Graspop Metal Meeting 2024

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.622
5.049
Ereb Altor zou een Bathory set spelen, nog maar eens snel beluisterd, moet ik nog verder checken.
Ah, ik wist niet van de connectie tussen Ereb Altor en Bathory, stukje op GMM-site had ik ook nog niet gelezen.
Blijkbaar is EA dus een soort eerbetoon aan die legendarische grondleggers van de black én viking metal?
Maar hoe weet jij dat ze een Bathory set zouden gaan spelen?
Hoe dan ook is dit een goed moment om Bathory toch eindelijk maar eens beter te gaan leren kennen, net als andere oude black metal bands als Emperor en Immortal (Abbath).
 
Laatst bewerkt:

imac

Gouden Tip
1 jul 2019
336
289
Deze "snob" zal in augustus terug aanwezig zijn als toog medewerker ;-) Mocht het niet zijn dat we een crew t-shirt moeten dragen, zou ik overwegen om in Knokke-Zoute kledij aanwezig te zijn :p Lacoste polo, witte short, Dockside schoenen, petje van Lacoste ...
 

MarcoReusel

Gouden Tip
29 okt 2022
404
695
Stomme vraag maar weet iemand wanneer we laatste drop en poster/timetable krijgen. Zullen ook wel weer rond de 5 bands afvallen. Hopelijk geen thursday dan kak ik echt in m'n broek.😃
#vraag
#gmm24
 
Laatst bewerkt:

Nu_metal90

Randprogramma
19 sep 2021
102
294
Nu we het over de vrijdag hebben, Ik raad mensen aan om toch ook te kijken naar de mogelijkheid om P.O.D. te zien.
Is toch een band die niet heel vaak in Europa te vinden is. in 2019 speelden ze twee shows in België, en een show in 2013. de keer daarvoor was 2002.
Ik heb op youtube een aantal live shows van ze terug gekeken, en kan alleen maar concluderen dat die live nog prima klinken
Wordt gewoon een leuke middag show vol met hits lijkt me
Toch een soort limp bizkit maar dan van een band die niet ieder jaar op een Belgisch festival staat (dit is hun tweede Belgische festivalshow in 25 jaar tijd)
Twee vette nieuwe songs uitgebracht ook genaamd ‘Drop’ en ‘afraid to die’. Verder blijft het album “Sattelite” echt een vet album met hits als “Alive”, “Youth of the Nation”, “BOOM”, “Set it off” en “Sattelite”
 

Auryn37

Playlistbediener
25 aug 2023
15
28
Inkcarceration in Amerika komt met Breaking Benjamin, half juli.
Half mei staan die ook al in Amerika.
Voor zover we die al konden afstrepen kan dat nu al helemaal. Met die vliegangst van de zanger gaan ze echt niet voor 3 weken naar Europa. Dan word dat toch wel wat langer.
Inkcarceration heeft een geweldige line-up, er mogen er wel nog een aantal overkomen (Shinedown, Godsmack, Bad Omens, Killswitch Engage,...) Helaas ijdele hoop vrees ik.
 

MarcoReusel

Gouden Tip
29 okt 2022
404
695
Vraag me af wie zondag de marquee gaat afsluiten.
Kijkend naar vorig jaar met insomnium Katatonia en Kreator gaat het voorlopig maar magertjes worden op zondag?
Karnivool wellicht , Emperor?
#marquee
#zondag
#hoedan
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.169
7.409
Vraag me af wie zondag de marquee gaat afsluiten.
Kijkend naar vorig jaar met insomnium Katatonia en Kreator gaat het voorlopig maar magertjes worden op zondag?
Karnivool wellicht , Emperor?
#marquee
#zondag
#hoedan
Wat is er precies mager aan Emperor als marquee headliner? vorige keer dat die er stonden sloten die een mainstage af.
lijkt me juist de grootste en sterkste marquee head van het hele weekend.
 

Kneuzer

Campingartiest
7 nov 2022
71
106
Vraag me af wie zondag de marquee gaat afsluiten.
Kijkend naar vorig jaar met insomnium Katatonia en Kreator gaat het voorlopig maar magertjes worden op zondag?
Karnivool wellicht , Emperor?
#marquee
#zondag
#hoedan
Emperor / Body Count wellicht?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken