UK Glastonbury 2025

Rod Stewart neemt dus naast Ronnie Wood nog 3 gastartiesten mee. Zullen we een gokje doen?

Eentje durf ik er redelijk met zekerheid te zeggen: Van Morrisson. Die tourt met Neil Youn (die de dag ervoor headliner is) en Rod heeft Have I Told You Lately standaard op de setlist staan. Vermoed dat ze die samen zullen gaan zingen. Hoe vet zou dat zijn? De andere twee zou ik niet zo snel weten.

Vermoed een vrouw ook nog wel voor een duet, bij live dvds doet ie dat ook altijd volgens mij

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
Ome Neil is gisteren zijn Europese tour gestart

Veel hits worden afgevinkt maar helaas geen Cortez en niks van Cames A Time. Hoop dat die er nog bij komen.

• Leuk
Waarderingen: BatMutsje
Laatste werkdag, morgen vertrek naar londen :D
Ha wij hebben precies hetzelfde plan!! Vandaag is de grote inpak en schoonmaak dag en morgen rond 13 uur de shuttle naar Engeland waarna eerst 2 dagen Londen op het programma staan en daarna Stonehenge/Salisbury. Enorm veel zin in!

Fijne reis!

• Leuk
Waarderingen: kevinr
Ha wij hebben precies hetzelfde plan!! Vandaag is de grote inpak en schoonmaak dag en morgen rond 13 uur de shuttle naar Engeland waarna eerst 2 dagen Londen op het programma staan en daarna Stonehenge/Salisbury. Enorm veel zin in!

Fijne reis!
Aaah mooi, wij nemen morgen eind van de middag de trein naar Londen en blijven daar dan een paar daagjes tot we woensdagochtend 4 uur de coach vanaf Wembley naar Glastonbury nemen. Eerst zondag nog even naar de vriendjes van LCD Soundsystem :)

Oh en het geweldige plan om ergens die dagen nog even een rustige halve marathon te lopen omdat het kan.

Jij ook fijne reis!

Aaah mooi, wij nemen morgen eind van de middag de trein naar Londen en blijven daar dan een paar daagjes tot we woensdagochtend 4 uur de coach vanaf Wembley naar Glastonbury nemen. Eerst zondag nog even naar de vriendjes van LCD Soundsystem :)

Oh en het geweldige plan om ergens die dagen nog even een rustige halve marathon te lopen omdat het kan.

Jij ook fijne reis!
Was er afgelopen zaterdag. Top setlist en maar liefst 2 uur en 20 minuten aan constante topmuziek. Maar jezus het was wel bijzonder warm in de Brixton Academy.

En dus zelfs Daft Punk is Playing at My House, die hebben ze nog maar 1 keer gespeeld in het achtluik tot nu toe

• Leuk
Ik ga dinsdag ook die kant op, maar heb me nog niet goed kunnen verdiepen in alle secret sets. Ik zie de Lordes, HAIMs en Pulps wel voorbij vliegen, maar weet iemand of er ergens een actueel overzicht is van de geruchten per slot?

Ik ga dinsdag ook die kant op, maar heb me nog niet goed kunnen verdiepen in alle secret sets. Ik zie de Lordes, HAIMs en Pulps wel voorbij vliegen, maar weet iemand of er ergens een actueel overzicht is van de geruchten per slot?
Pulp = Patchworks op de timetable. Voor de rest ben ik ook benieuwd.

• Leuk
Waarderingen: Joszwa
Woodsies vr 11.30 = Lorde
Patchwork= Pulp
Pyramid vr 16.55 = Capaldi
Park za 19.30 = HAIM
Yessir op Strummer do 00.00 = Fat Dog

• Leuk
Waarderingen: Joslittel en Joszwa
Ook staat op die sundown stage van Floating Points oa. Jamie XX en Floating Points gedurende het weekend, Palms Trax gok ik ook wel, maar daarvan gaan ze de timetable niet bekend maken

