Graspop Metal Meeting 2020 - Nieuws en geruchten

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.151
7.378
Ik hoop dat Alestorm kan uitgroeien tot een headline waardige band, lijkt me een geweldig feest om ze 90min te zien als ms2 afsluiter. Zou een mooi einde zijn voor een festival dag voor mij.

Maar goed ze zijn dat nog niet
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.546
11.019
Ik snap niet zo goed dat mensen Alestorm zo leuk vinden. Ja, het is een feest, maar ik vind ze kwalitatief niet heel geweldig.
Mag ook hopen dat ze nooit afsluiter gaan worden. Sterker nog, zou nooit een discussie moeten zijn, aangezien ze daarvoor echt nog niet groot genoeg zijn.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.546
11.019
wenteldave wrote:
Ik snap niet zo goed dat mensen Alestorm zo leuk vinden. Ja, het is een feest, ….

Volgens mij geef je zelf het antwoord al.
1f61c.svg
Touché. Maar, dat hebben mensen dus liever dan dat het kwalitatief goed is. Dat vind ik heel erg vreemd.
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.616
7.334
Paddy wrote:

wenteldave wrote:
Ik snap niet zo goed dat mensen Alestorm zo leuk vinden. Ja, het is een feest, ….


Volgens mij geef je zelf het antwoord al.
1f61c.svg


Touché. Maar, dat hebben mensen dus liever dan dat het kwalitatief goed is. Dat vind ik heel erg vreemd.

Piraten zijn sowieso gewoon al heel interessant. Daarnaast is het voor mij gewoon prima kwaliteit.
 

Verwijderd lid 38703

Playlistbediener
9 nov 2019
13
0
Joe wrote:
En meteen een waarschuwinkje voor de andere dagen, het gaat allemaal weer vlotjes zo te zien.

En dat ondanks het ongelooflijke ‘kut’ programma…
1f609.svg
Graspop is pas echt een feest, als Wenteldave niet is geweest. Amai, wat een azijnpisser zeg! En gelukkig is die kans dit jaar MEGA-groot. En Alestorm.....GEWELDIG LEUK!!
 

pieterschipper

Campingartiest
1 dec 2017
69
7
wenteldave wrote:

Paddy wrote:

wenteldave wrote:
Ik snap niet zo goed dat mensen Alestorm zo leuk vinden. Ja, het is een feest, ….


Volgens mij geef je zelf het antwoord al.
1f61c.svg



Touché. Maar, dat hebben mensen dus liever dan dat het kwalitatief goed is. Dat vind ik heel erg vreemd.

Piraten zijn sowieso gewoon al heel interessant. Daarnaast is het voor mij gewoon prima kwaliteit.

Ai Schotse pub folklore nee misschien iets meer voor Pinkpop of Werchter vroeg op de dag.
 

pisser

Gouden Tip
26 mrt 2019
296
80
Alestorm is misschien geen muziek om te gaan luisteren omdat het zo mooi is. Beetje net als carnaval muziek maar een optreden van deze band is echt super leuk. En ze zijn headliner op into the grave en summerbreeze. Dus deze piraten zijn erg populair bij het publiek. Gaat er echt wel van komen dat die sub of zelfs headliner van graspop worden ooit
 

joris313

Gouden Tip
28 nov 2019
259
159
Alestorm is misschien geen muziek om te gaan luisteren omdat het zo mooi is. Beetje net als carnaval muziek maar een optreden van deze band is echt super leuk. En ze zijn headliner op into the grave en summerbreeze. Dus deze piraten zijn erg populair bij het publiek. Gaat er echt wel van komen dat die sub of zelfs headliner van graspop worden ooit

Ik heb ze nog nooit live gezien. Mocht ik de kans krijgen denk ik dat ik ze wel wil zien op GMM, maar dan zie ik ze toch liever de Marquee afsluiten. Of misschien een show in de Marquee na de headliner? Dan kunnen ze alsnog lang spelen en kan iedereen er heen omdat er verder toch niks speelt. Heb ik ook meegemaakt in 2013 op Graspop en dat beviel mij eerlijk gezegd heel goed. Toen speelden ze na Iron Maiden
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.546
11.019
wenteldave wrote:

Joe wrote:
En meteen een waarschuwinkje voor de andere dagen, het gaat allemaal weer vlotjes zo te zien.


