Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Abbath - Kreator: 4-6
Beide hele goede bands. Maar kreator toch meer mijn smaak
Arch Enemy - Cradle Of Filth:
2-8 zelfde als hierboven. + da k Cradle beter in de Marquee vind.
Amon Amarth - Mastodon: 4-6
Apocalyptica - Children Of Bodom: 10-0
Maar even serieus, klopt deze score dan wel?
Er zijn enkele duels die nog beide kanten op kunnen gaan, waar één stem zelfs de doorslag zou kunnen geven.
Als het er echt op aan zou komen, ben ik toch geneigd deze score niet mee te nemen...
Er zijn enkele duels die nog beide kanten op kunnen gaan, waar één stem zelfs de doorslag zou kunnen geven.
Als het er echt op aan zou komen, ben ik toch geneigd deze score niet mee te nemen...
Niet meenemen nee. Lijkt me niet handig als mensen achteraf nog uitslagen kunnen beïnvloeden. Een hele dag om te stemmen is ruim voldoende. En de wereld vergaat niet als je een keertje een ronde mist.
Niet meenemen nee. Lijkt me niet handig als mensen achteraf nog uitslagen kunnen beïnvloeden. Een hele dag om te stemmen is ruim voldoende. En de wereld vergaat niet als je een keertje een ronde mist.
Nee, ik dacht in eerste instantie dat ie voor vandaag stemde, maar gewoon een copy-paste foutje of zoiets had gemaakt.
Maar dat is natuurlijk discutabel, en dat soort discussies moet je inderdaad niet willen.
Uiteraard staat het @BlackwaterPark altijd nog vrij om opnieuw te stemmen.