Zullen we kijken of we onze favoriete plek om nieuwe muziek in een lijstvorm weer kunnen opstarten? Het is bijna september, de meeste festivals zitten er alweer op en we kunnen uitkijken naar een paar prachtige releases die eraan zitten te komen.
Maar hoe gaan we opnieuw opstarten na zo'n lange stop? Nou, ik ga deze week een nieuwe shortlist samen stellen. Zondag zet ik hem hier neer en dan gaan we gewoon door qua weektelling en dergelijke. Vanaf volgende week kan er dus weer gestemd worden en begin ik weer als een ware spambot op dit forum rond te gaan (blokkeer me niet
@Joszwa ).
Maar tot die tijd, kunnen jullie mij wel helpen met de shortlist maken natuurlijk. Ik ga dit namelijk doen op de nummers die jullie en ik erin willen hebben en de vorige lijst. Hoe daar een lijst van gemaakt worden bekijk ik zelf wat handig uitkomt, die vrijheid verschaf ik mezelf bij deze
.
Dus wil je invloed hebben op de eerste shortlist? Stuur mij dan in een PM je favoriete nummers van dit moment door. Let op dat deze nummers niet ouder zijn dan 3 maanden, want we willen een relevante lijst. Hoeveel maakt op dit moment niet uit, maar hoe lager je het nummer zet, hoe minder kans dat sdie op de lijst komt en hoe meer werk voor mij.
Ik zie jullie berichtjes graag tegemoet. Ik hoop dat we dit als forum weer zo op kunnen pakken dat we weer wekelijks een hitlijst hebben zoals een tijdje geleden. Ik vond dat toen namelijk zelf zeer leuk!