GMM23 Beste optredens volgens FL-forum

DenZwo

Playlistbediener
8 jun 2022
27
69
Ik mis toch wel Helmut Lotti in veel van deze lijstjes. Zal morgen mijn lijst maken

Ik begrijp de hype ook niet helemaal. Ik heb helemaal niks met die man, ook niet nu hij "metal" zingt. Ik vind de enthousiaste mooi om te zien bij iedereen die er van genoten heeft, maar mij zul je er niet zien🤯
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.390
6.640
Ik vermoed dat de meesten niet zijn binnengeraakt. Ik vermoed ook wel niet dat hij er bij mij zou ingestaan hebben, ondanks de sfeer en gezelligheid
Ik ben vooral dankbaar dat deze man met zijn experiment zo goed ontvangen is door het metalpubliek en daarmee het nieuws heeft gehaald. Da's enkel goed voor ons imago. En ik geloof ook zeker dat het een geweldig feest was in de Metal Dome en dat dat voor mensen wel een hoogtepunt van het weekend was. Zelf ben ik blij dat ik mezelf even een moment heb gegund om te bezinnen op het fabelachtige optreden van Insomnium met jou en een aantal andere fijnproevers en vervolgens een mooie plek had bij Katatonia. :)
 

Homey

Nieuw lid
19 nov 2022
2
8
Bekijk bijlage 5633
Liefste metalvrienden en -vriendinnen
Nu het mooiste festival van de benelux (en de wereld) achter de rug is, dacht ik dat het wel fijn is om de napret wat te verlengen. Geef dus allemaal de top 10 door van jullie festival en dan zal ik een lijstje maken van de topoptredens volgens het forum. De deadline is vrijdag 12u ´s middags.

Gelieve geen meerdere artiesten op eenzelfde plaats te zetten. Meer dan een top 10 mag uiteraard ook, maar enkel de eerste 10 krijgen punten. Als je er minder dan 10 wilt ingeven dan telt dit uiteraard ook en stopt de telling gewoon bij de laatste act.
1. Parkway Drive
2. Airbourne
3. Amon Amarth
4. In Flames
5. Halestorm
6. Alter Bridge
7. Epica
8. Tom Morello
9. Legion of the Dammned
10. Bizkit Park
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.620
7.339
Helmut op één puur om het feit dat ik daar het meest van heb genoten: de sfeer, het meezingen en de setlist sluit natuurlijk perfect aan bij mijn muzieksmaak. Ik waande me even in hoe ik denk dat de hoogtij jaren van de hardrock en glammetal in de jaren '80 moeten zijn geweest.

1. Helmut Lotti
2. Ghost
3. Mötley Crüe
4. Beast in Black
5. Skid Row
6. Def Leppard
7. Epica
8. Hollywood Vampires
9. Dirkschneider
10. Motionless in White

Speciale vermelding: de meetings
 

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.540
4.434
Fijn om te zien dat de zondagheadliners voor u wel hebben waargemaakt wat GNR vakkundig heeft nagelaten te doen
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.148
10.443
Helmut op één puur om het feit dat ik daar het meest van heb genoten: de sfeer, het meezingen en de setlist sluit natuurlijk perfect aan bij mijn muzieksmaak. Ik waande me even in hoe ik denk dat de hoogtij jaren van de hardrock en glammetal in de jaren '80 moeten zijn geweest.

1. Helmut Lotti
2. Ghost
3. Mötley Crüe
4. Beast in Black
5. Skid Row
6. Def Leppard
7. Epica
8. Hollywood Vampires
9. Dirkschneider
10. Motionless in White

Speciale vermelding: de meetings
Ik zie bands met grunts en screams langzaam oprukken in je lijstjes Bas!
 
  • Leuk
Waarderingen: RubenJS en MarcoReusel

Gebruikers die dit onderwerp bekijken