UK Glastonbury 2025

Dat ligt echt behoorlijk aan wat je persoonlijke wensen zijn, want er is veel variatie! Bedenk voor jezelf of je rust/stilte (on)belangrijk vindt ten opzichte van bijvoorbeeld de mogelijkheid om overdag nog makkelijk heen en weer te gaan naar je tent/'s ochtends niet meteen langer te hoeven lopen. Zo stonden wij de eerste keer op Oxlyers, wat super centraal ligt, maar wel wat lager (voor slecht weer minder ideaal, al lijkt het daar niet per sé op), dit jaar kleiner is geworden en relatief luidruchtig (tussen Arcadia en Silver Hayes in, dus tot 3 uur gegarandeerd lawaai).

Deze guide wordt door veel jaarlijkse bezoekers aangeraden: https://www.glastoearth.com/. Ik zou zeggen, lees 'm eens door!
Thanks! Ik had die website en Glastofestfeed ook gezien inderdaad en al een beetje doorgenomen! Echt hele goeie bronnen! Was vooral ook benieuwd of er nog leuke persoonlijke ervaringen waren:)
wij zoeken in elk geval niet de party campings maar de campings, liever campings waar we nog wel kunnen slapen 🙃

Thanks! Ik had die website en Glastofestfeed ook gezien inderdaad en al een beetje doorgenomen! Echt hele goeie bronnen! Was vooral ook benieuwd of er nog leuke persoonlijke ervaringen waren:)
wij zoeken in elk geval niet de party campings maar de campings, liever campings waar we nog wel kunnen slapen 🙃
Ik ben zelf van plan om op Paines te gaan staan, ten westen van Park en Arcadia. Komen ook via D naar binnen. Lijkt net iets minder lawaai daar, wel fijn.

Reis naar Londen via de trein met auto is super verlopen. Al een leuke avond Londen achter de rug. Net een ontbijt zitten wegwerken waar je een marathon op kan lopen dus klaar voor weer een dagje Londen! Komt steeds dichterbij!

Oooooiitt ga ik deze afvinken! Voor nu veel plezier mensen, genieten wij van de prachtige beelden op televisie want wat wordt dit altijd mooi in beeld gebracht (iets anders dan 1 of andere gast met een koptelefoon op in een achteraf kamertje)

• Leuk
Waarderingen: Dante

Users who are viewing this thread