Hellfest staat zeker op mijn bucket list om een keer naar toe te gaan ja. Probleem is dat ik altijd met een hele groep vrienden naar Graspop ga, en dat ik hun niet zo makkelijk overtuig om even naar Zuid Frankrijk te gaan. maar ik ga zeker een keer naar Hellfest toe ja. Moet maar langzaam beginnen om mijn vrienden over te halen om over een aantal jaar eens die kant op te gaan. Ik kan natuurlijk ook alleen gaan, maar de groep waarmee ik ga maakt ook wel een beetje het festival voor mij.
Vond trouwens wel dat de organisatie van Graspop flink verbeterd is vergeleken met 2019. Ik stond ongeveer een half uurtje in de rij voor de camping bij aankomst, en verder bijna geen rijen meer meegemaakt het hele festival. En dat terwijl ik donderdag om 11 uur aan kwam wat me een erg druk moment lijkt. Dat je op meerdere punten je bandje kon halen was een goede verbetering (en daar ook gelijk mijn 80 munten gekregen dus was voor het hele weekend voorzien) en bij de drink stands heb ik ook nooit een rij gezien. Om water te halen bij de water punten ook bijna geen rij (wat met dit weer wel een biggie was) Enkel een paar van de meest populaire food stands hadden soms wel een flinke rij. (dit zeg ik trouwens niet om met je in discussie te gaan hoor, ik geloof graag dat Hellfest beter georganiseerd is, maar wilde gewoon even delen hoe ik het dit jaar heb ervaren t.o.v. andere jaren)
Enige wat ik tegen vond vallen was dat ze nergens extra schaduw hadden gecreëerd, dat had echt wel beter gekund. en dat je op veel punten alleen halve liters kon halen zorgde ervoor dat ik nog minder zin kreeg om af en toe een biertje te drinken ipv water.