En dat ondanks het ongelooflijke ‘kut’ programma…
1f609.svg


Graspop is pas echt een feest, als Wenteldave niet is geweest. Amai, wat een azijnpisser zeg! En gelukkig is die kans dit jaar MEGA-groot. En Alestorm…..GEWELDIG LEUK!!
Je kan wel erg diep zinken door op de man te gaan spelen... Overigens ben ik natuurlijk van de partij, maar dat zal je wel minder vinden.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.546
11.019
Alestorm is misschien geen muziek om te gaan luisteren omdat het zo mooi is. Beetje net als carnaval muziek maar een optreden van deze band is echt super leuk. En ze zijn headliner op into the grave en summerbreeze. Dus deze piraten zijn erg populair bij het publiek. Gaat er echt wel van komen dat die sub of zelfs headliner van graspop worden ooit
Ja, ga ze dus op Into The Grave zien, maar ik sta niet bepaald te popelen of iets dergelijks.
 

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.609
5.009
wenteldave wrote:

Joe wrote:
En meteen een waarschuwinkje voor de andere dagen, het gaat allemaal weer vlotjes zo te zien.


En dat ondanks het ongelooflijke ‘kut’ programma…
1f609.svg


Graspop is pas echt een feest, als Wenteldave niet is geweest. Amai, wat een azijnpisser zeg! En gelukkig is die kans dit jaar MEGA-groot. En Alestorm…..GEWELDIG LEUK!!
Ooit van sarcasme gehoord?
En die aanhalingstekens en knipoog ook niet gezien?
Wenteldave heeft het natuurlijk over al die mensen die op o.a. Facebook zeiken over het programma.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.444
4.598
Sabaton heeft net een see you all very soon gezegd maar dat kan natuurlijk alles betekenen
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.327
5.826
Alestorm is misschien geen muziek om te gaan luisteren omdat het zo mooi is. Beetje net als carnaval muziek maar een optreden van deze band is echt super leuk. En ze zijn headliner op into the grave en summerbreeze. Dus deze piraten zijn erg populair bij het publiek. Gaat er echt wel van komen dat die sub of zelfs headliner van graspop worden ooit

Ik zou hoge posities voor een comedy band als deze echt overtrokken vinden. Het is prima muziek, ik vermaak me ook wel bij die shows, maar veel meer dan plat vermaak is het ook niet. Ik verwacht van een van de hoofdacts van een Graspop dag toch iets meer inhoud.

Neemt niet weg dat ik Alestorm echt wel een prima act vind voor lager op het affiche. Als mainstage opener waren ze de vrijdag van 2014 de eerste Graspop act die ik ooit zag, was echt wel een toffe show. En ze deden een paar Graspop veteranen naast ons zowat achterover slaan van verbazing door de gigantische moshpits en wall of death die ze veroorzaakten. Dat hadden ze nog nooit bij de allereerste act van het festival zien gebeuren :lol: Dan heb je toch wel iets in je mars als band!
 

Verwijderd lid 38703

Playlistbediener
9 nov 2019
13
0
omanido wrote:

wenteldave wrote:

Joe wrote:
En meteen een waarschuwinkje voor de andere dagen, het gaat allemaal weer vlotjes zo te zien.


En dat ondanks het ongelooflijke ‘kut’ programma…
1f609.svg



Graspop is pas echt een feest, als Wenteldave niet is geweest. Amai, wat een azijnpisser zeg! En gelukkig is die kans dit jaar MEGA-groot. En Alestorm…..GEWELDIG LEUK!!

Je kan wel erg diep zinken door op de man te gaan spelen… Overigens ben ik natuurlijk van de partij, maar dat zal je wel minder vinden.

Grappig, je merkt dat wel vaker.....als lieden tegengas krijgen bedoelden ze het altijd nèt anders en zijn ze diep beledigd. Maakt niet uit. Er gebeurt hier toch weinig positiefs. Trend is altijd hetzelfde....waar blijvej de namen, wat een waardeloze namen, wat een beroerde timetabel, nou...het viel allemaal weer enorm tegen...en wie blijken uit in dit soort posts.......Dave en Set. Dit is geen plek voor mij. Ik vind het elk jaar een feest, door de miziek maar vooral voor de sfeer!
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.546
11.019
wenteldave wrote:

omanido wrote:

wenteldave wrote:

Joe wrote:
En meteen een waarschuwinkje voor de andere dagen, het gaat allemaal weer vlotjes zo te zien.


En dat ondanks het ongelooflijke ‘kut’ programma…
1f609.svg



Graspop is pas echt een feest, als Wenteldave niet is geweest. Amai, wat een azijnpisser zeg! En gelukkig is die kans dit jaar MEGA-groot. En Alestorm…..GEWELDIG LEUK!!


Je kan wel erg diep zinken door op de man te gaan spelen… Overigens ben ik natuurlijk van de partij, maar dat zal je wel minder vinden.

Grappig, je merkt dat wel vaker…..als lieden tegengas krijgen bedoelden ze het altijd nèt andefs……tikkiectypefend
Dat idee heb ik inderdaad ook. Wie doet dat nou...?
Fijne dag nog en alvast een fijne editie gewenst!
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.546
11.019
Grappig, je merkt dat wel vaker…..als lieden tegengas krijgen bedoelden ze het altijd nèt anders en zijn ze diep beledigd. Maakt niet uit. Er gebeurt hier toch weinig positiefs. Trend is altijd hetzelfde….waar blijvej de namen, wat een waardeloze namen, wat een beroerde timetabel, nou…het viel allemaal weer enorm tegen…en wie blijken uit in dit soort posts…….Dave en Set. Dit is geen plek voor mij. Ik vind het elk jaar een feest, door de miziek maar vooral voor de sfeer!
Tja, ik geloof dat Set één van de positievere is op dit gehele forum. Maar goed, meningen mogen verschillen. Over mezelf kan ik niks zeggen, of althans niet meer, voordat ik weer kritiek krijg.
Goed om te horen dat je het ieder jaar een feest vindt! Muziek is leidend, maar de sfeer die er op Graspop hangt is inderdaad heerlijk.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.148
10.443
wenteldave wrote:

omanido wrote:

wenteldave wrote:

Joe wrote:
En meteen een waarschuwinkje voor de andere dagen, het gaat allemaal weer vlotjes zo te zien.


En dat ondanks het ongelooflijke ‘kut’ programma…
1f609.svg



Graspop is pas echt een feest, als Wenteldave niet is geweest. Amai, wat een azijnpisser zeg! En gelukkig is die kans dit jaar MEGA-groot. En Alestorm…..GEWELDIG LEUK!!


Je kan wel erg diep zinken door op de man te gaan spelen… Overigens ben ik natuurlijk van de partij, maar dat zal je wel minder vinden.

Grappig, je merkt dat wel vaker…..als lieden tegengas krijgen bedoelden ze het altijd nèt anders en zijn ze diep beledigd. Maakt niet uit. Er gebeurt hier toch weinig positiefs. Trend is altijd hetzelfde….waar blijvej de namen, wat een waardeloze namen, wat een beroerde timetabel, nou…het viel allemaal weer enorm tegen…en wie blijken uit in dit soort posts…….Dave en Set. Dit is geen plek voor mij. Ik vind het elk jaar een feest, door de miziek maar vooral voor de sfeer!

Huh wat? Jij typt directe beledigende en vooral niet grappige berichten en nu hebben de andere het gedaan? Ik vind dit gedeelte van het forum bij uitstek uitblinken in positiviteit. We houden hier allemaal van de harde rockmuziek/metal en hier wordt druk over gesproken. Inmiddels alweer 180 pagina's lang. Naast Graspop komen concertverslagen voorbij en worden andere hardere festivals besproken. Waar de metalscene er soms toch wel om bekend staat om mensen met afwijkende muzikale meningen (allee black metal is true metal!) direct neer te knuppelen, wordt iedereen hier in zijn waarde gelaten. Prima als jij het anders ziet, maar ik weet niet welk forum jij leest dan. Niet dezelfde als ik in ieder geval.
 

Recent actieve topics

Gebruikers die dit onderwerp bekijken