Graspop Metal Meeting 2024

Black Hammer

Gouden Tip
10 jun 2023
304
633
Laat Limp Bizkit maar (hooguit) als sub staan, we hebben al genoeg headliners met een matige life-reputatie.
 

Parfex

Randprogramma
23 feb 2023
140
272
In 2012 stonden Gojira, Mastodon, Channel Zero en nog enkelen toen mee op die affiche.
Wat een jaar was dat! Een van mijn eerste festivals.
Metallica - Soundgarden - Channel Zero - Gojira - Ghost. Vandaag de dag is dat een geweldig rijtje Graspop headliners.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jamel

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.513
3.006
Overigens, vorig jaar was de batch om 16u. Dus er is nog een tweede kans. En de headliners van de zondag werden gisteren om 13:00 uur pas officieel aangekondigd. Dus alles is mogelijk.
 
  • Leuk
Waarderingen: PreFXDesigns en joris313

gerbthederp

Gouden Tip
17 nov 2022
377
855
F5 uiteraard! Als dat niet werkt ga ik zelf zingen, want op mijn macbook is het microfoontje weergegeven op de F5-knop. En ik kan je vertellen: zelfs Bon Jovi, Axl Rose en Klaus Meine liggen prettiger in het gehoor, dus ik zou als ik Graspop ben maar wat aankondigen.
Succes aan je collega's nu :ROFLMAO:
 
  • Haha
Waarderingen: Rockbeer

Joe_Crimson

Randprogramma
6 nov 2023
135
206
Het valt me trouwens ook op dat het skullie systeem weer terug gaat komen. Ik was hier persoonlijk dit jaar absoluut geen fan van, leek mij meer een makkelijk trucje om alles duurder te maken zonder dat mensen het merken. Hoe zien jullie dit?
 

Ghostattack

Gouden Tip
21 feb 2023
292
743
Ik vond het prima werken, het was even wennen vooral. Vind het wel fijn om niet meer losse muntjes te hebben, vooral die halve muntjes waren erg vervelend. Nadeel van de skullies vind ik wel dat er in decimalen gerekend wordt, om het nog even extra onduidelijk te maken
 
  • Leuk
Waarderingen: L110Midnight

R3mko

Playlistbediener
20 nov 2023
34
30
Cashless veel beter dan die munten, zou niet de eerste keer zijn dat ik tussendoor munten kwijtgeraak en een beetje later terugvind ik mijn wasmachine.
 
  • Leuk
Waarderingen: L110Midnight

Alma

Campingartiest
16 nov 2023
59
96
Ik neem aan dat je GNR hun show niet gezien hebt als je zo'n opmerking maakt
Prima dat je hits hebt maar als het ze op muzikaal gebied niet meer lukt dan kunnen ze beter thuis blijven toch?
Muzikaal vond ik ze trouwens prima hoor, axl was alleen bagger de laatste keer.
Het is lekker makkelijk om een band op één optreden te beoordelen.
Als dat zo bij u werkt kun je vrijwel de hele line-up afschrijven. Iedereen hier kan vrijwel van iedere band sterke en slechte optredens noemen.
Machine head in Ahoy en 013 was een van de slechtse ootredens die ik heb gezien, terwijl ze op Fields of Rock en graspop een stuk beter waren.
JP op gmm 2008(?) was echt matig, terwijl ze mij sindsdien echt omverblazen.
De eerste passage van Marilyn manson op gmm was gewoon slecht, terwijl ze in 2018(?) weer beter uit de verf kwamen.

Linksom of rechtsom, GNR hoort bij de grote jongens. Als je als festivalorganisatie GNR, Rammstein, Metallica, System of Iron Maiden hebt, mag je je in de handen knijpen.
Andere headliners zijn ook top, maar zijn lang niet zo breeddragend.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken