Graspop Metal Meeting 2024

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.259
3.832
Ik zie hier een lineup waar Slaughter to prevail gewoon boven machine head gebookt wordt. Teken voor wat de toekomst in petto heeft qua headliners?

Bekijk bijlage 8475
KSE als toekomstige headliner? Want dat is de headliner. Dat gun ik ze ook wel.

STP staat gewoon naast MH, ST, Bane en Converge. Terecht uiteraard.

Tof om te zien dat Throwdown, Bane, Full of Hell en Integrity ook nog op dit soort festivals staan. Overkill is wel echt de vreemde eend in de bijt hier.
 

graspop200

Randprogramma
8 dec 2017
121
166
Heeft niks met Graspop te maken, meer iets voor
Klopt.
Net als de afgelopen 10 posts over pagina 666? post over Radio Willy, posts met gifs over EC, posts over covers spelen van Channel zero, posts over bands die ooit op gmm hebben gestaan die een rollator nodig hebben?
Gast serieus?
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.341
5.878
Klopt.
Net als de afgelopen 10 posts over pagina 666? post over Radio Willy, posts met gifs over EC, posts over covers spelen van Channel zero, posts over bands die ooit op gmm hebben gestaan die een rollator nodig hebben?
Gast serieus?
Ik kan wel aan de gang blijven idd, maar ik word nu al een zeikerd genoemd 😆

Niet zo gepikeerd reageren joh. Het is niks persoonlijks, gewoon een poging de off topic gesprekken wat te beperken. Er was wat spam rond pagina 666, Willy kwam ter spake in relatie tot Graspop en liep wat uit de hand. Dat heb ik allemaal gemist want ik was offline. Jouw bericht las ik toevallig snel, dus wilde ik evt discussie in de kiem smoren, of gelijk verplaatsen naar het juiste topic. Sorry dat ik de boel een beetje leefbaar probeer te houden!
 

Thorinson

Playlistbediener
11 jan 2024
10
22
How likely is it on Graspop, that the Bands there include special Guests in Shows (e.g. Halford with 5FDP for "Lift me Up" or Babymetal with BMTH for "Kingslayer")
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.184
7.430
How likely is it on Graspop, that the Bands there include special Guests in Shows (e.g. Halford with 5FDP for "Lift me Up" or Babymetal with BMTH for "Kingslayer")
It does not happen often but it does happen.
Last time there were at least around 3-5 different guest appearances throughout the weekend. For example Slash played a song in Tom Morello's set and Winston Mccall played a song with Architects. I would say the chances are quite low but not zero.

For babymetal and bmth the chances are pretty much zero since they play on different days. Pretty sure both bands have different shows planned throughout the weekend making it literally impossible.
 

Metalhead Liam

Gouden Tip
25 nov 2022
261
405
It does not happen often but it does happen.
Last time there were at least around 3-5 different guest appearances throughout the weekend. For example Slash played a song in Tom Morello's set and Winston Mccall played a song with Architects. I would say the chances are quite low but not zero.

For babymetal and bmth the chances are pretty much zero since they play on different days. Pretty sure both bands have different shows planned throughout the weekend making it literally impossible.
Als Babymetal bijvoorbeeld indd een show op die zaterdag heeft staan word t wel lastig ja, maar zou persoonlijk Kingslayer graag met Babymetal zien! (Al skip ik Babymetal zelf wel😂) maar aangezien die het al een X eerder hebben gedaan geef ik die ook nog zeker een kans om te gebeuren! (Tenzij Babymetal zoals ik al zei een show heeft staan)
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.184
7.430
Als Babymetal bijvoorbeeld indd een show op die zaterdag heeft staan word t wel lastig ja, maar zou persoonlijk Kingslayer graag met Babymetal zien! (Al skip ik Babymetal zelf wel😂) maar aangezien die het al een X eerder hebben gedaan geef ik die ook nog zeker een kans om te gebeuren! (Tenzij Babymetal zoals ik al zei een show heeft staan)
Babymetal speelt vrijdag op Pinkpop en zondag in Frankrijk, ik acht de kans nihil dat ze tussen die shows weer terug reizen naar belgie om een liedje met bmth mee te doen. Ik zou het ook graag zien maar dit gaat hem gewoon niet worden.
 

Metalhead Liam

Gouden Tip
25 nov 2022
261
405
Babymetal speelt vrijdag op Pinkpop en zondag in Frankrijk, ik acht de kans nihil dat ze tussen die shows weer terug reizen naar belgie om een liedje met bmth mee te doen. Ik zou het ook graag zien maar dit gaat hem gewoon niet worden.
Ah oké, wist niks van die shows af, maar indderdaad is de kans dan wel 0.
Hoop wel dat BMTH King slayer speelt, wat vind dat wel een erg goed nummer!
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.455
4.617
ik denk trouwens ook dat babymetal en BMTH nog maar 1 keer kingslayer hebben gespeeld. Maar zie het wel een paar keer gebeuren deze tour.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.184
7.430
Ik zie hier een lineup waar Slaughter to prevail gewoon boven machine head gebookt wordt. Teken voor wat de toekomst in petto heeft qua headliners?
Sorry maar Amerikaanse en Europese festival line-ups met elkaar gaan vergelijken gaat echt helemaal nergens over. Anders kun je ook Godsmack wel noemen als headliner voor graspop 2025.

Dit is een teken van niets.

Machine head is om één of andere reden niet zo groot in eigen land, maar dat is een andere discussie.

KSE lijkt in de VS en in de UK ook een stuk groter als hier.
 
  • Leuk
Waarderingen: MetalLimbo en sven.cr

sven.cr

Randprogramma
22 jan 2023
122
194
Sorry maar Amerikaanse en Europese festival line-ups met elkaar gaan vergelijken gaat echt helemaal nergens over. Anders kun je ook Godsmack wel noemen als headliner voor graspop 2025.

Dit is een teken van niets.

Machine head is om één of andere reden niet zo groot in eigen land, maar dat is een andere discussie.

KSE lijkt in de VS en in de UK ook een stuk groter als hier.

Zie je ook met In Flames die in Europa op festivals als Wacken en Graspop gewoon hoog als logo band staan, terwijl ze op de Sonic Temple poster in de onderste rij staan.
 
  • Leuk
Waarderingen: Loek123

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.172
10.505

gerbthederp

Gouden Tip
17 nov 2022
377
855
Lekker bezig forum!
Top artikel! Ook mijn stemmen uitgebracht en toch lichte wijzigingen links en rechts :D Hoe het gevoel van de dag toch ook soms je bands kan beïnvloeden lijkt me :D
Side note: ik heb op 2 dagen mijn 3de band toch gewisseld, niet al te groot dus haha!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken