Graspop Metal Meeting 2022 – Nieuws en Geruchten

Mijn eerste gedachte is de zondag van gmm skippen en naar Amsterdam gaan.
Ik ben zeer groot fan van FNM, hoe vaak ga ik nog de kans krijgen om ze in een zaal te zien?
Ja, niet, waarschijnlijk. Twijfel zelf ook maar ik wil Aerosmith ook ontzettend graag zien. En stonden voor de rest ook niet bepaald slechte namen op die dag, dus blijft een lastige keuze.

Ja, niet, waarschijnlijk. Twijfel zelf ook maar ik wil Aerosmith ook ontzettend graag zien. En stonden voor de rest ook niet bepaald slechte namen op die dag, dus blijft een lastige keuze.
Ik zou ten allen tijden voor aerosmith gaan, Faith no more is helemaal niet zo heel sterk live...

• Wow
Waarderingen: Rockbeer
Dat laatste is vooral mijn ervaring met Aerosmith. Live niet om aan te zien.
Eenmaal gezien in Gelredome en was prima te pruimen, vermakelijke show.

Ik zou zelf niet snel FNM verkiezen boven Aerosmith, met name vanwege de leeftijd van de mannen. FNM komt nog wel een keer voor een ronde langs. Verwacht dat Aerosmith toch binnenkort eens zal neervallen.

Verwacht dat FNM op vrijdag 17 op Graspop speelt dus geen zorgen.

Verwacht dat FNM op vrijdag 17 op Graspop speelt dus geen zorgen.
Oh, dat weten we wel en daar zullen we vast ook wel staan, maar het gaat toch meer om die zaalshow van FNM. Die kans komt gewoon niet zo vaak voorbij.

Eenmaal gezien in Gelredome en was prima te pruimen, vermakelijke show.

Ik zou zelf niet snel FNM verkiezen boven Aerosmith, met name vanwege de leeftijd van de mannen. FNM komt nog wel een keer voor een ronde langs. Verwacht dat Aerosmith toch binnenkort eens zal neervallen.

Maar gaan ze bij het volgend rondje wel een zaalshow doen?

Laatste zaalshow in België dateert van 1992, Nederland kreeg in 1997 nog eens een zaalshow.
Ik denk niet dat ze na hun reünie nog zaalshows hebben gedaan in Europa (behalve London).

Eerste ontdekking gedaan op de Sweden Rock 2022 line-up waarvan ik het even leuk vind om te delen. De band Raubtier. Staat na Devin Townsend op te poster en stelt in Scandinavië best wat voor. Het best te omschrijven als een combinatie van Rammstein en Sabaton. Ik verwacht dat wel meer hier dit tof vinden!

Voor wie hoopte op KISS...
Update van de tour

kissonline.com/news

geen verrassing verder...
(Wel daarmee nieuwe datum voor Rockfest Barcelona 1-3 juli 2022 fyi... en de bevestiging op Copenhell)

Eerste ontdekking gedaan op de Sweden Rock 2022 line-up waarvan ik het even leuk vind om te delen. De band Raubtier. Staat na Devin Townsend op te poster en stelt in Scandinavië best wat voor. Het best te omschrijven als een combinatie van Rammstein en Sabaton. Ik verwacht dat wel meer hier dit tof vinden!

Mocht je deze nog een tikkeltje te soft vinden dan heb ik deze nog voor je. Heerlijk 2.5 minuut lomp knallen. Ben blij dat dit nog gemaakt wordt en niet definitief is overleden na de 90's?

Mocht je deze nog een tikkeltje te soft vinden dan heb ik deze nog voor je. Heerlijk 2.5 minuut lomp knallen. Ben blij dat dit nog gemaakt wordt en niet definitief is overleden na de 90's?

Raubtier doet me ook een beetje denken aan het eveneens Zweedse Hulkoff.

Users who are viewing this thread