Graspop Metal Meeting 2022 – Nieuws en Geruchten

ik vraag me af of BMTH naast Hurricane/Southide uberhaupt nog andere gigs doet in dat weekend?

Ik vraag me af op welke positie we bmth zullen zien als ze op Graspop staan. Die laatste ep is wel echt cool
Ik heb het idee dat ze eerder voor Werchter geboekt zouden worden, maar ik vind alles sinds Sempiternal wel echt top dus zou het zelf wel heel gaaf vinden als ze naar Graspop komen. Denk dat ze dan ergens 's avonds op main stage zouden staan

Fors wat aankondigingen van festivals bijgekomen de laatste dagen. Zal proberen het lijstje weer te updaten. Inmiddels is een fors deel van het affiche
her-aangekondigd waardoor het bijna makkelijker wordt om aan te geven wie nog stil is gebleven :)

Vanaf 13 augustus mogen er in België terug festivals plaatsvinden, dit betekent dat Alcatraz dit jaar toch zal plaatsvinden !!!
Wordt met 1 dag ingekort, 3 dagen METAL 13-15 augustus 2021 ! Aangepaste website binnenkort online..

Vanaf 13 augustus mogen er in België terug festivals plaatsvinden, dit betekent dat Alcatraz dit jaar toch zal plaatsvinden !!!
Wordt met 1 dag ingekort, 3 dagen METAL 13-15 augustus 2021 ! Aangepaste website binnenkort online..
Gewoon dag 1 verplaatsen naar een nacht programma om 00:01 uur.

alcatraz post net dat ze gaan door gaan dit jaar, wel met een heel aantal annulaties van amerikaanse bands en de 4e stage wordt een jaartje later geplanned

alcatraz post net dat ze gaan door gaan dit jaar, wel met een heel aantal annulaties van amerikaanse bands en de 4e stage wordt een jaartje later geplanned
;)

Fu Manchu gaat overigens ook gewoon terugkomen. Geen idee hoelang dit al verplaatst is, maar hun show in Patronaat is verplaatst naar 21 juni, een paar dagen na Graspop dus. Dat zit wel goed. Foreigner gaan we binnenkort ook nog wel zien. Als die 'm wel verplaatsen naar volgend jaar juni, dan zit het wel goed. Bij een complete afgelasting zullen die vast voor gezien zijn. Misschien zegt de verplaatsing van Enter Shikari naar januari i.p.v. mei ook wel wat over hun kansen op Graspop.

Een heleboel aankondigingen in de week voor Graspop, blij dat Killswitch Engage erbij zit. Verder denk ik niet dat er veel verrassingen bij zitten. Maar misschien zie ik dingen over het hoofd hoor, ben er niet lang mee bezig geweest eerlijk gezegd.

1621335595859.png

Als ik me niet vergis is dit het eerst festival dat Bury Tomorrow aan. Hier ben ik persoonlijk erg blij mee. Wil die heel graag eens live zien

lionheart mag van mij wel over komen, dingen zoals the distillers, bad religion, stick to your guns ook welkom

Naast Killswitch Engage en Bury Tomorrow is ook Lagwagon 'nieuw' van deze aankondiging.
Leuk voor op de Jupiler Stage, aardig punkbandje dat ik nog wel ken uit mijn tienerjaren, maar dat nooit de populariteit heeft bereikt van generatiegenoten als Green Day, The Offspring, Rancid of NOFX.

Bad Religion is voor mij altijd welkom (grote jeugdliefde), ook al zie ik ze al de dinsdag voor GMM in Muziekgieterij in Maastricht. :)
HammerFall zou ook mooi zijn, in 2019 maar heel even kunnen zien wegens (onbegrijpelijke) clash met Beast In Black.

Faith No More update

EUROPE... We are all in this together. See you in 2022.
This is only the beginning... More to come.
FNM.com for more info.
19 Jun 22 // Amsterdam, Netherlands
21 Jun 22 // Dortmund, Germany
24 Jun 22 // Gothenburg, Sweden
27 Jun 22 // Helsinki, Finland
04 Jul 22 // Berlin, Germany
05 Jul 22 // Stuttgart, Germany
06 Jul 22 // Zürich, Switzerland

Ben blij dat ze naar de AFAS komen, heb er nog steeds een kaartje voor.

GODVERDOMME IK ZIE NU PAS DAT DIT TIJDENS GRASPOP VALT.

• Wow
Waarderingen: Joslittel

Users who are viewing this thread