Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Still adhering to his own bizarre internal logic as he approaches 80, Young is crowd-pleasing one minute, wilfully odd the next – and you wouldn’t want it any other way
Dit is toch bizar he. Dit hele festival barst van de steunbetuigingen aan Palestina en als een artiest zich erover uitspreekt is het heisa. Ik kan me voorstellen dat de activistische insteek van het festival niet voor iedereen is maar ik vind het zelf erg mooi om te zien dat ze zich durven uitspreken voor een betere wereld.
Mjaah, ergens is het wel logisch toch. Free Palestine en varianten op die leus, helemaal prima. Kan ik me helemaal in vinden en moet je niet kinderachtig over doen. Maar 'Death to the IDF' is er gewoon over. Zou 'Death to Hezbollah & Hamas' ook zijn.
Mjaah, ergens is het wel logisch toch. Free Palestine en varianten op die leus, helemaal prima. Kan ik me helemaal in vinden en moet je niet kinderachtig over doen. Maar 'Death to the IDF' is er gewoon over. Zou 'Death to Hezbollah & Hamas' ook zijn.
Ik kan me oprecht ook geen moment voor de geest halen dat een artiest iets dergelijks op een festival heeft geroepen. Maar zou zomaar kunnen dat ik dat gemist heb hoor.
Ik kan me oprecht ook geen moment voor de geest halen dat een artiest iets dergelijks op een festival heeft geroepen. Maar zou zomaar kunnen dat ik dat gemist heb hoor.
Misschien niet op een festival nee, maar daarbuiten is het uiterst salonfähig. Maar goed, terug naar dit geweldige festival. Los van Kneecap en Bob Vylan kun je nog drie boeken met geniale optredens vullen.
Misschien niet op een festival nee, maar daarbuiten is het uiterst salonfähig. Maar goed, terug naar dit geweldige festival. Los van Kneecap en Bob Vylan kun je nog drie boeken met geniale optredens vullen.
Ik krijg dit weekend een hoop mee van mijn maat Jos ter plaatse en zit volop mee te genieten van al het moois daar. Volgens mij is het een heerlijke editie aan het worden, vol met memorabele hoogtepunten. En dan moeten acts als Rod Stewart en St Vincent vandaag nog komen!
Klopt. Hamas is een terreur organisatie en de IDF is geen terreurorganisatie, zo simpel is het
Niet dat ik alles goedpraat wat israel doet, maar volgens mij zijn er hier en daar wel wat nuances aan te brengen.
Prima als je free palastine roept, ben zelf ook voor de 2 staten oplossing
7 oktober was een terreuractie van een terreurgroep die we allemaal volgens mij liever kwijt dan rijk zijn.
+ de machtshebbers in israel zijn ook tijd om omgewisseld te worden, daar mag je best kritiek op hebben, ook gezien hoe makkelijk in gaza (ondanks dat hamas zich tussen burgers verschuild) met burgerslachtoffers wordt omgegaan
death to the idf roepen en dat gaan toestaan is het begin van een ellendig einde in deze al gepolariseerde wereld. Zelfde als je zou roepen 'death to all gazanen' , zou net zo hard afgekeurd worden.
Blijkbaar vergeten wat er op 7 oktober 2023 is gebeurd. Was nog een muziek festival ook. Een festival met hamas sympathisanten lijkt me geen prettige beleving.
Blijkbaar vergeten wat er op 7 oktober 2023 is gebeurd. Was nog een muziek festival ook. Een festival met hamas sympathisanten lijkt me geen prettige beleving.
Ja we zijn hier met zn allen plannen aan het doorspreken om Hamas de wereld te laten veroveren. Ook wordt er geld opgehaald voor Hezbollah rondom de wc's
AdGuard. 30 dollar voor 5 jaar. Vrijdag speciaal voor Glastonbury abonnement genomen. Echt geen flauw idee of het je gegevens goed beschermt en zo, maar voor Glastonbury kijken werkt het goed.
Edit: Gisteren werkte het even niet met Safari omdat ik toch niet in de UK zitten. Toen DuckDuckGo browser geprobeerd en dat gaat goed. Zou je wellicht ook nog kunnen proberen met jouw VPN.
Ja we zijn hier met zn allen plannen aan het doorspreken om Hamas de wereld te laten veroveren. Ook wordt er geld opgehaald voor Hezbollah rondom de wc's