Gaming

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.284
1.284
Na 130 uur eindelijk de storyline van AS Valhalla uitgespeeld. Eigenlijk m’n eerste AS en heb hier echt heel erg van genoten. Grafisch op de PS5 echt heel mooi en qua sfeer ook prima. Verhaal heb ik de laatste paar cutscenes geskipt omdat ik een beetje moe was van die stem van Eivor.

Eindelijk tijd om wat andere singleplayers op te pakken. Nog tips uit Plus Extra? Twijfel zelf tussen Spider-Man of Guardians of the Galaxy. Merk toch wel dat ik daar iets meer fun uit haal dan gefrustreerd voor Call of Duty en Fifa te zitten…
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.367
10.202
Na 130 uur eindelijk de storyline van AS Valhalla uitgespeeld. Eigenlijk m’n eerste AS en heb hier echt heel erg van genoten. Grafisch op de PS5 echt heel mooi en qua sfeer ook prima. Verhaal heb ik de laatste paar cutscenes geskipt omdat ik een beetje moe was van die stem van Eivor.

Eindelijk tijd om wat andere singleplayers op te pakken. Nog tips uit Plus Extra? Twijfel zelf tussen Spider-Man of Guardians of the Galaxy. Merk toch wel dat ik daar iets meer fun uit haal dan gefrustreerd voor Call of Duty en Fifa te zitten…
Spiderman dan! En iets ouder al uit de PS Plus, Trackmania Turbo. Da's toch ook één van de leukere die ik heb gespeeld. En natuurlijk Life Is Strange.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Na 130 uur eindelijk de storyline van AS Valhalla uitgespeeld. Eigenlijk m’n eerste AS en heb hier echt heel erg van genoten. Grafisch op de PS5 echt heel mooi en qua sfeer ook prima. Verhaal heb ik de laatste paar cutscenes geskipt omdat ik een beetje moe was van die stem van Eivor.

Eindelijk tijd om wat andere singleplayers op te pakken. Nog tips uit Plus Extra? Twijfel zelf tussen Spider-Man of Guardians of the Galaxy. Merk toch wel dat ik daar iets meer fun uit haal dan gefrustreerd voor Call of Duty en Fifa te zitten…

Guardians of the Galaxy was heel erg leuk. Spider-Man ook.

Stray schijnt ook erg tof te zijn.
 

PattvD

Randprogramma
21 apr 2022
173
199
Ik heb na maanden wachten eindelijk mijn Steam Deck binnen. Kan ik mooi mijn PC games weer oppakken nu die oude bak van mij de meesten niet meer aankon. Speelt erg fijn vooralsnog!
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.072
10.220
Na 130 uur eindelijk de storyline van AS Valhalla uitgespeeld. Eigenlijk m’n eerste AS en heb hier echt heel erg van genoten. Grafisch op de PS5 echt heel mooi en qua sfeer ook prima. Verhaal heb ik de laatste paar cutscenes geskipt omdat ik een beetje moe was van die stem van Eivor.

Eindelijk tijd om wat andere singleplayers op te pakken. Nog tips uit Plus Extra? Twijfel zelf tussen Spider-Man of Guardians of the Galaxy. Merk toch wel dat ik daar iets meer fun uit haal dan gefrustreerd voor Call of Duty en Fifa te zitten…
Ik was klaar na 160. Daarna beide games gespeeld die je noemt, ben nu nog bezig Spiderman. Je kunt niet miskiezen, twee topgames. Spiderman is een open wereld en de andere niet. Dus misschien als afwisseling qat beter
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.284
1.284
Ik was klaar na 160. Daarna beide games gespeeld die je noemt, ben nu nog bezig Spiderman. Je kunt niet miskiezen, twee topgames. Spiderman is een open wereld en de andere niet. Dus misschien als afwisseling qat beter
Nice. Ik moet nog even zien of ik wat artifacts etc ga halen, maar voorlopig wel even zin in wat anders dan een open wereld, dus ik denk dat ik Guardians ga oppakken idd.

Stray heb ik tussendoor even gespeeld, maar vond ik maar vond ik niet zo heel leuk. Movement van die kat vond ik wat onnatuurlijk dus raakte daar vrij snel uit.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.072
10.220
Nice. Ik moet nog even zien of ik wat artifacts etc ga halen, maar voorlopig wel even zin in wat anders dan een open wereld, dus ik denk dat ik Guardians ga oppakken idd.

