Graspop Metal Meeting 2024

won666

Support act
17 mei 2019
1.177
1.239
ok forumgenoten.
ik heb hulp nodig,

ik ben 52, Ik hou van gitaren, ben nog nooit op graspop geweest.
ik heb een donderdag ticket gekocht, want tool!:)

ik ken alice cooper en megadeth , maar verder......echt helemaal niets van die donderdag.
muziek mag best stevig zijn, maar ik hou niet van te heftig grunten en screamen.
wat zijn dan de bands die ik waarschijnlijk wel interessant vind??
Mocht u een mooie combi zoeken: Amaranthe. Zitten wel grunts in maar wordt veel afgewisseld met clean zang door zowel een man als een vrouw. De poppy disco riffs en dergelijke maken het een ideale band om misschien volgend jaar een zware death metal liefhebber te zijn geworden šŸ˜œ

Edit: MetalLimbo was me juist voor šŸ¤¦
 

Piebe71

Geliefde act
15 dec 2022
1.397
2.924
Sowieso ook Night Verses meepakken dan, dat is ook het voorprogramma van Tool in de zalen.
En aangezien je blijkbaar niet vies bent van wat prog, absoluut ook Ne Obliviscaris checken!

Voor de rest (wat nog niet door anderen is genoemd):
  • Amaranthe (1 zangeres met clean vocals, 1 zanger met clean vocals, en 1 zanger met unclean vocals)
  • Babymetal (3 Japanse meiden met stevige gitaren erachter)
  • Bleed From Within (betere metalcore, net als Bury Tomorrow)
Eigenlijk moet je gewoon alles eventjes de kans geven om te beluisteren. ;)
Dan ook Hanabie maar een kans geven als we het over Japanse meiden hebben. Wel iets ruiger, maar ik vind ze vermakelijkšŸ˜œ
 

Piebe71

Geliefde act
15 dec 2022
1.397
2.924
Dat lijkt me live echt een toffe ervaring.
Wat een strot heeft die frontdame.
Ja, dat dus. Babymetal vind ik persoonlijk een soort van gimmick. Hanabie wil ik dus echt live meemaken. Ook om de reden die jij noemt, maar ook zeker de aanstekelijke Japanse koortjesšŸ˜œ
 

jasper79

Randprogramma
1 dec 2022
229
396
Ik heb nog steeds geen kaartje want ik twijfel nog een beetje. Maar als ik toch zou gaan dan zijn de must sees voor mij:
Do: Ne Obliviscaris
Vrij: Avantasia, Brand of Sacrifice en Electric Callboy
Zat: geen
Zon: Emperor en ms Machine Head maar die clashen ws.

En dit lijstje is ook precies de reden van de twijfelšŸ˜‚šŸ˜‚šŸ˜‚. Meestal heb ik toch wel 10 - 15 must sees. En als NeO ook een gewone tour zou doen dan zou ik de do zelfs over slaanšŸ˜‚šŸ˜‚
 

Kesselman

Support act
7 dec 2015
1.231
744
iedereen dank voor de hulp
ik ben ook zelf alle bands aan t luisteren, en idd de meeste bands die hier genoemd worden vind ik zlef ook het interessantste.
health , brothers of metal en erra lijken me ook leuk
wordt n drukke dag!! šŸ¤˜
 

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.652
5.116
iedereen dank voor de hulp
ik ben ook zelf alle bands aan t luisteren, en idd de meeste bands die hier genoemd worden vind ik zlef ook het interessantste.
health , brothers of metal en erra lijken me ook leuk
wordt n drukke dag!! šŸ¤˜
Haha, ik twijfelde of ik Brothers Of Metal zou noemen, leek me niet de meest voor de hand liggende band afgaande op jouw genoemde voorkeuren.. šŸ˜
Maar wel een leuke band, zag ze al eens op Summer Breeze.
Beetje cheesy misschien, maar dat maakt het ook juist zo leuk. šŸ˜‰
 

prins

Dagopener
9 nov 2019
524
631
Alle AC/DC discussies mogen naar onderstaande topic:
precies, waarom staat een los concert op de graspopsite ? alleen omdat het op ONS terrein is?
terwijl op hun nieuwe tourshirt zelf werchter staat :ROFLMAO:
 

prins

Dagopener
9 nov 2019
524
631
Ja, dat dus. Babymetal vind ik persoonlijk een soort van gimmick. Hanabie wil ik dus echt live meemaken. Ook om de reden die jij noemt, maar ook zeker de aanstekelijke Japanse koortjesšŸ˜œ
hoop zelf dat lovebites nog bij de laatste namen zit.
 

MarcoReusel

Gouden Tip
29 okt 2022
408
695
Niet verwacht maar door de komst van post hardcore legends Thursday! gaat ook de vrijdag een piekdag worden en 1 waar ik heel erg naar uit kijk. šŸ¤Ÿ
Alles uitgespit en eigen kan alleen dying fetus clashen verder niet heel erg.
Aanwezig bij....
-thursday
-dying fetus
-fit for a king
-turnstile
-silverstein
-the acacia strain
-vltimas
-judaspriest

Wellicht aanwezig en/of nog beter inluisteren..
-svartsot
-pendulum
-Lansdowne
-Nile
-kadaver
-fearfactory
-Graveyard
-highonfire
-vintagecaravan
-Bruce sološŸ˜ƒ

#gmm24
#vrijdag
 
  • Leuk
Waarderingen: Dr. Hannibal en Piebe71

Gebruikers die dit onderwerp bekijken