Forum feedback

Ik vind de nieuwe 'nu live' posts en sfeerbeeheer posts een leuke toevoeging! Ik zou echter wel willen vermelden dat de felle oranje achtergrond en witte tekst voor de 'officiële sfeerbeheer' posts slecht leesbaar zijn. Zou het niet een beter idee om Festileaks rood met wit te doen, of donkere tekst op de huidige kleur?

Mogelijk:

• Achtergrondkleur post: #DD3333; (consistent met header elementen en festileaks 'rood')
  • Kleur tekst: #FFFFFF; (consistent met standaard tekst highlight kleur, wit)
  • Kleur links in post: #000000; (consistent met standaard tekst kleur, zwart).

sfeer-alt.JPG

• Leuk
Waarderingen: JB., Joris en Royke
En ook niet wetende of het haalbaar is, maar: zou het mogelijk zijn om als 'plaatje' naast het live topic een foto of het logo van het betreffende festival te zien, in plaats van de avatar van de topicstarter?

Mocht dat niet haalbaar zijn, kan de topicstarter altijd even de avatar aanpassen! (Al lopen we dan nu wel meteen vast met twee keer dezelfde topicstarter...)

Thanks voor jullie feedback! We gaan dit meenemen, binnenkort zullen we dit evalueren

• Leuk
Waarderingen: Jamel
En ook niet wetende of het haalbaar is, maar: zou het mogelijk zijn om als 'plaatje' naast het live topic een foto of het logo van het betreffende festival te zien, in plaats van de avatar van de topicstarter?

Ik heb al een aantal verschillende dingen geprobeerd om dit te veranderen, was ook een irritatie voor mij. Maar nog niks mocht helpen.
Moet aan de achterkant iets gebeuren. Hopelijk gaan jullie dit vanzelf zien veranderen :)

• Leuk
Waarderingen: Jamel
Ik heb al een aantal verschillende dingen geprobeerd om dit te veranderen, was ook een irritatie voor mij. Maar nog niks mocht helpen.
Moet aan de achterkant iets gebeuren. Hopelijk gaan jullie dit vanzelf zien veranderen :)

Afhankelijk van hoeveel festivals tegelijk er gaan staan, kan je ook gewoon wat opvul-admin-accounts maken die de topics openen en als avatar het logo van het festival hebben. Festivals die niet in dezelfde week zijn of overlappen in de "nu live" sector, kunnen via 1 account gaan dan, je moet alleen voor de festivals de avatar aanpassen. Beetje omslachtig en veel werk, maar in principe werkt het!

• Winning
Waarderingen: MadMandra27
Ik waardeer de poging, maar dit is misschien wel heeul groot, haha :)
Soms ben je net iets te snel, dat is het mooie aan aanpassingen in de live omgeving :)

@Joszwa heeft er even mee gepuzzeld. En volgens mij gaat dit hem worden. Wij vinden hem zo in ieder geval strak uitzien.

Is het haalbaar om de "Nu live" festivals zo te maken dat je op de pagina terecht komt waar je was gebleven met lezen in plaats van op pagina 1? Net als de reguliere topics zeg maar?

@Koekdoos Dit werkt nu ook!

Laatst bewerkt:
Dank je wel voor jouw reactie. Laatste uur zie ik de gewone ads over Afrojack in Rotterdam en Smakvolle croquetten. Mocht ik de betreffende ad voorbij zien komen, zal ik screenshots maken en posten.
Gisteren zag ik de ads weer verschijnen die ik 3 weken geleden ook zag. Dit wil je niet zien lijkt mij.

Bijlagen

• Schermafbeelding 2025-06-12 110136.jpg
    Schermafbeelding 2025-06-12 110136.jpg
    97,9 KB · Weergaven: 41
  • Schermafbeelding 2025-06-12 110357.jpg
    Schermafbeelding 2025-06-12 110357.jpg
    88,9 KB · Weergaven: 41
  • Grrr
Waarderingen: JB.
Ben ik de enige waarbij de tijd van reacties niet klopt? Het moment dat ik post staat er '13 minuten geleden'. Klok van mijn apparaat staat goed, dus ik vermoed dat er iets aan de server zijde niet goed gaat

Ben ik de enige waarbij de tijd van reacties niet klopt? Het moment dat ik post staat er '13 minuten geleden'. Klok van mijn apparaat staat goed, dus ik vermoed dat er iets aan de server zijde niet goed gaat
Jouw reactie staat voor mij op 10:16, geen idee of dat klopt. Eens kijken wat dit bericht voor mij zegt wanneer ik het plaats...

Edit: hier gaat het gewoon goed
1749894479098.png

Ik heb dit gisteren ook gemerkt ja. reacties die op dat moment 2 uur geleden gepost waren stond bij '6 minuten geleden' of iets dergelijks. was ook even in de war.

Ik had dit gisteravond ook, ik zag “over {minuten} minuten” (die accolades zag ik letterlijk zo)

Users who are viewing this thread

• JB.