Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik zou graag een collage willen maken van de show van afgelopen maandag. Zijn er hier mensen die foto's hebben gemaakt en die alsjeblieft naar mij zouden kunnen sturen?
Vorige week 22,5 euro. Laat ons zeggen dat de hype een stevige meerprijs teweeg brengt. Dan zal deze fan wel nostalgisch terugdenken aan vorige shows en de toekomstige laten voor wat ze zijn.
Ik heb 2 tickets voor Palladium maar door nieuwe job geraak ik er niet meer vanavond. Klopt het dat deze tickets helemaal niet door te verkopen zijn? Ik heb mobile ticket en snap niet hoe ik zou kunnen doorverkopen of zelfs maar doorsturen
Ik heb 2 tickets voor Palladium maar door nieuwe job geraak ik er niet meer vanavond. Klopt het dat deze tickets helemaal niet door te verkopen zijn? Ik heb mobile ticket en snap niet hoe ik zou kunnen doorverkopen of zelfs maar doorsturen