Geese

Ik zou graag een collage willen maken van de show van afgelopen maandag. Zijn er hier mensen die foto's hebben gemaakt en die alsjeblieft naar mij zouden kunnen sturen?

Lijkt me een redelijke prijs?
Vorige week 22,5 euro. Laat ons zeggen dat de hype een stevige meerprijs teweeg brengt. Dan zal deze fan wel nostalgisch terugdenken aan vorige shows en de toekomstige laten voor wat ze zijn.😅

Hoe was Geese afgelopen eigenlijk live voor de mensen die er bij zijn geweest?

Ik heb 2 tickets voor Palladium maar door nieuwe job geraak ik er niet meer vanavond. Klopt het dat deze tickets helemaal niet door te verkopen zijn? Ik heb mobile ticket en snap niet hoe ik zou kunnen doorverkopen of zelfs maar doorsturen

Ik heb 2 tickets voor Palladium maar door nieuwe job geraak ik er niet meer vanavond. Klopt het dat deze tickets helemaal niet door te verkopen zijn? Ik heb mobile ticket en snap niet hoe ik zou kunnen doorverkopen of zelfs maar doorsturen
Volgens mij heeft eventim wel altijd een fansale platform waar je je tickets door kan verkopen. Maar ik weet niet precies hoe dit dan werkt.

Volgens mij heeft eventim wel altijd een fansale platform waar je je tickets door kan verkopen. Maar ik weet niet precies hoe dit dan werkt.
Ticket verkopen voor de standaardprijs, of minder. Plus 10% van ticketprijs inleveren aan servicekosten. Best karig.

Users who are viewing this thread