Graspop Metal Meeting 2024

I predict that lamb of god is announcing europe tour tomorrow and announcing gigs to Hellfest, resurrection and Graspop.
But why Lamb of God? Could be anyting.
Breaking Benjamin seems like the safest bet right now
and LoG would probably also have been on the leaked graspop poster if that was the case

Moin moin - Lets go 500 lets go🤘😉
ZZ Top, Korn, Metallica and Breaking Benjamin it seems nobody is tired for updates😝

Iedereen klaar voor de aankondiging van Ressurection Fest vandaag om 10 h? Misschien kondigt vandaag BB een Europese tour aan waardoor ook Graspop vandaag aankondigt? 😉en staan ze dus op RF en GMM

• Leuk
Waarderingen: Lars.
Iedereen klaar voor de aankondiging van Ressurection Fest vandaag om 10 h? Misschien kondigt vandaag BB een Europese tour aan waardoor ook Graspop vandaag aankondigt? 😉en staan ze dus op RF en GMM
Big Brother oep Graspop? Lot mor komen bruur. Camerake meer of minder daar draait Patje zen hand nie veur oem. Ons Magdalena hee da just geire.

Grtz Patje

Big Brother oep Graspop? Lot mor komen bruur. Camerake meer of minder daar draait Patje zen hand nie veur oem. Ons Magdalena hee da just geire.

Grtz Patje
Elke keer zo moeilijk te lezen wat je nu bedoelt🤣 Maar vind het wel grappig hahha. (Niet gemeen bedoelt natuurlijk)
Hoop wel klein beetje dat ze vandaag met een naam komen, want alle andere festivals kondigen nu dingen aan en GMM moet ook nog wat namen. Maar we gaan het zien vandaag om 10.00 of 16.00 ofdat ze met namen komen.

• Leuk
Waarderingen: PreFXDesigns
Elke keer zo moeilijk te lezen wat je nu bedoelt🤣 Maar vind het wel grappig hahha. (Niet gemeen bedoelt natuurlijk)
Hoop wel klein beetje dat ze vandaag met een naam komen, want alle andere festivals kondigen nu dingen aan en GMM moet ook nog wat namen. Maar we gaan het zien vandaag om 10.00 of 16.00 ofdat ze met namen komen.
Liammeke, schowene naam. Als ons Magdalena nog nie over der vruchtbaarste periode had henne geweest haddek er ook nog een Liammeke in gestoken.

Veur de rest.. GMM kondigt vandaag veul kans niks aan ma ‘ kzallekik het dan doen.

PATJE KOMT NAAR GRASPOP

Grtz Patje

Liammeke, schowene naam. Als ons Magdalena nog nie over der vruchtbaarste periode had henne geweest haddek er ook nog een Liammeke in gestoken.

Veur de rest.. GMM kondigt vandaag veul kans niks aan ma ‘ kzallekik het dan doen.

PATJE KOMT NAAR GRASPOP

Grtz Patje
Pat B ? 😁

Ik denk dat vandaag voor Alcatraz zal zijn.

Het houdt maar niet op met die aankondigingen van ze
van 10 uur tot nu iedere 5 minuten iets
Fijn dat @PreFXDesigns alles mooi in 1 post update steeds. dat scheelt weer een hoop spam. Held!
ben benieuwd wie hun headliners zijn naast Machine Head
Ze zullen vandaag ook nog wel met een poster komen neem ik aan waar alles op staat?

Tot nu toe nog niet echt iets dat ik mis op Graspop, behalve Sum 41 en Bad omens dan maar niks nieuws dus.

Imminence doet me nog wel een beetje pijn dat die nog niet geboekt zijn, die zou ik nog wel graag zien in de undercard
In de leaked poster stonden ze ook niet, dus ik vrees er voor.
staan ook op veel posters in augustus. dus die kan nog alle kanten uit

Users who are viewing this thread