Graspop Metal Meeting 2023

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.220
Veel Rammstein fans hier zeg. Weet dat het een grote band is maar vind het opvallend in hoeveel toplijstjes ze staan. Ik ben ze ook wezen zien op Goffertpark dit jaar, maar het is nou niet zo dat ik het wekelijks luister...
Nee dat doe jij zo te zien naar Froukje en De Huilende R. (Wat is dat in hemelsnaam) ;)
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.245
5.555
Nee dat doe jij zo te zien naar Froukje en De Huilende R. (Wat is dat in hemelsnaam) ;)
De Huilende Rappers. Grote aanrader! De jongens die later Noisia worden deden dat gare project in hun studententijd. En ja, ik heb in de zomer heel veel Froukje geluisterd, was dan ook op BKS en ITGWO afgelopen zomer waar zij ook allebei speelde haha. Komende zomer wordt het weer meer metal denk ik, zowel in mijn spotify en op de festival podia.
 
  • Leuk
Waarderingen: duck en Joslittel

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.220
De Huilende Rappers. Grote aanrader! De jongens die later Noisia worden deden dat gare project in hun studententijd. En ja, ik heb in de zomer heel veel Froukje geluisterd, was dan ook op BKS en ITGWO afgelopen zomer haha. Komende zomer wordt het weer meer metal denk ik zo lol.
I find your lack of metal disturbing. Welcome back to the dark side my friend!
 

Simoni

Gouden Tip
1 jun 2022
390
553
Bij mij ook lang geduurd. Uiteindelijk enkel de link kunnen plaatsen :cautious:
Ik heb heb van de app doorgestuurd naar mezelf in Messenger en zo geplakt op het forum.
Ik voel me oud, maar ik ben ochgod 25 :ROFLMAO:

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ben wel eens benieuwd wat voor een lijst dat ik na een jaar zou krijgen, ik gebruik spotify maar sinds augustus.
 

Rellikagem

Playlistbediener
8 mei 2022
17
27
Alstu.

Screenshot-20221130-165448.png
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.220
Ben ik trouwens de enige die dit jaar de hype voor Fever 333 niet echt voelt? Ben echt groot fan van de muziek maar de split in de band geeft me toch een beetje een nare nasmaak. Aan de ene kant zijn er meer dan genoeg acts waar de artiesten alleen een stel huurlingen zijn en daar geniet ik ook volop van, aan de andere kant vind ik dat soort praktijken toch jammer. Jullie voelen jullie dat?
 
  • Leuk
Waarderingen: Special Monkey

Simoni

Gouden Tip
1 jun 2022
390
553
Veel Rammstein fans hier zeg. Weet dat het een grote band is maar vind het opvallend in hoeveel toplijstjes ze staan. Ik ben ze ook wezen zien op Goffertpark dit jaar, maar het is nou niet zo dat ik het wekelijks luister...
Niet dat ik ze zelf veel op zet. Er staan gewoon een paar songs tussen mijn favorieten. Als ik dan shuffle, komen ze vaak voorbij...
 

theblackmadness

Sunset slot
9 sep 2019
3.463
4.245
Ben ik trouwens de enige die dit jaar de hype voor Fever 333 niet echt voelt? Ben echt groot fan van de muziek maar de split in de band geeft me toch een beetje een nare nasmaak. Aan de ene kant zijn er meer dan genoeg acts waar de artiesten alleen een stel huurlingen zijn en daar geniet ik ook volop van, aan de andere kant vind ik dat soort praktijken toch jammer. Jullie voelen jullie dat?
Ik blijf ze luisteren, maar idd minder hyped om ze te zien op GMM
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.064
7.206
Ben ik trouwens de enige die dit jaar de hype voor Fever 333 niet echt voelt? Ben echt groot fan van de muziek maar de split in de band geeft me toch een beetje een nare nasmaak. Aan de ene kant zijn er meer dan genoeg acts waar de artiesten alleen een stel huurlingen zijn en daar geniet ik ook volop van, aan de andere kant vind ik dat soort praktijken toch jammer. Jullie voelen jullie dat?
Baal er zelf ook een beetje van, vooral omdat ik ze nog nooit eerder live heb kunnen zien in de oude samenstelling. Kijk er wel naar uit om ze voor het eerst live te zien maar niet zo veel als dat ik eerst deed aangezien ik niet zo goed weet wat ik moet verwachten. vooral door de lovende reacties op hun live shows hier ben ik ze gaan luisteren, dus ik hoop dat de Graspop show de live ervaring van de oude bandleden kan evenaren.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.324
6.443
Het lijkt mij ook best leuk om komend jaar te kijken bij welke shows we met een groepje van het forum kunnen gaan kijken. Moeten er best wat zijn zo door het weekend heen. En dan al onze individuele vrienden groepen waarmee we gaan ook gewoon lekker mixen. Een groot feest 🥳
Zeker voor!
 
  • Leuk
Waarderingen: Simoni

Gebruikers die dit onderwerp bekijken