Graspop Metal Meeting 2023

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.397
2.820
Om 10u in elk geval alvast niks... maar ik had ook niet verwacht dat het 10u al zou zijn vandaag. Ik denk dat Hellfest later vandaag alles ineens loost en dat dan misschien gelijktijdig is met de aankondiging van Metallica voor de andere Europese plekken dan Download?
 

Ties23

Randprogramma
7 nov 2022
111
212
16.00 vanmiddag? Of als't toch een bepaalde headliner is 22.00 vanavond net zoals Download?
 

Simoni

Gouden Tip
1 jun 2022
390
553
Niets te vinden...

Het is natuurlijk nog heel vroeg in de ochtend / nacht in Amerika. Zouden ze niet wachten tot die zelf wakker zijn? 16 uur dan maar?
 

Dumblydore

Playlistbediener
11 mei 2021
29
73
Fleddy Melculy heeft een nieuw album aangekondigd: Antichlist.
Toch maar hopen dat er vandaag om 16.00 uur een eventuele aankondiging komt voor Graspop.
 

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.324
6.443
Ik vind 'teleurstellend' niet helemaal het goede woord, eigenlijk. Vergeleken met andere festivals zijn wij tot nu toe behoorlijk verwend met de hoeveelheid namen. Ik ben met deze line-up ook wel op het punt dat ook al komt er voor mij helemaal niets interessants meer bij het toch een topaffiche voor mij is. Alles wat nu nog volgt is bonus.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.399
627
Om 10u in elk geval alvast niks... maar ik had ook niet verwacht dat het 10u al zou zijn vandaag. Ik denk dat Hellfest later vandaag alles ineens loost en dat dan misschien gelijktijdig is met de aankondiging van Metallica voor de andere Europese plekken dan Download?
Maar Metallica stond dit jaar toch al op Hellfest?
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.064
7.206
Ik vind 'teleurstellend' niet helemaal het goede woord, eigenlijk. Vergeleken met andere festivals zijn wij tot nu toe behoorlijk verwend met de hoeveelheid namen. Ik ben met deze line-up ook wel op het punt dat ook al komt er voor mij helemaal niets interessants meer bij het toch een topaffiche voor mij is. Alles wat nu nog volgt is bonus.
dit inderdaad, als er niets meer bij komt zal ik me al goed vermaken en waarschijnlijk redelijk wat clashes hebben
 
  • Leuk
Waarderingen: PreFXDesigns en Jamel

Rob 'n Roll

Playlistbediener
26 apr 2022
22
28
Wat er nu staat zal voor mij al ongezien clashen, dus behalve wat zotte dingen is het voor mij goed geweest!
 

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.609
3.151
Maar Metallica stond dit jaar toch al op Hellfest?
ALLES stond dit jaar al op Hellfest :cool:

Het ligt allemaal aan de persoon die lange tijd geleden hintte naar 28 november... Verder weten we eigenlijk helemaal niks natuurlijk.
Hellfest was vaag met zijn 'very soon', wij koppelen daar vandaag aan omdat dat een dag was die iets zou betekenen.
 
  • Leuk
Waarderingen: PreFXDesigns

HerveBe

Randprogramma
3 nov 2022
108
235
Kan natuurlijk ook System Of A Down zijn.
Zijn behoorlijk actief laatste weken op sociale media. Hebben in mei ook al een optreden gepland.
Ik zal teleurgesteld zijn mocht het geen Metallica of SOAD zijn die donderdag.

Niet omdat ik niet tevreden ben met de huidige affiche (integendeel) maar doordat we nu toch met een 4e dag op donderdag zitten en dit voor mij betekent dat er toch een opportuniteit moet geweest zijn? En dit forum helpt ook wel niet echt om de verwachtingen laag te houden :)
 

Cisseman

Randprogramma
22 jun 2022
142
151
Ik vind 'teleurstellend' niet helemaal het goede woord, eigenlijk. Vergeleken met andere festivals zijn wij tot nu toe behoorlijk verwend met de hoeveelheid namen. Ik ben met deze line-up ook wel op het punt dat ook al komt er voor mij helemaal niets interessants meer bij het toch een topaffiche voor mij is. Alles wat nu nog volgt is bonus.
Helemaal mee eens met alles wat je hier zegt. Ik zelf ga waarschijnlijk vrijdag en zaterdag gaan. Met wat ik ken wat er op die dagen staat (en dat is niet veel) kan ik me al perfect amuseren, en daar moet 1) nog wat bij komen en 2) ik moet nog mijn huiswerk maken en bands gaan checken die ik niet ken maar er die dagen staan. Ik weet nu al dat ik ongetwijfeld ga moeten schrappen. Luxeproblemen zijn de beste problemen die je kan hebben !
 
  • Leuk
Waarderingen: MetalLimbo en Jamel

Cisseman

Randprogramma
22 jun 2022
142
151
Kan natuurlijk ook System Of A Down zijn.
Zijn behoorlijk actief laatste weken op sociale media. Hebben in mei ook al een optreden gepland.
Als die touren dan staan ze 100% zeker op Werchter, Herman gaat die niet willen afgeven, maar, en veel belangrijker nog, die willen zelf ook op RW staan na hun passage in 2017. Ze hebben zich toen rot geamuseerd en meermaals letterlijk gezegd dat het het beste optreden van de tour was. En dat soort zaken spelen echt wel mee bij zulke groepen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jamel

redbaron

Gouden Tip
22 jan 2019
257
437
Ik zal teleurgesteld zijn mocht het geen Metallica of SOAD zijn die donderdag.

Niet omdat ik niet tevreden ben met de huidige affiche (integendeel) maar doordat we nu toch met een 4e dag op donderdag zitten en dit voor mij betekent dat er toch een opportuniteit moet geweest zijn? En dit forum helpt ook wel niet echt om de verwachtingen laag te houden :)

Ik denk ook dat die 4e dag er is omdat ze een grote naam te stekken hebben.

Mijn voorkeur gaat uit naar SOAD, enkel omdat ik ze nog nooit gezien heb.

Maar met Metallica ben ik ook tevreden 😛
 

charlottekos

Randprogramma
7 jan 2019
181
252
Helemaal mee eens met alles wat je hier zegt. Ik zelf ga waarschijnlijk vrijdag en zaterdag gaan. Met wat ik ken wat er op die dagen staat (en dat is niet veel) kan ik me al perfect amuseren, en daar moet 1) nog wat bij komen en 2) ik moet nog mijn huiswerk maken en bands gaan checken die ik niet ken maar er die dagen staan. Ik weet nu al dat ik ongetwijfeld ga moeten schrappen. Luxeproblemen zijn de beste problemen die je kan hebben !
Ik denk dat we ons niet te veel moeten blindstaren op die 4e dag, dat dat zou moeten betekenen dat er een kans voor een grote naam was en ze daarom hebben besloten weer een extra dag te doen. Ik denk dat Graspop de afgelopen jaren steeds uitverkocht, en zowel 2018 als vorig jaar het goed deden met 4 dagen, en dat het gewoon permanent een 4 daags festival is geworden. Ik denk zelf dat de kans op een grote naam op donderdag eerder te herleiden is aan de andere namen die tot nu toe zijn aangekondigd. Dat is ook de reden dat ik op vrijdag een kleinere headliner verwacht. Maar dat heeft dus denk ik niet zo veel te maken met het feit dat de donderdag ook een volle festivaldag is, alleen dat er nog niet veel grote namen staan.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken