Graspop Metal Meeting 2024

won666

Support act
17 mei 2019
1.174
1.237
Het kriebelt om op de rest te reageren van je post, maar ik houd het op dit: als Belg heb ik nooit wat gehad met Channel Zero. Ooit hun "Help" moeten coveren in een band, en dat bleef een marteling 😁



Toch es tijd dat ik Willie ga beluisteren, zo te lezen.
Probeer Misery maar eens. Ik speel zelf geen instrument maar die riff lijkt mij nog ingewikkelder
 
  • Leuk
Waarderingen: PreFXDesigns

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.633
5.070
Ik denk dat ik maar even 4 van mijn berichten hier ga verwijderen zodat ik ook nog op pagina 666 kom. Stelletje mafkezen zo op tweede Paasdag
Als je het maar niet waagt, want dan ben ik de pineut!
Ik heb vorig jaar pagina 666 al gemist doordat jullie zo nodig tijdens Carnaval (!) moesten gaan posten... 😝
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.341
5.878
Ik denk dat ik maar even 4 van mijn berichten hier ga verwijderen zodat ik ook nog op pagina 666 kom. Stelletje mafkezen zo op tweede Paasdag
Verleidelijke strategie... maar dan is natuurlijk het hek van de dam, en gaan we er gezamenlijk voor zorgen dat we nooit meer van die pagina 666 afkomen denk ik... wat in zichzelf wel weer leuk is natuurlijk :LOL:
 

saurus

Dagopener
4 feb 2019
537
634
Het kriebelt om op de rest te reageren van je post, maar ik houd het op dit: als Belg heb ik nooit wat gehad met Channel Zero. Ooit hun "Help" moeten coveren in een band, en dat bleef een marteling 😁



Toch es tijd dat ik Willie ga beluisteren, zo te lezen.
zeker op donderdagavond van 19u tot 21u staalhard met Andries Beckers 2u metal
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.183
7.429
Jahoor terwijl ik slaap halen en vullen jullie even pagina 666
Het is net alsof jullie geen rekening houden met mensen die in andere tijdzones zitten:ROFLMAO:
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.455
4.617
Mijn vriendin komt mee. Ze kent enkel Turnstile en ze wil weten waarom ik elk jaar naar Dessel ga.

Morgen zal ik haar introduceren tot Dying Fetus.
en kent ze:

200.gif
 
  • Leuk
Waarderingen: PreFXDesigns

Ceeweb

Campingartiest
1 jun 2023
85
163
Wie zich stoort aan de hoeveelheid (dezelfde) artiesten en (dezelfde) Belgen in de zwaarste lijst raad ik op kerst (24/12) vooral de 'Staalhard 100' van Radio Willy aan. Daar zit toch een heel stuk meer diversiteit in en daar krijg je heel wat meer harde nummers (zonder dat ze daar zo nodig een hele oproep rond moeten organiseren).

Ohja, proficiat allemaal met jullie ontzettend veel gelul en herhaling dit jaar zodat we op deze paasmaandag pagina 666 mogen aanbreken.
Na Jezus gisteren kan vandaag de Duivel weer heersen!!
Radio Willy is tegenwoordig inderdaad een veel betere radiozender voor de liefhebber van alternatieve muziek.

Studio Brussel is eigenlijk over het algemeen niet meer dan het zoveelste popzendertje geworden. De tijd van de alternatieve radio lijkt soms ver weg. Sommige dagen lijkt het alsof de nieuwe van Beyonce het nummer is met het meeste gitaren in de playlist van de dag en dan komt dat ook ongeveer elk uur wel eens voorbij.

(op het werk staat stubru op, oude radio heeft nog geen dab+ en de baas bepaalt de zender)
 

graspop200

Randprogramma
8 dec 2017
121
166
Ik zit net naar de Ziggodome te kijken.
Slash komt bijna, maar zowel staanplaatsen als alle zitvakken nog beschikbaar. Dat zal toch wel verplaatst worden?
Bij A7x voor juni hebben ze de buitenring als afgezet, het lijkt mij namelijk stug dat de buitenring eerder uitverkoopt dan de staanplaatsen en de binnenring.
Misschien moeten ze deze namen toch in kleinere zalen gaan zetten (Mainstage Den Bosch?)
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.341
5.878
Ik zit net naar de Ziggodome te kijken.
Slash komt bijna, maar zowel staanplaatsen als alle zitvakken nog beschikbaar. Dat zal toch wel verplaatst worden?
Bij A7x voor juni hebben ze de buitenring als afgezet, het lijkt mij namelijk stug dat de buitenring eerder uitverkoopt dan de staanplaatsen en de binnenring.
Misschien moeten ze deze namen toch in kleinere zalen gaan zetten (Mainstage Den Bosch?)
Heeft niks met Graspop te maken, meer iets voor
 
  • Leuk
Waarderingen: Metalhead Liam

Gebruikers die dit onderwerp bekijken