Wo: verkenning, chillen, Tree Stage
Do: verkenning, chillen, Tree Stage (Four Tet, Leon Vynehall) > Strummerville (Maruja, Fat Dog) met als backup Levels (Marie Davidson)
Vr: Lorde(?) > Ca7riel & Paco Amoroso > Faye Webster > Osees > eten, iets van Pinkpantheress/Wunderhorse/Floating Points > stukje The 1975, wellicht doorschuiven naar Anohni > Kae Tempest > nacht
Za: Ichiko Aoba/Nilüfer Yanya > Japanese Breakfast/Bob Vylan > Kneecap > Patchwork (Pulp) > Haim(?)/Raye/Biig Piig > Beth Gibbons > Doechii (of misschien toch Neil Young) > Four Tet > nacht
Zo: Geordie Greep > Katy J Pearson > Joy Crookes > Flow (film) > Snapped Ankles > eten, iets van Kae Tempest/St. Vincent/Future Islands > Olivia Rodrigo > nacht

Zoiets zal het gaan worden! Weinig echte must-sees en voldoende ruimte om te improviseren en wat tijd te spenderen buiten de hoofdpodia.

• Leuk
Wo: verkenning, chillen, Tree Stage
Do: verkenning, chillen, Tree Stage (Four Tet, Leon Vynehall) > Strummerville (Maruja, Fat Dog) met als backup Levels (Marie Davidson)
Vr: Lorde(?) > Ca7riel & Paco Amoroso > Faye Webster > Osees > eten, iets van Pinkpantheress/Wunderhorse/Floating Points > stukje The 1975, wellicht doorschuiven naar Anohni > Kae Tempest > nacht
Za: Ichiko Aoba/Nilüfer Yanya > Japanese Breakfast/Bob Vylan > Kneecap > Patchwork (Pulp) > Haim(?)/Raye/Biig Piig > Beth Gibbons > Doechii (of misschien toch Neil Young) > Four Tet > nacht
Zo: Geordie Greep > Katy J Pearson > Joy Crookes > Flow (film) > Snapped Ankles > eten, iets van Kae Tempest/St. Vincent/Future Islands > Olivia Rodrigo > nacht

Zoiets zal het gaan worden! Weinig echte must-sees en voldoende ruimte om te improviseren en wat tijd te spenderen buiten de hoofdpodia.
Die Fat Dog secret set lijkt ook verwijderd te zijn. Ze zijn veel aan crowd control aan het doen en voorsorteren op overcrowding, jammer maar wel slim wmb

• Leuk
Ik ga dit jaar voor het eerst naar Glastonbury met een vriend van mij. Heb er heel veel zin in, ook nog wel enorm overweldigd door hoe groot het programma is :eek:

Wij vertrekken maandagochtend vroeg met de auto vanuit NL en gaan via de ferry in Calais richting Bristol alvast, en dan woensdagochtend op tijd richting Glastonbury!

Hebben jullie nog adviezen over welke campings fijn zijn?

• Leuk
Ik ga dit jaar voor het eerst naar Glastonbury met een vriend van mij. Heb er heel veel zin in, ook nog wel enorm overweldigd door hoe groot het programma is :eek:

Wij vertrekken maandagochtend vroeg met de auto vanuit NL en gaan via de ferry in Calais richting Bristol alvast, en dan woensdagochtend op tijd richting Glastonbury!

Hebben jullie nog adviezen over welke campings fijn zijn?
Dat ligt echt behoorlijk aan wat je persoonlijke wensen zijn, want er is veel variatie! Bedenk voor jezelf of je rust/stilte (on)belangrijk vindt ten opzichte van bijvoorbeeld de mogelijkheid om overdag nog makkelijk heen en weer te gaan naar je tent/'s ochtends niet meteen langer te hoeven lopen. Zo stonden wij de eerste keer op Oxlyers, wat super centraal ligt, maar wel wat lager (voor slecht weer minder ideaal, al lijkt het daar niet per sé op), dit jaar kleiner is geworden en relatief luidruchtig (tussen Arcadia en Silver Hayes in, dus tot 3 uur gegarandeerd lawaai).

Deze guide wordt door veel jaarlijkse bezoekers aangeraden: https://www.glastoearth.com/. Ik zou zeggen, lees 'm eens door!

• Leuk
Waarderingen: pinkwin en Joslittel

Users who are viewing this thread