Graspop Metal Meeting 2022 – Nieuws en Geruchten

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.064
7.207
Ja die prijs is wel echt pittig hoog, eigenlijk een beetje belachelijk hoog. Als het 40 euro was geweest had ik me kaartje deze ochtend al gekocht, nu heb ik Ticketswap aangezet :)
Ja inderdaad 40 euro was een mooie prijs geweest, dan had ik ook direct mijn ticket gekocht.
Korn is wel de band waar ik het meest naar uit kijk van Graspop, heb ze nog nooit gezien maar een zaalshow en festivalshow van ze in een maand tijd klinkt nog steeds wel zeer verleidelijk
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
70 euro is ook de reden dat ik Swap heb aangezet. Vind dat voor een Afas show echt te gortig.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.220
Ja inderdaad 40 euro was een mooie prijs geweest, dan had ik ook direct mijn ticket gekocht.
Korn is wel de band waar ik het meest naar uit kijk van Graspop, heb ze nog nooit gezien maar een zaalshow en festivalshow van ze in een maand tijd klinkt nog steeds wel zeer verleidelijk
Ja ik ook! Van de top van het affiche alleen Korn en Deftones nog nooit live gezien. Ik verwacht dat ze beide de MS2 zullen afsluiten en daarmee ook de dag afsluiten wat ik sowieso altijd een erg fijne slot vind. Twee van de concerten met de hoogste verwachtingen!
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.407
4.535
Ben ook nog steeds aan het twijfelen om naar Korn te gaan. Vind bijna 70 euro nog wel prijzig.
Fever 333 was ik nog niet zo bekend mee, ook al heb ik ze op dit forum al vaak voorbij zien komen heb ik ze nooit echt geluisterd. Zal ze eens wat meer gaan luisteren

Wellicht dat ik in de week zelf nog een ticket koop als het door gaat :)
fever 333 ga je gewoon voor de liveshow, die kerels zijn letterlijk gek. en ik zeg dat in de beste zin van het woord
doet me in veel opzichten wel denken aan RATM

 

theblackmadness

Sunset slot
9 sep 2019
3.463
4.245
fever 333 ga je gewoon voor de liveshow, die kerels zijn letterlijk gek. en ik zeg dat in de beste zin van het woord
doet me in veel opzichten wel denken aan RATM

Klopt ongelooflijk veel sfeer op zo´n concert en dat komt ook mede dankzij de energie, die ze zelf uitstralen. Daarnaast komt Jason (zanger) meermaals in het publiek en de eerste keer dat ik ze zag, deed de gitarist een circle pit mee.
Ik heb ergens een filmpje gezien dat die gitarist zat te zwaaien met zijn gitaar bovenop de stellingen van het podium. (Minstens 10m hoog)
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.220
Kan het alleen maar beamen! Tweemaal gezien, op RaR en Graspop en tweemaal kapot gegaan. Wat een heerlijke energie en ook gewoon goede nummers. Wat mij betreft de troonopvolger van RATM.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.407
4.535
Klopt ongelooflijk veel sfeer op zo´n concert en dat komt ook mede dankzij de energie, die ze zelf uitstralen. Daarnaast komt Jason (zanger) meermaals in het publiek en de eerste keer dat ik ze zag, deed de gitarist een circle pit mee.
Ik heb ergens een filmpje gezien dat die gitarist zat te zwaaien met zijn gitaar bovenop de stellingen van het podium. (Minstens 10m hoog)
tijdens jera is die zo gitarist gewoon tot boven in de tent geklommen. Er zijn zeker betere zangers, maar de energie maakt alles wel goed
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.407
4.535
ik weet wel nie als we fever 333 op graspop kunnen verwachten, was volgens mij al enkele keren met werchter gelinked.
Langs de andere kant was het ook de bedoeling dat while she sleeps in 2020 op werchter ging staan en nu staan ze er ook weer.
 
  • Leuk
Waarderingen: Paddy

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.367
10.201
ik weet wel nie als we fever 333 op graspop kunnen verwachten, was volgens mij al enkele keren met werchter gelinked.
Langs de andere kant was het ook de bedoeling dat while she sleeps in 2020 op werchter ging staan en nu staan ze er ook weer.
Als ik de tourdata ook zie, is Werchter logischer. Staan in Oost-Europa met Graspop.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.064
7.207
Ben fever 333 wat gaan luisteren en klinkt inderdaad goed, paar live shows gekeken op youtube en ziet er zeker uit als een uitstekende live band.
Nu baal ik dat ik ze in 2019 niet gezien heb (al had ik het wel druk genoeg met CoB en lynyrd skynyrd)
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.220
Als ik de tourdata ook zie, is Werchter logischer. Staan in Oost-Europa met Graspop.
Denk ik ook, ik reken eigenlijk wel op hun komst op RW. Hebben ze ook verdiend om via de weg een groter publiek te bereiken. Ik hoop op een vroege mainstage spot. Aan de andere kant zou afsluiter The Slope op de TOP en ID dag ook geweldig zijn voor een unieke show.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.064
7.207
Ik verwacht eigenlijk niks meer qua nieuwe namen voor Graspop, als er niets meer bij komt ook prima zolang het maar weer eens een keer door gaat ben ik tevreden.
 
  • Leuk
Waarderingen: duck

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.407
4.535
Ik verwacht eigenlijk niks meer qua nieuwe namen voor Graspop, als er niets meer bij komt ook prima zolang het maar weer eens een keer door gaat ben ik tevreden.
mooie ingesteldheid. en eigenlijk niet meer dan normaal, we zijn rotverwend met wat graspop ieder jaar opnieuw boekt
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.367
10.201
Denk ik ook, ik reken eigenlijk wel op hun komst op RW. Hebben ze ook verdiend om via de weg een groter publiek te bereiken. Ik hoop op een vroege mainstage spot. Aan de andere kant zou afsluiter The Slope op de TOP en ID dag ook geweldig zijn voor een unieke show.
Beuken tijdens Imagine Dragons. Dat klinkt als een fantastisch plan!
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.132
4.221
Denk ik ook, ik reken eigenlijk wel op hun komst op RW. Hebben ze ook verdiend om via de weg een groter publiek te bereiken. Ik hoop op een vroege mainstage spot. Aan de andere kant zou afsluiter The Slope op de TOP en ID dag ook geweldig zijn voor een unieke show.
The slope zou wel fantastisch zijn.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.220
Complexity Fest heeft ook de handdoek gegooid zie ik net. Niet onverwacht, ben bang dat medio februari nog te vroeg is voor (grotere) leuke dingen.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.367
10.201
Complexity Fest heeft ook de handdoek gegooid zie ik net. Niet onverwacht, ben bang dat medio februari nog te vroeg is voor (grotere) leuke dingen.
Jep... Jammer. Verder heeft Gojira het eerste gedeelte van hun tour uitgesteld. Alle shows tot en met 9 februari worden verplaatst. Lijkt me dat Tilburg er ook gewoon uitgaat.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.220
Jep... Jammer. Verder heeft Gojira het eerste gedeelte van hun tour uitgesteld. Alle shows tot en met 9 februari worden verplaatst. Lijkt me dat Tilburg er ook gewoon uitgaat.
Ja ik blijf duimen maar houd er serieus rekening mee. Vooral Alien Weaponry verwacht ik niet wat ik erg jammer vind. Dat pakketje maakte het juist zo fantastisch.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken