Waar komt The Mars Volta vandaan? Dat is ook nog wel een dingetje voor mij .
El Paso, Texas
SpuitelfIndiaantje89 wrote:
El Paso, Texas
DennisvdBr wrote:
Indiaantje89 wrote:
El Paso, Texas
Spuitelf
DennisvdBr wrote:
Indiaantje89 wrote:
El Paso, Texas
Spuitelf
1) Metallica staat telkens op RW omdat ze daar zelf willen spelen, niet omdat RW ze “afsnoept” van GMM. Lijkt me sterk dat zo’n band dan onderwerp wordt van cadeautjes aan elkaar, die gaan hun eigen zegje willen hebben.
Dat wil ik op zich best geloven.We zullen binnen enkele weken zien of het quatsch is/was
GMM 2020 zal trouwens geen 3 maar wederom 4 volwaardige festivaldagen krijgen.
We zullen binnen enkele weken zien of het quatsch is/was
GMM 2020 zal trouwens geen 3 maar wederom 4 volwaardige festivaldagen krijgen.
Absolutely no way is Metallica doing Graspop without the regular suspects - Rock am ring, Download etc.<font style="vertical-align: inherit;"><font style="vertical-align: inherit;">andic wrote:</font></font>
<font style="vertical-align: inherit;"><font style="vertical-align: inherit;">We will see within a few weeks if it is / was quatsch </font></font>
<font style="vertical-align: inherit;"><font style="vertical-align: inherit;">By the way, GMM 2020 will not get 3 but again 4 full festival days.</font></font>
<font style="vertical-align: inherit;"><font style="vertical-align: inherit;">You're closer to the fire? </font><font style="vertical-align: inherit;">What hints can we use? </font></font><font style="vertical-align: inherit;"><font style="vertical-align: inherit;">
4 days I would really love it, by the way</font></font>
Volgens mij zijn er toch meer dan genoeg potentiële (co-/sub-)headliners voorbij gekomen de voorbije weken/maanden?4 dagen? ik kan met moeite aan 3 headliners denken voor deze editie, waar zouden ze die 4e dan vandaan halen?
de geruchten zijn 2021, ook voor Frankrijk zei Zegut dat...Metallica op GMM?
Werchter gaat dit nooit aan GMM geven (enkel een Rammstein scenario is mogelijk – zoals @nikita al zei)
En door recente ontwikkelingen denk ik dat zomer 2020 een rust moment zal zijn voor de band…
Zou goed kunnen, maar ik sluit niets op voorhand uit.ChiquitaChaser wrote:
Metallica op GMM?
Werchter gaat dit nooit aan GMM geven (enkel een Rammstein scenario is mogelijk – zoals @nikita al zei)
En door recente ontwikkelingen denk ik dat zomer 2020 een rust moment zal zijn voor de band…
de geruchten zijn 2021, ook voor Frankrijk zei Zegut dat…
daar leg ik meer “waarheid” in
DennisvdBr wrote:
ChiquitaChaser wrote:
Metallica op GMM?
de geruchten zijn 2021, ook voor Frankrijk zei Zegut dat…
daar leg ik meer “waarheid” in
Zou goed kunnen, maar ik sluit niets op voorhand uit.
Ook als Metallica niet komt, is een 4e dag nog steeds mogelijk , wellicht met een verrassende naam (bv. AC/DC, Queen, Van Halen).
1) Metallica staat telkens op RW omdat ze daar zelf willen spelen, niet omdat RW ze “afsnoept” van GMM. Lijkt me sterk dat zo’n band dan onderwerp wordt van cadeautjes aan elkaar, die gaan hun eigen zegje willen hebben.
2) Ken19 zei deze week nog dat boekers weinig geven om jubileumedities en gewoon elk jaar voor een sterke affiche willen gaan. Hij zei eveneens dat GMM geen enorme headliners nodig heeft om uit te verkopen. Kan me niet inbeelden dat ze dan zo willen uitpakken bovenaan de affiche.
3) Enkele dagen geleden hadden we Metallica nog volledig afgeschreven omwille van James’ opname in rehab.
Quatsch dus.
Kereltje wrote:
2) Ken19 zei deze week nog dat boekers weinig geven om jubileumedities en gewoon elk jaar voor een sterke affiche willen gaan. Hij zei eveneens dat GMM geen enorme headliners nodig heeft om uit te verkopen. Kan me niet inbeelden dat ze dan zo willen uitpakken bovenaan de affiche.
3) Enkele dagen geleden hadden we Metallica nog volledig afgeschreven omwille van James’ opname in rehab.
Quatsch dus.
1) Metallica maakt het helemaal niet uit of ze nu op Werchter of GMM staan. GMM is in het verleden steeds zelf afgehaakt op de exuberante eisen van hun management. Telkens er een akkoord was, vroeg men plots nog een percentage op de ticketverkoop etc. De band speelt gewoon waar hun management hen zet.
2) Ze hebben het inderdaad niet nodig, maar de organisatie heeft wel nog een eergevoel en wilt voor 25 Jaar GMM uitpakken met een topeditie.
3) Je schrijft ze af omwille van James’ opname. De band zelf heeft echter enkel de tour in Australië en Nieuw-Zeeland afgelast en de shows in Brazilië voor Maart en April staan op hun eigen website nog steeds ongewijzigd met link naar de pagina waar je tickets kunt kopen. Mocht de band echt niet geloven dat James tegen dan uit rehab zou zijn, zou het vreemd zijn dat men nog steeds tickets verkoopt en de shows promoot. Uiteraard weet je met rehab nooit hoelang het exact zal gaan duren, maar als maart haalbaar lijkt voor de band, zou ik me geen zorgen maken om eind Juni.
Desalniettemin heb ik ook maar enkel de informatie gedeeld die ik kreeg via een doorgaans zeer goed ingelichte bron dichtbij de organisatie. Wat je ermee doet, moet iedereen voor zichzelf uitmaken. Vind je het quatsch, is dat zo. Is je volste recht en heb ik geen enkel probleem mee. Het hele topic gaat hier om geruchten en ik deel maar wat ik hoor. Ik kan het net zo goed allemaal voor mezelf houden, maar als we dat allemaal doen, is er van een forum al snel geen sprake meer natuurlijk ?
Vreemde redenering. Waarom is het 'bijna zeker dat de eerste 2 op graspop staan'?Download heeft nu Kiss, Maiden en SOAD. Bijna zeker is dat de eerste 2 op graspop staan.