Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik ga volledig mee met de spel leider
Emperor - Death Angel: 10-0
Satyricon - Helmet: 10-0
Anthrax - DevilDriver: 0-10
No match idd zoals Won al zei
Dream Theater - Ayreon: 0-10
Ik vind muzikaal DT wel leuker maar Ayreon is duidelijk de betere live act en de betere marquee headliner
Ja volgens mij was dat ook wel een van de intenties van @MetalLimbo bij deze opzet, dat de directe duels je toch wat meer triggeren om de onbekende bands eens aan te zetten. Daarom stem ik vaak wat later, dan heb ik toch even de tijd gehad om wat muziek te luisteren van sommige bands voor ik mijn oordeel vel. Dus dat aspect werkt voor mij wel goed tot nu toe
Dat was inderdaad zeer zeker een van mijn intenties.
Ik kan natuurlijk niemand vertellen hoe ze dit spelletje moeten spelen en hoe of wanneer ze moeten stemmen, maar de manier waarop jij het speelt, was precies wat ik voor ogen had.
Zelf heb ik vanzelfsprekend ook al heel wat beluisterd de laatste weken, zowel voor dit spel als de tier lists, mede als onderdeel van mijn info dumps..
En zo heb ik dus zelf ook o.a. DevilDriver ontdekt, een band die daarvoor nauwelijks op mijn netvlies trommelvlies stond.
Dat is dus precies waar we dit allemaal voor doen!
Om er off topic nog even over door te gaan. Echt een jeugdliefde van mij. Super muziek en geweldige videoclips.
Heb mijn beide zoons ook besmet met het Madness virus.
One Step Beyond!!
Het doel is natuurlijk om gewoon via de andere deelnemers meer muziek te leren kennen. Morele winnaar is voor sommige mensen misschien een bonus Ik weet toch al dat ik geen moreel winnaar wordt met mijn dwarse stemgedrag
Het doel is natuurlijk om gewoon via de andere deelnemers meer muziek te leren kennen. Morele winnaar is voor sommige mensen misschien een bonus Ik weet toch al dat ik geen moreel winnaar wordt met mijn dwarse stemgedrag
Laatste een vervelende clashes met 2 goeie prog bands. DT is nu echt main en Ayreon 013. Aangezien 013 nog steeds kleiner is als main dus de punten voor ayreon. DT --> Loser.
Morele winnaars: @Brian , @Ceeweb
Meest heilige morele boontje: @Projunk (alleen maar volle punten)
3 overtuigende overwinningen van Emperor, Satyricon en Ayreon.
Anthrax begon ook heel sterk, maar DevilDriver ging halverwege vol in de achtervolging en leek er zelfs aan voorbij te gaan, maar Anthrax herstelde net op tijd en ging vervolgens onbedreigd op de overwinning af.
We nemen helaas afscheid van Death Angel, Helmet, DevilDriver en Dream Theater.
Geen goede dag dus voor bands die beginnen met een D..
De overige bands vervoegen zich bij de nu al loodzware 'poule des doods' die in de herkansing gaan strijden om 4 plekjes in de kwartfinale!
Next, de laatste duels alweer uit Ronde 4L:
Abbath - Kreator:
Arch Enemy - Cradle Of Filth:
Amon Amarth - Mastodon:
Apocalyptica - Children Of Bodom:
Arch Enemy - Cradle Of Filth: 6-4
Ai, een pijnlijke.
Hoor en zie ze allebei graag, al veel topshows gezien van beide, maar AE heeft toch net een streepje voor.
Amon Amarth - Mastodon: 9-1
Mastodon moet ik nog steeds een keer goed kunnen zien, maar gaat (in ieder geval voor nu) wel duidelijk naar AA.
Apocalyptica - Children Of Bodom: 2-8
Hoe fijn Apocalyptica ook is, het blijft toch een beetje een veredelde coverband, en COB is gewoon beter.
Ik zou nu toch eigenlijk echt een duidelijk regel willen stellen bij Children Of Bodom. Moeten we uit gaan van het origineel of van A Celebration Of Music?