Graspop Metal Meeting 2024

Elmoneth

Playlistbediener
17 nov 2023
8
31
Korn announced two European dates for the summer, one in Belgium, one in Poland could this be a name for Graspop or is it too big to not be a headliner?
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.191
7.434
Heb zo'n gevoel dat Graspop aan het wachten is tot Breaking Benjamin klaar is om bekend te maken dat die volgende zomer weer een bootreis naar Europa gaan maken, en dat ze daarna pas hun lading namen gaan aankondigen.
is toch wel de grootste naam die we nog verwachten en één van de weinige namen op die leaked poster die nog helemaal niets naar buiten heeft gebracht
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.455
4.618
Heb zo'n gevoel dat Graspop aan het wachten is tot Breaking Benjamin klaar is om bekend te maken dat die volgende zomer weer een bootreis naar Europa gaan maken, en dat ze daarna pas hun lading namen gaan aankondigen.
is toch wel de grootste naam die we nog verwachten en één van de weinige namen op die leaked poster die nog helemaal niets naar buiten heeft gebracht
en ook wel een naam die het kan permiteren om al de rest te laten wachten met aankondigen
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.455
4.618
ik denk dat we geen namen meer moeten verwachten, de grootste media partner studio brussel is bezig met de warmste week. zal voor volgend jaar zijn
 

RapidGnome

Playlistbediener
7 dec 2023
11
15
Heb zo'n gevoel dat Graspop aan het wachten is tot Breaking Benjamin klaar is om bekend te maken dat die volgende zomer weer een bootreis naar Europa gaan maken, en dat ze daarna pas hun lading namen gaan aankondigen.
is toch wel de grootste naam die we nog verwachten en één van de weinige namen op die leaked poster die nog helemaal niets naar buiten heeft gebracht
Die kans zit er dik in. Ik ben een enorme BB fan. Zit zelfs het logo van de band verwerkt in mijn sleeve

Ik volg ze vrij nauw, ze hebben al bekend gemaakt dat ze veel materiaal hebben voor het nieuwe album en bij verschillende Amerikaanse podcasts is het wel duidelijk dat er eentje komt volgend jaar.
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.426
635
Bad Religion ruled out? Announced for Sjock festival
Met die band weet je het eigenlijk maar niet. 2022 stonden ze in Maastricht, Amsterdam en Jera On Air in 3 weken tijd.
Maar gezien ze daar een headliner zijn, is de kans groter dat we die inderdaad kunnen doorstrepen.
 

Nu_metal90

Randprogramma
19 sep 2021
102
294
Ben mij gaan verdiepen in BB en moet zeggen dat ik toch wel een enigszins teleurgesteld ben in Breaking Benjamin. Ze hebben het nummer ‘Blood’, mijn favoriete nr, nooit live gespeeld dus die kans voor GMM is 0%.

Daarnaast spelen ze de hardere nummers sowieso (te) weinig vind ik. Komt schijnbaar door een ziekte bij de zanger die van invloed is op zijn vocale capaciteit. In dat licht kun je het ze niet kwalijk nemen, maar ik vind het toch jammer. De meest nummers zijn toch wat aan de softe kant voor mijn smaak.

Iemand nog tips voor wat hardere BB nummers?
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

MasterJub

Randprogramma
12 okt 2022
206
447
Korn is wel eind juni ook hoor, 1 week na graspop. Dus kan wat dat betreft prima. Zou een mooie verrassing zijn als de poster inderdaad nog niet helemaal compleet is!
 
  • Leuk
Waarderingen: sven.cr

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.455
4.618
Ben mij gaan verdiepen in BB en moet zeggen dat ik toch wel een enigszins teleurgesteld ben in Breaking Benjamin. Ze hebben het nummer ‘Blood’, mijn favoriete nr, nooit live gespeeld dus die kans voor GMM is 0%.

Daarnaast spelen ze de hardere nummers sowieso (te) weinig vind ik. Komt schijnbaar door een ziekte bij de zanger die van invloed is op zijn vocale capaciteit. In dat licht kun je het ze niet kwalijk nemen, maar ik vind het toch jammer. De meest nummers zijn toch wat aan de softe kant voor mijn smaak.

Iemand nog tips voor wat hardere BB nummers?
red cold river zit normaal in de set en gaat best hard (de bassist zingt veel van de hardere stukken )
 

RapidGnome

Playlistbediener
7 dec 2023
11
15
Ben mij gaan verdiepen in BB en moet zeggen dat ik toch wel een enigszins teleurgesteld ben in Breaking Benjamin. Ze hebben het nummer ‘Blood’, mijn favoriete nr, nooit live gespeeld dus die kans voor GMM is 0%.

Daarnaast spelen ze de hardere nummers sowieso (te) weinig vind ik. Komt schijnbaar door een ziekte bij de zanger die van invloed is op zijn vocale capaciteit. In dat licht kun je het ze niet kwalijk nemen, maar ik vind het toch jammer. De meest nummers zijn toch wat aan de softe kant voor mijn smaak.

Iemand nog tips voor wat hardere BB nummers?
Niet helemaal waar, hij heeft inderdaad last van chronische laryngitis (onstoken strottenhoofd) maar hij heeft er goed mee leren copen. Vandaar dat hij soms het even laat overnemen door de bassist (die overigens ook damn goed zingt)

Zie de link hieronder, jaartje terug. Sugarcoat een classic nummer met wat goede screams erin.

 

MarcoReusel

Gouden Tip
29 okt 2022
406
695
Valt me op als dat wanneer ik visite heb en ik zet nieuwe ax7 album op , dat het wel ok is .Maar wanneer ik alleen luister het na drie nummers zat ben. Als ik dan erna bijvoorbeeld een asinhell of wayfarer luister weet ik het helemaal zeker...ax7 is niks voor mij. Wellicht wat leuks gelijktijdig in de marquee. Achja bands zat.
#gedachtes
#ax7
#vandaag
#gmm24
 

Metalhead Liam

Gouden Tip
25 nov 2022
261
405
Waar zie je dat? ik zie alleen eind juli. denk alleen niet dat we er nog zo'n grote naam bij krijgen.
Denk zelf niet dat korn er nog bij zal komen.
Maar als ze dan toch komen veracht ik ze er vrijdag de vrijdag nog bijkomen en dan, net als op de zondag met deep purple, een 3 headliner constructie doen.
Maar zoals ik al zei verwacht ik niet dat korn er nog bij zal komen. (Maar dromen mag altijd)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken