Vraag me af wat stubru gaat doen op de weide heel een weekend. Eva De Roo gaf zelf reclame voor Lorna Shore verrassend genoeg op hun website
Echt top dat je ons de afgelopen tijd voorziet van het weerbericht! Wordt zeer gewaardeerd!!Dag beste kijkers,
Het wordt weer eentonig.
altijd zon!
temperaturen van woensdag tot maandag: 28, 26, 27, 27, 26, 25
's nachts: 17, 15, 15, 14, 14
gemiddelde lichte NO of N wind tussen de 10 of 15 / uur
temperaturen zijn vooral zondag of maandag nog onzeker, maar verwacht geen grote verschuivingen meer.
morgen zijn we er weer met meer weer.
Ja zeker als je weet dat alle podia op RW al staan en dat pas over 3tal weken isbest bizar dat ze nog maar een ruime 5 dagen hebben voor de opbouw, ziet er naar uit dat er nog best veel moet gebeuren
uiteraard gaat dat helemaal goed komen, maar als ik die foto's die en denk dat we daar over minder dan 6 dagen al staan? Wow.
Dag beste kijkers,
Het wordt weer eentonig.
altijd zon!
temperaturen van woensdag tot maandag: 28, 26, 27, 27, 26, 25
's nachts: 17, 15, 15, 14, 14
gemiddelde lichte NO of N wind tussen de 10 of 15 / uur
temperaturen zijn vooral zondag of maandag nog onzeker, maar verwacht geen grote verschuivingen meer.
morgen zijn we er weer met meer weer.
ja maar ze hebben daar natuurlijk wel andere evenementen die eerder zijn toch? is er al 1 geweest of is de eerste tijdens Graspop?Ja zeker als je weet dat alle podia op RW al staan en dat pas over 3tal weken is
Dat valt toch wel mee, toch? Lijkt me nog enkel de mainstages te zijn en wat foodtentjes. De rest lijkt me toch al te staan adhv voorgaande foto's die hier werden gedropt.best bizar dat ze nog maar een ruime 5 dagen hebben voor de opbouw, ziet er naar uit dat er nog best veel moet gebeuren
uiteraard gaat dat helemaal goed komen, maar als ik die foto's die en denk dat we daar over minder dan 6 dagen al staan? Wow.
Ja die evenementen zijn enkel de main en Bruce Springsteen is tijdens het GMM weekendja maar ze hebben daar natuurlijk wel andere evenementen die eerder zijn toch? is er al 1 geweest of is de eerste tijdens Graspop?
al gebruiken die evenementen allleen de mainstage geloof ik
ja snap ik maar vind het wel grappig dat ze de main tot het laatste bewarenDat valt toch wel mee, toch? Lijkt me nog enkel de mainstages te zijn en wat foodtentjes. De rest lijkt me toch al te staan adhv voorgaande foto's die hier werden gedropt.
Ik gok dat ze geen bezopen gasten gaan lopen tattooeren, alleen mensen die een nuchtere indruk maken. Maar eigenlijk wel met je eens dat het er misschien beter helemaal niet kan zijn. Legaal zal het wel goed zitten, de organisatie zal vast mensen in dienst hebben die daar op letten, kan niet anders met zo’n groot evenement.Bekijk bijlage 5409
Ik wil nu even niet de oude zak uithangen, maar is dit nu echt niet compleet onverantwoord, zelfs niet te spreken van semi-illegaal?
Als iemand die toch wel een groot deel van zijn lichaam vol piercings en inkt heeft staan lijkt me dit op zijn minst echt een gebrek aan integriteit van de artiesten ter plaatse.
Een piercing of een tattoo zetten onder invloed is op zich al een dom idee, laat staan dat het hele genezingsproces echt niets is om in het oog te houden tijdens een festival.
Soit, ik geef 5 euro aan de eerste persoon die voor mij staat met een tattoo van SLAYYYYYYYERRGH op hun voorhoofd.
Ze zullen zich wel indekken dat ze geen tattoo's zullen plaatsen aan iemand die onder invloed is van alcohol en/of drugs.Bekijk bijlage 5409
Ik wil nu even niet de oude zak uithangen, maar is dit nu echt niet compleet onverantwoord, zelfs niet te spreken van semi-illegaal?
Als iemand die toch wel een groot deel van zijn lichaam vol piercings en inkt heeft staan lijkt me dit op zijn minst echt een gebrek aan integriteit van de artiesten ter plaatse.
Een piercing of een tattoo zetten onder invloed is op zich al een dom idee, laat staan dat het hele genezingsproces echt niets is om in het oog te houden tijdens een festival.
Soit, ik geef 5 euro aan de eerste persoon die voor mij staat met een tattoo van SLAYYYYYYYERRGH op hun voorhoofd.
Ik zie het probleem niet zo?Bekijk bijlage 5409
er wordt toch ook al duidelijk in de tekst dat ze dit alleen op afspraak doen?Ik gok dat ze geen bezopen gasten gaan lopen tattooeren, alleen mensen die een nuchtere indruk maken. Maar eigenlijk wel met je eens dat het er misschien beter helemaal niet kan zijn. Legaal zal het wel goed zitten, de organisatie zal vast mensen in dienst hebben die daar op letten, kan niet anders met zo’n groot evenement.
De piercing stand was er altijd al toch? Ik heb zelf genoeg piercings en moet er niet aan denken om op zo'n zanderige vlakte onder het zweet een nieuwe piercing te nemen maar een vriendin van mij heeft dat wel gedaan (wel pas op zondag) en die doet het wel redelijk (tot in hoeverre wenkbrauw piercings redelijk gaan).Bekijk bijlage 5409
Nu is het niet meer diezelfde piercing stand volgens mij. Want die deden geen tattoo's, wat nu met Di(l)do's Den wel blijkt te zijn.De piercing stand was er altijd al toch? Ik heb zelf genoeg piercings en moet er niet aan denken om op zo'n zanderige vlakte onder het zweet een nieuwe piercing te nemen maar een vriendin van mij heeft dat wel gedaan (wel pas op zondag) en die doet het wel redelijk (tot in hoeverre wenkbrauw piercings redelijk gaan).
Het was toen ook behoorlijk druk dus er is zeker animo voor. Je mag volgens mij ook niet gedronken hebben. Tot in zoverre, ze vragen je een formulier in te vullen waarin je aangeeft niet gedronken te hebben.
Ik heb er geen problemen mee dat zo'n stand er staat. Het is voor sommige mensen een leuke herinnering en daar kan ik in komen.