Gaming

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.494
747
Voor platformers is de Crash Bandicoot reeks, die een reboot heeft gekregen altijd fantastisch.
Wellicht wel nog prijzig, maar lang niet gecheckt.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Ja die heb ik allemaal gespeeld! Deel 4 was met name fantastisch. Wel erg moeilijk!
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Tales of is een goeie! Ooit digitaal gekocht, nog nooit gespeeld (en staat ook op Xbox Gamepass zag ik dus kan op beide consoles spelen). Ga daar maar eens aan beginnen.

Ni No Kuni vond ik wel oké. Prachtig maar vond de battles niet zo. Deel 2 wel uitgespeeld.

Vanmiddag in een middagje Last Stop uitgespeeld op Gamepass. Fantastisch en een aanrader voor ieder die van adventure games / Telltale achtig game houdt.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.225
4.810
Tales Of Symphonia op de gamecube is een van mijn all time fav’s.

en volgens mij kwam Legend Of Mana ook opnieuw uit. Ook erg de moeite.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.220
Iemand hier tips voor leuke platformers of RPG's op de PS4/PS5? Ben een beetje uitgespeeld en op zoek naar nieuwe games.
Volgens mij ken je meer games dan ik. Maar ik doe een poging. Hollow Knight had je geloof ik al gespeeld, zo niet dan een dikke aanrader. Ik lees ook veel goeds over de NieR spellen.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.225
4.810
PS-Plus-Augustus-2021.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.220
Ja dit is m dus echt niet voor mij. Laatste maanden toch mindere lichtingen qua games.

Afgelopen periode weer erg veel plezier gehad met de Ratchet &Clank remake, wat blijft dat een fijn spel. Daarna Days Gone opgestart maar toen belande Ac Valhalla opeens op mijn bureau als kadootje van mijn vrouw. Dus nu begonnen aan mijn grootste vikingavontuur!
 
  • Leuk
Waarderingen: wenteldave

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.225
4.810
Ja dit is m dus echt niet voor mij. Laatste maanden toch mindere lichtingen qua games.

Afgelopen periode weer erg veel plezier gehad met de Ratchet &Clank remake, wat blijft dat een fijn spel. Daarna Days Gone opgestart maar toen belande Ac Valhalla opeens op mijn bureau als kadootje van mijn vrouw. Dus nu begonnen aan mijn grootste vikingavontuur!
A Plague’s Tale vond ik erg tof wel deze maand. Alleen door tijd gebrek nog niet veel gespeeld. Ben wel benieuwd naar Tennis World Tour 2. De eerste was crap, maar deze schijnt aardig opgeknapt te zijn. De rest trekt mij ook niet.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.220
A Plague’s Tale vond ik erg tof wel deze maand. Alleen door tijd gebrek nog niet veel gespeeld. Ben wel benieuwd naar Tennis World Tour 2. De eerste was crap, maar deze schijnt aardig opgeknapt te zijn. De rest trekt mij ook niet.
Ja eens. A Plague Tale ziet er tof uit maar daar heb je die verdomde PS5 weer voor nodig.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Ja absoluut! Die staat nu op mijn radar!

Ben nu al twee dagen Flight Sim op Xbox aan het spelen. Fenomenaal om over Nederland te vliegen. Binnenkort maar eens een wereldreisje proberen.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.225
4.810
Ik zit nog te twijfelen om Skyward Sword in huis te nemen. Een van de weinige Zelda games die ik nog niet volledig zelf heb gespeeld. Maar ik lees nog zo veel dat de controls bagger zijn en moralistisch gezien vind ik het ook wel erg veel geld voor een simpele opgepoetste port. Maar Nintendo kennende zal die niet snel in prijs zakken vrees ik.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Dezelfde twijfel maar besloten hem uiteindelijk ooit eens van Marktplaats te halen. Nog steeds spijt dat ik de volle pond voor Mario 3D All Stars heb betaalt.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.225
4.810
Dezelfde twijfel maar besloten hem uiteindelijk ooit eens van Marktplaats te halen. Nog steeds spijt dat ik de volle pond voor Mario 3D All Stars heb betaalt.
Ik had veel plezier met Sunshine en mijn dochter vind de glijbaan levels van Mario64 helemaal geweldig. Ik heb geen Wii gehad, maar ik vond de Super Mario Galaxy port ook niet lekker werken kwa controls. Ik heb niet zoveel met motions controls. Nu hebben ze daar bij Zelda iets op bedacht maar ook daar lees ik her en der dat het allemaal niet lekker werkt.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Is die game de moeite waard? Heb hem nu op drie platforms gratis geclaimed maar nog niet één keer opgestart. Hoor er wel goede verhalen over.

Van het weekend The Ascent uitgespeeld. Aardig leuke twin stick shooter op Gamepass.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.220
Ik ben vorige week na het uitspelen van Horizon Zero Dawn (fijne game!) beginnen aan AC Valhalla. Speel die serie al sinds het eerste spel maar de laatste jaren een wat minder trouwe volger. Formule herhaalt zich wat teveel. Maar las dat deze meer RPG elementen had en veelzijdiger was. Daarnaast vind ik het Viking tijdperk simpelweg vet. Inmiddels 15 uur onderweg en mijn nederzetting in Engeland lekker aan het uitbouwen. Wat kloosters gesloopt. Vet spel waar ik voorlopig wel even zoet mee ga zijn!
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.362
10.192
Ik ben vorige week na het uitspelen van Horizon Zero Dawn (fijne game!) beginnen aan AC Valhalla. Speel die serie al sinds het eerste spel maar de laatste jaren een wat minder trouwe volger. Formule herhaalt zich wat teveel. Maar las dat deze meer RPG elementen had en veelzijdiger was. Daarnaast vind ik het Viking tijdperk simpelweg vet. Inmiddels 15 uur onderweg en mijn nederzetting in Engeland lekker aan het uitbouwen. Wat kloosters gesloopt. Vet spel waar ik voorlopig wel even zoet mee ga zijn!
Wel eens AC Chronicles gespeeld? Da's in 2D, maar zelfs dan is het best wel leuk om te spelen. Ik heb m'n PS echt al even niet meer aangeraakt. Had me maanden geleden voorgenomen om HZD ook uit te spelen en platinum te halen, maar dat is er nog niet van gekomen.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.225
4.810
Is die game de moeite waard? Heb hem nu op drie platforms gratis geclaimed maar nog niet één keer opgestart. Hoor er wel goede verhalen over.

Van het weekend The Ascent uitgespeeld. Aardig leuke twin stick shooter op Gamepass.
Ja leuke insteek, zat soms op het puntje van mijn stoel. En voor mijn gevoel doet het wel iets anders dan andere spellen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Gebruikers die dit onderwerp bekijken