Stray heb ik tussendoor even gespeeld, maar vond ik maar vond ik niet zo heel leuk. Movement van die kat vond ik wat onnatuurlijk dus raakte daar vrij snel uit.
Stray was een geinige tussendoor snack. Moet wel zeggen dat ik de steden ontzettend mooi gemaakt vond. Ik zou ook Guardians doen als ik jou was, was voor mij een heerlijke afwisseling na een open wereld. De dialogen tussen de hoofdrolspelers zijn echt briljant.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.226
4.810
En ik zit hier maar te wachten op Gods Of War Ragnarock. Fifa 23 valt me een beetje tegen. Misschien moet ik even wennen maar vind het soms wat traag aanvoelen. Het ziet er wel realistischer uit, maar het vermaak heb ik iets minder.

En ik moet echt nog even die vrije trappen, corners en pingels gaan oefenen.
 

Royke

Dagopener
Sfeerbeheer
2 jul 2018
726
1.242
En ik zit hier maar te wachten op Gods Of War Ragnarock. Fifa 23 valt me een beetje tegen. Misschien moet ik even wennen maar vind het soms wat traag aanvoelen. Het ziet er wel realistischer uit, maar het vermaak heb ik iets minder.

En ik moet echt nog even die vrije trappen, corners en pingels gaan oefenen.
Betreffende Fifa 23: Carrière vind ik nu wel leuker (denk alleen wel dat je snel die cut scenes beu bent aangezien het elke x hetzelfde is), de rest nog niet echt tijd gehad om naar te kijken.

En ik begin me langzamerhand af te vragen hoe vaak de manier van vrije trappen, corners en pingels gaat veranderen....
 

Special Monkey

Geliefde act
13 apr 2021
1.996
2.564
Betreffende Fifa 23: Carrière vind ik nu wel leuker (denk alleen wel dat je snel die cut scenes beu bent aangezien het elke x hetzelfde is), de rest nog niet echt tijd gehad om naar te kijken.

En ik begin me langzamerhand af te vragen hoe vaak de manier van vrije trappen, corners en pingels gaat veranderen....
Wat hebben ze aangepast aan carrière?
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Ik heb een paar uur gespeeld (free trial) maar heb nog weinig veranderingen gezien. Ben dan ook niet echt een die hard speler dus wellicht zijn het kleine veranderingen die casual spelers niet snel opvallen.

Ik mis The Journey, dat vond ik echt leuk.
 
  • Leuk
Waarderingen: Royke

Royke

Dagopener
Sfeerbeheer
2 jul 2018
726
1.242
Wat hebben ze aangepast aan carrière?
Oa kun je nu kiezen om ipv te spelen of te simuleren je ook alleen de teamhoogtepunten of de aanvallende teamhoogtepunten kan spelen (managercarrière). Voor de rest als je speler verkoopt of uitleent krijg je cut scene dat je die samen met je assistent naar de uitgang dirigeert. En als je speler koopt krijg je cut scene dat die bij het complex aankomt enzo. Bij de spelerscarrière heb je nu ook dingen dat je echt iets met je salaris kan gaan doen. Geen supergrote veranderingen maar oogt allemaal iets frisser,
 

Special Monkey

Geliefde act
13 apr 2021
1.996
2.564
Oa kun je nu kiezen om ipv te spelen of te simuleren je ook alleen de teamhoogtepunten of de aanvallende teamhoogtepunten kan spelen (managercarrière). Voor de rest als je speler verkoopt of uitleent krijg je cut scene dat je die samen met je assistent naar de uitgang dirigeert. En als je speler koopt krijg je cut scene dat die bij het complex aankomt enzo. Bij de spelerscarrière heb je nu ook dingen dat je echt iets met je salaris kan gaan doen. Geen supergrote veranderingen maar oogt allemaal iets frisser,
Voor extra cutscenes ga ik het niet doen :p Dat van die hoogtepunten is wel interessant.

Maar te weinig om het te kopen. Ik red me wel met Fifa18.
 
  • Wow
Waarderingen: Royke

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.284
1.284
Toch maar besloten om voor Platinum in Valhalla te gaan. And so we did. Eigenlijk best eenvoudig, het kost je alleen 150 uur.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.226
4.810
Same… toch weer overstag voor CoD. Hopelijk is de multiplayer wat beter dan Vanguard.
Ik speel amper online. Maar de campaign bevalt me behoorlijk. Nu zit ik wel even vast in een stealth missie. Maar vind de game tot nu erg lekker spelen. De guns zijn heel goed, het verhaal tof, en de levels en graphics zijn erg tof gemaakt. Een van de leukste COD's in lange tijd wat mij betreft.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Gebruikers die dit onderwerp bekijken