Forum winactie: Weekend Jera On Air 2026 voor 2 personen (incl. camping!)

Rise against!
1x gezien in Canada en ze daarna een beetje uit het oog verloren. De perfecte mogelijkheid om ze nogmaals te zien

Ik kijk uit naar zoveel bands op mijn 4e keer Jera on Air!
Ten eerste is het een geweldig festival waar ik iedereen altijd over vertel; goed geregeld, netjes/schoon en niet te veel bezoekers! Als je ergens vooraan wilt staan kán dat gewoon, echt super! Oh ja, en het eten is heerlijk en de keuze is echt reuze!!

Dan nu de bands waar ik zo naar uit kijk:
Trivium, Rise Against, Architects, Hatebreed, A Day To Remember, Distant, Get the Shot, Thrown!

Zo veel eigenlijk 🤣❤️

Jera On Air staat dit jaar bovenaan mijn lijstje. Die line-up is echt goud! ✨ De anthem heeft de sfeer al perfect gezet en de keuzestress is nu al begonnen door al die geweldige namen. Maar als ik moet kiezen, ga ik voor Alkaline Trio. Hun laatste album is een meesterlijke comeback en ik kan niet wachten om dat nieuwe werk (en de klassiekers) te horen. Ik hoop er heel erg bij te zijn!

Ik ga al sinds mn 8ste met mijn ouders naar Jera. Het is mijn stamfestival :).

De acts waar ik het meest naar uit kijk is Malevolence en Destroy boys. Heb er weer zin in!

Ik heb wel flinke goesting in een potje Papa Roach & Jaya the Cat!

Bekijk bijlage 18798

Een super leuke kans! Het fijnste punk, hardcorde & metalcore festival in Nederland doet in minder dan 100 dagen weer het Noord-Limburgse Ysselsteyn op haar grondvesten daveren. En jij kunt erbij zijn, via onze winactie in samenwerking met de festivalorganisatie zelf!

Jera On Air (25-27 juni 2026)
Al meer dan 30 jaar is Jera On Air een vaste afspraak op de festivalkalender en sinds 2017 in zijn huidige vorm van drie dagen. Zo kan je deze editie op donderdag acts zoals The Menzingers, Alexisonfire en Architects zien. Op vrijdag doen onder andere Magnolia Park, Ice Nine Kills en The Offspring het festival aan. Zaterdag nog even Dog Eat Dog, Bob Vylan en Papa Roach meepikken? Ja hoor, dat kan zeker!

Wat kan je winnen?
De prijs is niet mis. We geven namelijk niet alleen 2 combitickets weg, maar ook meteen een bijhorend campingverblijf. Samen goed voor maar liefst €558, waar wacht je nog op? Om je nog even extra warm te maken voor deze fantastische opportuniteit kan je hieronder de officiële aftermovie van vorig jaar bekijken. Wat een sfeer; daar wil je toch bij zijn!

Hoe kan je winnen?
  • Word of ben lid van het Festileaks Festival Forum
  • Reageer in dit topic met de act waar je het meest naar uitkijkt (en waarom)
  • ⁠⁠Je doet nu mee aan de winactie!
  • Wij zullen (onder andere) hieronder bekendmaken wie er gewonnen heeft en die persoon een berichtje sturen!
Let op: de winactie loopt tot zondag 29 maart om 20:00. Je moet je dus voor die tijd op dit topic gereageerd hebben met je must see act van komende editie. Als je vragen hebt, reageer dan ook hieronder of stuur de leden van het Sfeerbeheer-team een berichtje. Dan proberen wij die zo snel en goed mogelijk te beantwoorden. Groetjes van het Festileaks Forum Team!
Decapitated!! \m/

Ik zou heel graag samen met mijn zoon van 17 vooraan willen springen bij Offspring! Jeugdsentiment voor mij. Heb Smash echt helemaal grijsgedraaid vroeger en kan dit album nog steeds woordelijk meeblèren haha.

Bekijk bijlage 18798

Een super leuke kans! Het fijnste punk, hardcorde & metalcore festival in Nederland doet in minder dan 100 dagen weer het Noord-Limburgse Ysselsteyn op haar grondvesten daveren. En jij kunt erbij zijn, via onze winactie in samenwerking met de festivalorganisatie zelf!

Jera On Air (25-27 juni 2026)
Al meer dan 30 jaar is Jera On Air een vaste afspraak op de festivalkalender en sinds 2017 in zijn huidige vorm van drie dagen. Zo kan je deze editie op donderdag acts zoals The Menzingers, Alexisonfire en Architects zien. Op vrijdag doen onder andere Magnolia Park, Ice Nine Kills en The Offspring het festival aan. Zaterdag nog even Dog Eat Dog, Bob Vylan en Papa Roach meepikken? Ja hoor, dat kan zeker!

Wat kan je winnen?
De prijs is niet mis. We geven namelijk niet alleen 2 combitickets weg, maar ook meteen een bijhorend campingverblijf. Samen goed voor maar liefst €558, waar wacht je nog op? Om je nog even extra warm te maken voor deze fantastische opportuniteit kan je hieronder de officiële aftermovie van vorig jaar bekijken. Wat een sfeer; daar wil je toch bij zijn!

Hoe kan je winnen?
  • Word of ben lid van het Festileaks Festival Forum
  • Reageer in dit topic met de act waar je het meest naar uitkijkt (en waarom)
  • ⁠⁠Je doet nu mee aan de winactie!
  • Wij zullen (onder andere) hieronder bekendmaken wie er gewonnen heeft en die persoon een berichtje sturen!
Let op: de winactie loopt tot zondag 29 maart om 20:00. Je moet je dus voor die tijd op dit topic gereageerd hebben met je must see act van komende editie. Als je vragen hebt, reageer dan ook hieronder of stuur de leden van het Sfeerbeheer-team een berichtje. Dan proberen wij die zo snel en goed mogelijk te beantwoorden. Groetjes van het Festileaks Forum Team!
Met stip op 1 na wederom het uitbrengen van een fantastisch album: La Dispute

Alexisonfire

Om 1 of andere reden nog nooit live gezien Accidents moet ik een keer live gehoord hebben.

Als ik maar één naam moet noemen, dan toch Papa Roach. Helemaal grijsgedraaid in mijn tienerjaren, maar uiteindelijk nooit live gezien.

Ben de laatste tijd, tijdens wandelingen met de hond, oude favorieten aan het herontdekken op de Spotify en Papa Roach zet ik toch wel vaak weer aan.

Voor mij toch wel A day to Remember. Al jaren fan van, en om een of andere reden loop ik ze altijd mis. Dit jaar staan ze op graspop, maar een dag wanneer ik er niet kan zijn.

Mijn Must See: Dog Eat Dog

Voor het eerst gezien 1995 Rocking Kolonia (campingfestival voordat Pinkpop naar meerdere dagen ging), hierna tijdens Pinkpop 1996 op herhaling (2x! in een weekend).
5 jaar terug tijdens Come As You Are (90's festival Effenaar) bleek dat ze nog steeds dezelfde energie in hun optredens weten te brengen gedreven door de signature scheurende saxofoon.

Decapitated. Lekker ongecompliceerde death metal. Flink beuken in de pit en energie opdoen! \m/
Jera here we come!

Users who are viewing this thread