UK Glastonbury 2025

Tip voor de thuisblijvers (zoals ik): BBC zendt sowieso altijd de headliners volledig live uit en heeft ook veel verslagen op de dagen zelf. Altijd leuk om het te volgen!

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
Voor die vodafone esim heb je de My Vodafone UK app nodig.. en die is niet beschikbaar in de Nederlandse appstore. Iemand hier een fix op?

Tip voor de thuisblijvers (zoals ik): BBC zendt sowieso altijd de headliners volledig live uit en heeft ook veel verslagen op de dagen zelf. Altijd leuk om het te volgen!

Yes! Ik kom er net achter dat ik een deel van mijn opnames van vorig jaar nog niet heb bekeken. Daar begin ik dus eerst nog ff snel mee, zin in.

1750881766502.png

Wat een eerste dag mensen. Staan hier met prachtig uitzicht over het terrein. Zeker nu in de nacht is het diep indrukwekkend hoe ver de lichtjes reiken. Ik dacht dat de lilchtjes op The Hive al eindeloos doorgingen maar dat is kinderspel met hier.

Eigenlijk is het niet te omschrijven hoe het hier is tot je het meemaakt. De omvang maar vooral hoeveel liefde en aandacht in elk hoekje en gaatje is gegaan. Overal is iets te beleven. Overal zijn aardige mensen. Op deze dag al diverse random feestjes meegemaakt met mensen die er volledig voor willen gaan. Uniek. Na een dag lopen denk ik nog maar 1/3 van het terrein gezien. Maar weer met goede moed verder. Wat een ervaring, nu al!

Ook een fantastische eerste dag gehad. Lekker rond gelopen, beetje ontdekken en veel genieten. Nog lang niet alles gezien, maar het valt me op dat het redelijk overzichtelijk is. Ik had het meer en chaos verwacht qua looproutes en oriëntatie. Wc's is wel iets minder als je de nlse standaarden gewend bent 😅.

Aankleding is geweldig. Overal zoveel aandacht aan besteed. Heel erg hoog hippie gehalte. Iedereen erg vriendelijk, van de staff tot bezoekers. Al meerdere leuke gesprekken met onbekenden gehad.

Nog niet heel veel gezien. Wel een Secret set van Orbital meegepakt. Fijne set, lekker ingedanst. Openingsceremonie was een beetje lame, maar bon. Vandaag al iets meer op het programma. Let's go!

Dag 1: 25.011 stappen

Ook de tweede dag was fantastisch. Bijna op elk uithoekje van het terrein geweest. Fiona-lee en Beth McCarthy op de bbc gezien en ondertussen nog heel veel artiesten waarvan ik de naam niet weet maar gewoon tegenaan loop. Beth McCarthy beviel goed, met cover van Good Luck Babe. Ook een in het begin matige naar werd steeds leuker, set van Shantel gezien met @Joslittel

Daarna voor het eerst wat eten gehaald op het terrein. Een curry met mango chutney en gefrituurde groenten. Het kost dan wel wat (€17), maar je hebt wel een behoorlijke portie een het is vet lekker.

In de ochtend een beetje regen gehad en in de avond weer, maar niet heel storend. Vanaf nu zo goed als droog dacht ik dat er voorspeld was. Na wat bij djs te heffen rondgelopen in de avond naar wulu en Maruja geweest. Vooral dat laatste optreden was intens en heel goed.

Dag 2: 26.232 stappen

Ook de tweede dag was fantastisch. Bijna op elk uithoekje van het terrein geweest. Fiona-lee en Beth McCarthy op de bbc gezien en ondertussen nog heel veel artiesten waarvan ik de naam niet weet maar gewoon tegenaan loop. Beth McCarthy beviel goed, met cover van Good Luck Babe. Ook een in het begin matige naar werd steeds leuker, set van Shantel gezien met @Joslittel

Daarna voor het eerst wat eten gehaald op het terrein. Een curry met mango chutney en gefrituurde groenten. Het kost dan wel wat (€17), maar je hebt wel een behoorlijke portie een het is vet lekker.

In de ochtend een beetje regen gehad en in de avond weer, maar niet heel storend. Vanaf nu zo goed als droog dacht ik dat er voorspeld was. Na wat bij djs te heffen rondgelopen in de avond naar wulu en Maruja geweest. Vooral dat laatste optreden was intens en heel goed.

Dag 2: 26.232 stappen

En vandaag begint het daadwerkelijke festival toch pas echt? Woensdag en donderdag zijn de pre-party achtige dagen en dan vrijdag t/m zondag de echte lineup?

• Leuk
Waarderingen: Brian

Users who are viewing this thread