Forum feedback

🏗️👷‍♂️🚧

We kunnen er weer even tegenaan. Laat weten als je nog iets geks ziet.
Even wennen maar prima make over lijkt me zo.

Enige wat ik mis is dat je onderaan een pagina kan zien wie ook die pagina bekijken, en hoeveel gasten. Vond ik altijd wel leuk om te zien, zeker op piekmomenten bij aankondigingen enzo, hoe hoog de teller op kon lopen haha. Is het een bewuste keuze die weg te laten, of is die ergens overboord gevallen met de nieuwe look?

Vind het zelf niet zo nodig dat likes ook in de activity wall staan, zorgt voor een hoop clutter en maakt het een stuk minder overzichtelijk
Daarom klik ik altijd op 'Nieuwe Berichten'. Als je dan vervolgens op de vetgedrukte versie van het topic klikt, krijg je het laatste bericht dat je hebt gelezen. Als er niks in dat lijstje staat, ben je weer met alles op de hoogte.

• Leuk
Waarderingen: Piebe71 en Loek123
Daarom klik ik altijd op 'Nieuwe Berichten'. Als je dan vervolgens op de vetgedrukte versie van het topic klikt, krijg je het laatste bericht dat je hebt gelezen. Als er niks in dat lijstje staat, ben je weer met alles op de hoogte.

He dat is handig, kan je gewoon in één klap alles dat je niet interessant vindt, markeren als gelezen

ik doe t ook altijd zo, maar je hebt er welk bijna een dagtaak aan
ik had vanaf lowlands/pukkelpop niet meer op t forum gekeken
afgelopen week alles bij gelezen, dat was veel, heel veel!!!!!

Het probleem wat dat betreft is dat , op een forum, voor 99 % meningen gedeeld worden.
en dat is heel leuk, maar eigenlijk ook nutteloos om te lezen.
daarom is t zo fijn dat er op de voorpagina grotendeels feiten staan

Het script dat de likes van de Activity Wall weert is inderdaad kapot gegaan bij de update, ik zal er later naar kijken om het weer te implementeren.
Hoewel ik persoonlijk ook de voorkeur geef aan de 'Nieuwe berichten' pagina, op de manier waarop Dave dat beschrijft.

Even wennen maar prima make over lijkt me zo.

Enige wat ik mis is dat je onderaan een pagina kan zien wie ook die pagina bekijken, en hoeveel gasten. Vond ik altijd wel leuk om te zien, zeker op piekmomenten bij aankondigingen enzo, hoe hoog de teller op kon lopen haha. Is het een bewuste keuze die weg te laten, of is die ergens overboord gevallen met de nieuwe look?
Dank, scherp, die is weer terug.

• Leuk
Waarderingen: Dr. Hannibal
Via activity wall volg ik het forum en dat is nu een stuk lastiger geworden inderdaad.

Users who are viewing this thread