Graspop Metal Meeting 2024

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.644
7.396
Podiumindeling komt pas met het tijdsschema, dus nee.

Podium indeling komt wel altijd eerder. Wij hebben jaren erbij gehad dat er op de gok hopen op geen clashes, omdat er al wel wisten dat onze must sees op verschillende podia stonden.
 
  • Thinking
Waarderingen: nikita

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.634
3.257
ik herinner me van vorig jaar nochtans nog de discussies op welk podium band X en Y zouden belanden, en dat we hier pas een antwoord op kregen met de volledige indeling (en die was vorig jaar dan nog eens erg laat - ergens 2e helft april geloof ik?).
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.644
7.396
ik herinner me van vorig jaar nochtans nog de discussies op welk podium band X en Y zouden belanden, en dat we hier pas een antwoord op kregen met de volledige indeling (en die was vorig jaar dan nog eens erg laat - ergens 2e helft april geloof ik?).

Kan ook zijn dat het door de jaren heen verandert is. Mijn voorbeeld was al van 2019. Maar misschien herinner ik het me ook verkeerd. Hadden toen dagticket voor de zaterdag gehaald op de dag van uitverkopen. Hopend op weinig clashes toen, omdat we de headliners over zouden staan.

Kan dus inderdaad zijn dat we de podium indeling nog niet hadden, maar dacht het wel.
 

Querulante Partij

Gouden Tip
13 jun 2022
483
1.533
ik herinner me van vorig jaar nochtans nog de discussies op welk podium band X en Y zouden belanden, en dat we hier pas een antwoord op kregen met de volledige indeling (en die was vorig jaar dan nog eens erg laat - ergens 2e helft april geloof ik?).
Klopt. En in 2022 zelfs pas 1 maand voor aanvang van Graspop.

Volledige line-up van Into the Grave is bekend + dagindeling. Nieuwe namen zijn: Brutus, 'Our Hollow, Our Home', Hammok, Devastator, Lokust, Nephylim en Terziele.

Link naar de dagindeling, foto past niet.
 

Chronicbias

Randprogramma
1 dec 2022
146
201
Klopt. En in 2022 zelfs pas 1 maand voor aanvang van Graspop.

Volledige line-up van Into the Grave is bekend + dagindeling. Nieuwe namen zijn: Brutus, 'Our Hollow, Our Home', Hammok, Devastator, Lokust, Nephylim en Terziele.

Link naar de dagindeling, foto past niet.
Blij met Brutus. Hammok, Lokust, Nephylim en Ter Ziele hebben toffe muziek qua nieuwere bands.
Our Hollow, Our Home en Devastator zeggen me niet zoveel
Er is ook een Into The Grave topic:
https://forum.festileaks.com/threads/into-the-grave-2024.1523/
 

dogsoldierspoon

Playlistbediener
23 jun 2022
21
51
Machine Head en poster was ook op een vrijdag toch?

Machine Head was wel een heel late aankondiging als headliner als ik me niet vergis, dus die hebben ze misschien gewoon zo snel mogelijk willen aankondigen van zodra het contract getekend was. Mij lijkt een vrijdag eerder uitzonderlijk, maar we zullen het binnen een uurtje of 2 zien ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

Lars.

Randprogramma
20 nov 2023
161
174
Spongebob Squarepants Transition GIF by American School of Guatemala
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

mvl1980

Gouden Tip
10 apr 2020
251
513
Machine Head was wel een heel late aankondiging als headliner als ik me niet vergis, dus die hebben ze misschien gewoon zo snel mogelijk willen aankondigen van zodra het contract getekend was. Mij lijkt een vrijdag eerder uitzonderlijk, maar we zullen het binnen een uurtje of 2 zien ;)
Dat was pas in maart of april en was een noodgreep, dus daarmee een uitzondering. A7X en BMTH zijn ook op een vrijdag aangekondigd, dus is niet uitzonderlijk.
 

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
973
1.004
Ik lees hier en daar iets van gelekte poster. Ik heb teruggevonden dat dat niet recent is. Maar van in december. Zoals cavalera? Heeft iemand een link naar die poster?
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.170
7.411
Ik lees hier en daar iets van gelekte poster. Ik heb teruggevonden dat dat niet recent is. Maar van in december. Zoals cavalera? Heeft iemand een link naar die poster?
Het gaat inderdaad om een leak van begin december met oa. cavelera

 

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
973
1.004
Het gaat inderdaad om een leak van begin december met oa. cavelera

Ik zie helaas geen ne obliviscaris. Kan nog komen, want ze zijn op tour. Ik ben wel blij als frog leap en animals as leaders zouden komen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Chronicbias

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
973
1.004
Robin de afgelopen maand:

cartoon-animal-eyes-under-big-stone.jpg

;)
Robin de afgelopen maand...
On topic? het meest populaire level in de categorie van extreem harde levels heet bloodbath. haha (74,5 miljoen downloads) Stel je voor hoeveel mensen zo into death metal geraken. Het nummer in dat level is wel niet bloodbath.

Geometry Dash on Steam
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: MetalLimbo

Gebruikers die dit onderwerp bekijken