Festileaks Festival Draft XII: Jubileumdraft

4u of 6u?

  • 4

    Stemmen: 8 50,0%
  • 6

    Stemmen: 8 50,0%

  • Totaal aantal stemmers
    16
  • Opiniepeiling gesloten .

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.616
7.333

AURI, mooi. Eén van de namen op de Best of Baspop-stage, maar nog niet officieel aangekondigd, dus sssstttt!
 
  • Leuk
Waarderingen: warriorandweirdo

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.894
6.117
Ik weet dat we nog steeds bezig zijn aan deze Draft, maar ik heb denk ik wel een leuk idee voor een volgende - kzou die graag, na lang, willen organiseren. Een soort mini-Draft waarbij de headliners acts zijn die maximum een AB/013/Lotto Arena uitverkopen en de schaal van het aantal bezoekers dus ook veel kleiner zal zijn. Wel weer gewoon drie dagen, alleen kleinere headliners en kleinere bands in de picture. Nog niet voor meteen uiteraard, maar wat denken jullie?:)
 

MadMandra27

Dagopener
23 aug 2022
695
915
Heel leuke uitdaging. Tot 15apr is het wel heel druk op persoonlijk vlak, dus geen idee of ik het haalbaar zie om mee te doen. Maar het opzet trekt zeker mijn aandacht!
 
  • Leuk
Waarderingen: Yannick

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.616
7.333
Ik weet dat we nog steeds bezig zijn aan deze Draft, maar ik heb denk ik wel een leuk idee voor een volgende - kzou die graag, na lang, willen organiseren. Een soort mini-Draft waarbij de headliners acts zijn die maximum een AB/013/Lotto Arena uitverkopen en de schaal van het aantal bezoekers dus ook veel kleiner zal zijn. Wel weer gewoon drie dagen, alleen kleinere headliners en kleinere bands in de picture. Nog niet voor meteen uiteraard, maar wat denken jullie?:)

Heb ik ook aan zitten denken de laatste weken! Een klein maar fijn editie, super idee
 
  • Leuk
Waarderingen: Yannick

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.177
2.996
In april/mei houden we inderdaad meestal een minidraft. Niet al te veel rondes omdat je wil vermijden dat die doorloopt tot in juni wanneer veel mensen al op festivals zitten. Maar goed, inderdaad eerst nog even de focus op deze draft en een korte break, ik wacht ook wel liever tot ergens na Rewire begin april.
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.327
5.818
Ik weet dat we nog steeds bezig zijn aan deze Draft, maar ik heb denk ik wel een leuk idee voor een volgende - kzou die graag, na lang, willen organiseren. Een soort mini-Draft waarbij de headliners acts zijn die maximum een AB/013/Lotto Arena uitverkopen en de schaal van het aantal bezoekers dus ook veel kleiner zal zijn. Wel weer gewoon drie dagen, alleen kleinere headliners en kleinere bands in de picture. Nog niet voor meteen uiteraard, maar wat denken jullie?:)
Dat klinkt leuk! Zou dan ook wel weer mee willen doen denk ik :)
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.616
7.333
In april/mei houden we inderdaad meestal een minidraft. Niet al te veel rondes omdat je wil vermijden dat die doorloopt tot in juni wanneer veel mensen al op festivals zitten. Maar goed, inderdaad eerst nog even de focus op deze draft en een korte break, ik wacht ook wel liever tot ergens na Rewire begin april.

Nou weet ik niet of @Yannick met mini een korte draft bedoelde, of dat het verwijst naar het concept van kleinere headliners en namen
 
  • Leuk
Waarderingen: Thisso

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.213
4.467
Ik weet dat we nog steeds bezig zijn aan deze Draft, maar ik heb denk ik wel een leuk idee voor een volgende - kzou die graag, na lang, willen organiseren. Een soort mini-Draft waarbij de headliners acts zijn die maximum een AB/013/Lotto Arena uitverkopen en de schaal van het aantal bezoekers dus ook veel kleiner zal zijn. Wel weer gewoon drie dagen, alleen kleinere headliners en kleinere bands in de picture. Nog niet voor meteen uiteraard, maar wat denken jullie?:)
Leuk idee, ik zal zelf tzt even bezien hoe druk ik ben!
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.452
6.116
Tori Amos om half 3 lijkt me ook vrij vroeg maar misschien schat ik haar zelf te hoog in.
 

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.735
2.307

Daar hebben we hem dan, tussen alle drukte door
 

nitotheno

Support act
29 jan 2018
906
756
Ik weet dat we nog steeds bezig zijn aan deze Draft, maar ik heb denk ik wel een leuk idee voor een volgende - kzou die graag, na lang, willen organiseren. Een soort mini-Draft waarbij de headliners acts zijn die maximum een AB/013/Lotto Arena uitverkopen en de schaal van het aantal bezoekers dus ook veel kleiner zal zijn. Wel weer gewoon drie dagen, alleen kleinere headliners en kleinere bands in de picture. Nog niet voor meteen uiteraard, maar wat denken jullie?:)
Dan sluit ik ook weer aan als het kan! Ik vind dat persoonlijk ook veel leuker boeken.
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.177
2.996
Who Knows? presentatie staat nu online!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken