Graspop Metal Meeting 2019 - Nieuws en geruchten

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.456
11.428
Joslittel wrote:
Ik heb de afgelopen eens wat meer naar Def Leppard geluisterd.. kan iemand mij uitleggen waarom deze gelikte hairmetal wel geaccepteerd wordt en pakweg Bon Jovi niet?

Omdat metalheads stiekem hipsters zijn en Bon Jovi te mainstream is voor ze. Ik zie het verschil ook niet zo.

Ha, mooie reactie dit! Volgens mij heb je het ook helemaal bij het juiste einde. Jammer dat Def Leppard dan niet wat meer hits gescoord heeft, dan hadden ze nu niet zo'n mooie spot op GMM ingenomen. Aan de andere kant, als op dat moment in de Marque Dimmu Borgir bezig is met orkest ben ik een zeer tevreden man.
 

defplay

Campingartiest
28 nov 2017
82
20
Guys, I'm a bit curious why there is no full poster at the moment - headliners + all others. At the moment, we have 2 cards for headliners + addition of 48 bands. Last year, we had a poster without 4th headliner... That's a bit strange as it confuses people with incorrect news and Sabaton, Def Leppard and Lynyrd Skynyrd as headliners... Also I noticed that image with WT as headliner for 21.06 disappeared from twitter/instagram. Only video for WT and both image/video for Slipknot. I guess, there is still searching for the Friday headliner to strengthen the day.
 

graspop20

Randprogramma
23 nov 2017
188
0
Het verschil tussen def leppard en bon jovi is..
Dat def leppard is begonnen als een heavy metal band.
De band was onderdeel van de New wave of british heavy met al. Net als Iron Maiden, Motörhead, Saxon en Raven.
Je kunt dit nog goed horen in het nummer "Let of go" wat meer weersinvloeden heeft. Def leppard richte zich echter meer op de US markt..waar (glam)rock veel meer aansprak. Vandaar de rocksound.
 

kobloodflames

Gouden Tip
11 jan 2018
446
128
Bon Jovi 21 en 23 Juni in Engeland. Kunnen we dus wel afstrepen voor Graspop. Zelf vind ik het heel jammer maar ik verwacht dat toch wel veel hier blij mee zullen zijn. Misschien toch maar in Goffertpark gaan zien dan :p
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
3.119
2.304
Bon Jovi 21 en 23 Juni in Engeland. Kunnen we dus wel afstrepen voor Graspop. Zelf vind ik het heel jammer maar ik verwacht dat toch wel veel hier blij mee zullen zijn. Misschien toch maar in Goffertpark gaan zien dan
1f61b.svg
Daar moesten we sowieso niet voor vrezen.
Staan ook gewoon in Werchter.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.638
4.944
rammstein, 10 juli koning boudewijnstadium, in dat geval kunnen we ze schrappen als headliner mogelijkheid
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.010
6.406
https://consequenceofsound.net/2018/10/kiss-end-of-the-road-tour-dates/?fbclid=IwAR1cxcgOICM1RdGr4-Wc0HdFdKjXs_RWWkNkvHrRmIs8xv1MwGdWndnVDBI
Opschrijven met dikke markeerstift, KISS!
 

kobloodflames

Gouden Tip
11 jan 2018
446
128
Misschien Kiss dan om 4 uur? Is wel een standaard tijd voor Graspop. Maar waarom ze dat niet gelijk met Kiss hebben afgesteld is een raadsel voor mij
 

Rock Torhout

Support act
12 mrt 2015
1.171
0
Ach, kijk naar Tool, die kondigen een Tour aan en de dag erna kondigt Werchter ze zelf aan ...

Ik verwacht overigens niet dat Graspop nu al met Kiss gaat komen, 2 dagen na de start van de ticketverkoop lijkt me gewoon een verkeerde timing. Eerder naar het eind van deze week toe, maar ik verwacht gewoon nog een 2/3 weken voor ze aangekondigd worden, met een pakketje en dan meteen de dagindeling om de dagtickets ook in verkoop te laten gaan.
 

Rinze

Randprogramma
11 nov 2015
115
0
Ah gadverdamme Kiss. Leuk om 1x gezien te hebben maar ik weet nu al zeker dat ik die show over ga slaan. Misschien staat er iets leuks tegelijk in de marquee, zoals vorig jaar Meshuggah tegelijk met Ozzy. Die keuze was snel gemaakt.
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.662
3.386
Wtf, waarom springen ze niet mee? Het zal wel ijdele hoop van mij zijn dat het last-minute nog is geklapt...
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.556
5.400
Dankzij Festileaks toch de deal misgelopen :D.

Ik hoop dat ze wel komen, moet van mijn bucketlist af,... (en geen zin om naar een losse show van ze te gaan).
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.469
714
Ah gadverdamme Kiss. Leuk om 1x gezien te hebben maar ik weet nu al zeker dat ik die show over ga slaan. Misschien staat er iets leuks tegelijk in de marquee, zoals vorig jaar Meshuggah tegelijk met Ozzy. Die keuze was snel gemaakt.
Dat zij ik ook al tegen vrienden van me. Hopen dat dan MS2 headliner eerder is en er een lekkere band in de Marquee ofzk speelt. KISS heeft een leuke show, maar na 1x heb je 't gezien.
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.662
3.386
Dat zij ik ook al tegen vrienden van me. Hopen dat dan MS2 headliner eerder is en er een lekkere band in de Marquee ofzk speelt. KISS heeft een leuke show, maar na 1x heb je ’t gezien.
In 2015 zag ik ze op Rock Im Revier. Ze stonden ook op mijn bucketlist, maar na vijf nummers had ik het wel gezien. Het was geloof ik de laatste dag dus we hebben nog wat halve liters gescoord om rustig onze zonden van het festival over te denken. Ik zal Kiss sowieso niet gaan zien dus en als er niks tegenover staat, zijn er wel lekkere bieren bij het speciaalbierenterras.
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.081
8.204
Meer kans voor mij om frontrow te komen! Beter kondigen ze het snel aan :-o

Edit: Zou het dezelfde reden kunnen hebben als met Tool? Dat ze Rock Werchter en Graspop aankondigingen afwisselen, maar nu dan Graspop en TW Classic?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken