 2025

Beetje ongelukkig omschreven vanuit mijn kant. Wat ik er eerder mee bedoel is dat je als liefhebber van heavy muziek op Rock Werchter in de minderheid zal zijn. De meerderheid is dan eerder geneigd om vervelend te zijn richting mensen die dus in bandshirt lopen.

Net als dat metalheads waarschijnlijk ook vervelend zouden zijn op Graspop tegen de mensen met een Maneskin shirt :rolleyes:.
Het was dat ik een vandaag is de dag shirt had, anders had ik zonder ironie in mijn Taylor Swift shirt rondgelopen. Moet wel eerlijk zijn dat deze niet super obvious is en ik alleen maar (altijd leuke) reacties kreeg van meiden die zelf Swiftie waren XD. Maar dat terzijde.

Ik denk idd ongelukkig beschreven. Nooit last gehad op basis van kleding op festivals. Wel vaker last van onvriendelijkheden op Werchter gehad dan op Graspop, maar ik ben op die eerste ook meer geweest. Metal publiek is ook meer een specifieke community zo af en toe die misschien wel wat meer naar elkaar omkijkt dan als je al die community's met elkaar mixt zoals op Werchter. Ik was het gewoon niet eens met dat het altijd aan het mainstream publiek ligt, kijk maar naar sommige verhalen over de Metallica fans. Ook iemand die ik ken voelde zich afgelopen weekend onveilig op een heavy muziek geörienteerd evenement. het ligt niet aan een groep, maar aan individuen die helaas in elke groep tegen komen. Zand erover ;)

Bekijk bijlage 11255

Chat GPT vindt alvast geen betere naam..
Uiteindelijk een vrij onzinnige discussie.
Want dan mag Pinkpop bijvoorbeeld geen Rock of Metal meer plaatsen? Festivals hebben ooit een naam gekozen. Zou marketing technisch ook half zelfmoord zijn om in één keer de naam aan te passen om dat misschien je aanbod in verband met de tijdgeest iets veranderd?

Uiteindelijk een vrij onzinnige discussie.
Want dan mag Pinkpop bijvoorbeeld geen Rock of Metal meer plaatsen? Festivals hebben ooit een naam gekozen. Zou marketing technisch ook half zelfmoord zijn om in één keer de naam aan te passen om dat misschien je aanbod in verband met de tijdgeest iets veranderd?
Eens
Maar goed laten we nou een het graspop logo nemen.
Heeft de mooie kleine subtitel metal meeting.

Hier moet het graspop altijd blijven staan(zonder is marketing zelfmoord).
Grasmetal klinkt ff minder lekker. (En we hebben al metal gras op het terrein)

Maar als de toekomst weerbarstig is op metal dan zouden ze die subtitel weg kunnen halen of veranderen.
Maar de hoofd naam graspop zou blijven

Ik ben alleen wel een beetje bang dat we om 4 uur Iron Maiden of Slipknot aangekondigd krijgen en dat we nog eigenlijk niets verder zijn tot over een aantal dagen

Dat graspop metal news bestaat toch nog steeds op facebook, is een community, pagina los van de gmm pagina zelf.

Users who are viewing this thread