Graspop Metal Meeting 2024

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.197
10.580
Whoop whoop whoop! Deze rij namen is echt ver boven mijn verwachting en voor mij stukken beter dan de Kamelot leak.

Om te starten Ne Obliviscaris erbij, fuck yes! Maar dan ook gelijk ff Batushka erachteraan als een andere black metal favoriet. Met Heart en Uriah Heep de twee beste classics die ze konden boeken. Zeer blij om beide te kunnen zien. En dan ook eindelijk Avantasia, hoe vet!! En ja zelfs met Pod, Limp Bizkit en Wolfmother ben ik blij.

Toch best wat namen die ik niet ken. Mammoet staat belachelijk hoog en Architects is gewoon raar. Ook benieuwd waar Turnstile komt te staan. Leuke boeking!

Met deze drop is de line-up ineens van mwa naar enorm tof
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.230
7.502
1 hele grote meevaller: Architects
Ik had tickets voor hun show vanavond, maar heb helaas mijn ticket moeten verkopen omdat ik niet kon gaan. vervolgens de volgende dag worden ze ineens aangekondigd voor Graspop, echt totaal onverwacht. Heel blij mee.

Jammer dat breaking benjamin er (nog) niet staat
De hoge hoeveelheid van herhaling valt ook wel op trouwens. Architects, Machine head, Mammoth, Ice Nine Kills (gelukkig wel bijna allemaal bands waar ik fan van ben dus kan niet te veel klagen)
Eisbrecher die er 4 keer staat in 5 edities tijd

Toch wel zeer tevreden met deze drop.
Amaranthe, Turnstile, Limp Bizkit, Alien Weaponry
P.O.D. leuke verrassing, wil ik wel een keer zien. stonden ook op 1 van die covid edities
 

Lars.

Randprogramma
20 nov 2023
162
176
122 namen hebben we inmiddels in totaal.

28 donderdag
33 vrijdag
30 zaterdag
31 zondag

Er komen dus nog wel aardig
Een 35 per dag normaal ?

Gok wel dat alle grote namen voor zaterdag aanwezig zijn. Donderdag lijkt er nog wel wat plek voor evt BB. In de logosectie
 
  • Leuk
Waarderingen: JamesBourbon

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
3.005
2.063
Whoop whoop whoop! Deze rij namen is echt ver boven mijn verwachting en voor mij stukken beter dan de Kamelot leak.

Om te starten Ne Obliviscaris erbij, fuck yes! Maar dan ook gelijk ff Batushka erachteraan als een andere black metal favoriet. Met Heart en Uriah Heep de twee beste classics die ze konden boeken. Zeer blij om beide te kunnen zien. En dan ook eindelijk Avantasia, hoe vet!! En ja zelfs met Pod, Limp Bizkit en Wolfmother ben ik blij.

Toch best wat namen die ik niet ken. Mammoet staat belachelijk hoog en Architects is gewoon raar. Ook benieuwd waar Turnstile komt te staan. Leuke boeking!

Met deze drop is de line-up ineens van mwa naar enorm tof
Turnstile denk ik op het podium van 5 Finger, als voorlaatste op basis van de affiche.

Ik vraag me af of Turnstile zo groot was geworden in België mochten ze op Werchter niet door 2 afzeggingen van middag spot in de Barn vlak voor Metallica hadden gespeeld. Weet ook niet of ze buiten België zo groot zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.661
5.137
Breaking Benjamin zal echt pas aangekondigd worden als ze zelf met een single / nieuw album aankondiging / tour komen. Band is te groot / exclusief voor zomaar een "name drop".
Geloof ik niks van dat die een aparte aankondiging zouden krijgen. Dat krijgen alleen headliners.
Kan natuurlijk wel in een volgende/laatste kleine worp, maar zeker niet apart.
 

Metalhead Liam

Gouden Tip
25 nov 2022
264
407
Zou denken dat BFMV, Mudvayne, Breaking Benjamin en co ondertussen zeer onwaarschijnlijk zijn geworden. Niet onmogelijk, maar bands verdwijnen niet zomaar.
Mudvayne hebben hun EU tour gecanceld. Dus verwacht die zowiezo niet meer. BFMV had ik nu ook wel bij verwacht en BB (zoals al eerder vermeld) zullen hun tour nog aankondigen, als die überhaupt komt. Al verwacht ik ze alle 3 ook niet meer. Maar hopen mag altijd😁
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.619
11.306
Honestly im not happy with those new bands. Where is all the REAL METAL bands!?
En als we het over echte metal hebben, waar hebben we het dan over?

Keurige worp trouwens! Alien Weaponry, Turnstile, Heart, HEALTH, Ne Obliviscaris, Batushka, Mr. Bungle en Rival Sons (en ik vergeet er nog een paar) zijn helemaal top. Alleen... ik ben gek genoeg nog steeds niet overtuigd.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken