Graspop Metal Meeting 2020 - Nieuws en geruchten

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.199
7.450
Ik vind trouwens wel dat het erg stil blijft bij Graspop betreffende de ticket verkoop.
ik ben erg benieuwd hoe veel tickets er nu ongeveer verkocht zijn.
Dat de combi plus tickets uitverkocht zijn zegt nu net niks omdat we niet weten hoe groot gedeelte dat is van het totaal.

Ik verwacht deze maand nog een lading namen met daarbij in de mail een update over de ticketverkoop.

EDIT: Ik heb nog even gekeken naar de communicatie in 2019 maar toen werd er pas een update gegeven op 3 april (85% van de combi tickets waren toen uitverkocht)
 

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.649
5.114
GMM scoort toch wel heel aardig met 4 van de top-10 en 9 van de top-25 van de beste albums van 2019 (volgens Zware Metalen):
https://zwaremetalen.com/overig/zm-jaarlijst-2019
https://zwaremetalen.com/overig/de-beste-albums-van-eigen-bodem-uit-2019

Rotting Christ, Swallow The Sun, Soilwork mogen er sowieso ook nog bij van die lijst.
Voor de rest nog een hoop luisterwerk. :)
 

graspop20

Randprogramma
23 nov 2017
188
0
Tja..volgens pietje is er een hele andere top 10.
Wat zegt een site als zware metalen nou...
Helemaal niks ;)
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
2.992
2.040
Tja..volgens pietje is er een hele andere top 10.
Wat zegt een site als zware metalen nou…
Helemaal niks ?
De mening van Pietje valt maar licht uit tegenover de mening van een hele hoop lezers van een toch wel grote site.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.199
7.450
Ik weet niet meer wie het was die Bury Tomorrow had aangeraden hier, maar dankjewel!
Is al snel 1 van mijn favoriete bands geworden, ik kan niet wachten om ze te zien op GMM :)
 

jvandeweyer

Gouden Tip
14 feb 2019
378
537
Ik weet niet meer wie het was die Bury Tomorrow had aangeraden hier, maar dankjewel!
Is al snel 1 van mijn favoriete bands geworden, ik kan niet wachten om ze te zien op GMM ?

Dat is erg graag gedaan! ;)
Na iedere show neemt de zanger ook altijd een moment om te praten, foto's te nemen,... met de fans. Zijn live ook erg goed.
En nu ik toch bezig ben, ze hebben vandaag een nieuw nummer gereleased ;)
Te beluisteren via deze link: https://www.youtube.com/watch?v=prEbTlIxxrI
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.199
7.450
loek wrote:
Ik weet niet meer wie het was die Bury Tomorrow had aangeraden hier, maar dankjewel!
Is al snel 1 van mijn favoriete bands geworden, ik kan niet wachten om ze te zien op GMM ?

Dat is erg graag gedaan! ?
Na iedere show neemt de zanger ook altijd een moment om te praten, foto’s te nemen,… met de fans. Zijn live ook erg goed.
En nu ik toch bezig ben, ze hebben vandaag een nieuw nummer gereleased ?
Te beluisteren via deze link: https://www.youtube.com/watch?v=prEbTlIxxrI
Top, kan niet wachten.
Dat nieuwe nummer had ik al gezien inderdaad. Klinkt goed.

Heaven shall burn heeft trouwens ook 2 nieuwe nummers gereleased vandaag:
https://www.youtube.com/watch?v=IvytvMgUpis&feature=youtu.be&utm_campaign=CMRPressBirgit&utm_source=PressRelease&utm_medium=email
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.455
4.618
oh wat heb ik dit zo gemist, het was alsof ze enkele jaren van de aardbol verdwenen waren.
 

duck

Gouden Tip
8 jan 2019
336
582
Heaven shall burn heeft trouwens ook 2 nieuwe nummers gereleased vandaag:


Vooral Protector is heel erg goed. Dat belooft voor de rest van het album.
Heaven Shall Burn is een van de bands waar ik heel erg naar uitkijk. De laatste keer op Graspop ( de regeneditie) heb ik ze door omstandigheden gemist.
 

pisser

Gouden Tip
26 mrt 2019
296
80
Heaven shall burn heeft trouwens ook 2 nieuwe nummers gereleased vandaag:

Vooral Protector is heel erg goed. Dat belooft voor de rest van het album.
Heaven Shall Burn is een van de bands waar ik heel erg naar uitkijk. De laatste keer op Graspop ( de regeneditie) heb ik ze door omstandigheden gemist.

Hahaha. De regeneditie! Geweldig!!

Die herinner ik me ook nog goed
 

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.639
3.282
Blind Guardian heeft 2 concerten aangekondigd in hun thuisstad Krefeld, ten voordele van de zoo daar die door de brand zoveel schade hebben gekend.
In de commentaren reageren ze op een vraag en schrijven daarbij 'no other BG shows in 2020' dus we kunnen hen helaas uitvinken.
Hopelijk betekent dat een verlenging van het touren met demons & wizards, al zal dat normaal niet op graspop zijn.
 

prins

Dagopener
9 nov 2019
522
628
als disturbed op herhaling mag, dan zeker demons & wizards. 1 van de hoogte punten van afgelopen jaar (voor mij). bijv. op vrijdag als afsluiter in de marquee.
 

duck

Gouden Tip
8 jan 2019
336
582
als disturbed op herhaling mag, dan zeker demons & wizards. 1 van de hoogte punten van afgelopen jaar (voor mij). bijv. op vrijdag als afsluiter in de marquee.

Voor mij het hoogtepunt van GMM 2019. Ik was zodanig onder de indruk dat ik me niet meer kon opladen voor Slipknot. Maar de kans is heel klein dat Demons & Wizards opnieuw komt.
 

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.404
6.693
Zat vandaag even rond te neuzen op de Graspop website en zag vervolgens bij de webshop het volgende bericht: 'We are closed for a winter break. We will open again in mid-January.'

Misschien wat vergezocht, maar zou dat betekenen dat we komende week nieuwe namen krijgen? Een man mag hopen, toch?
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.681
7.449
Zat vandaag even rond te neuzen op de Graspop website en zag vervolgens bij de webshop het volgende bericht: ‘We are closed for a winter break. We will open again in mid-January.’

Misschien wat vergezocht, maar zou dat betekenen dat we komende week nieuwe namen krijgen? Een man mag hopen, toch?

Zou dan eerder volgende week verwachten. Ergens deze week weer opstarten en dan eind van de maand de namen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken