Festileaks Festival Draft XII: Jubileumdraft

4u of 6u?

  • 4

    Stemmen: 8 50,0%
  • 6

    Stemmen: 8 50,0%

  • Totaal aantal stemmers
    16
  • Opiniepeiling gesloten .

Royke

Dagopener
Sfeerbeheer
2 jul 2018
745
1.260
Deadline was pas later toch, alleen kunnen de presentaties al eerder beginnen? Ik verwacht woensdag, maar waarschijnlijk pas vrijdag iets te sturen
Klopt ook! Maar om te stimuleren dat zoveel mogelijk mensen voor woensdag de namen in sturen is de onofficiële deadline woensdag en de officiële deadline is 2 maart 23.59
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.297
6.493
Holland Festival heeft geen naam van de orde Sigur Ros dit jaar, maar de combinatie van Arthur Verocai en het Metropole Orkest op 25 juni in het Concertgebouw lijkt me de moeite meer dan waard.
Weet je waar je Arthur Verocai ook kan zien deze zomer Martijn ..... ;)
 
  • Haha
Waarderingen: Dr. Hannibal

Royke

Dagopener
Sfeerbeheer
2 jul 2018
745
1.260

Het topic is open!
 
  • Leuk
Waarderingen: Koekdoos en Lion

Lion

Support act
7 mrt 2017
762
1.580
Ik heb best veel voorbereidingswerk gedaan deze draft. De poster had ik af rond ronde 5 en de andere visuals rond ronde 10. Natuurlijk wel nog wat moeten schuiven. Enkel de tekst afgelopen week pas geschreven. Dus ik zat al een tijdje klaar ;):

 
  • Leuk
Waarderingen: Koekdoos

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.735
2.309
Ik heb best veel voorbereidingswerk gedaan deze draft. De poster had ik af rond ronde 5 en de andere visuals rond ronde 10. Natuurlijk wel nog wat moeten schuiven. Enkel de tekst afgelopen week pas geschreven. Dus ik zat al een tijdje klaar ;):

Echt heel ziek. Ik ben jaloers op zowel het design als de lineup
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.623
7.345
Zojuist de tweede headliner gedropt bij de presentaties, meer later!

 

Lion

Support act
7 mrt 2017
762
1.580
Echt heel ziek. Ik ben jaloers op zowel het design als de lineup

Thanks! Ik had, in tegenstelling tot jou, juist wat meer tijd voor deze draft, dus kon ik me wat meer uitsloven. Ben ook benieuwd naar jouw line-up waar toch veel namen naar toe zijn gegaan die ik wilde boeken.
 
  • Leuk
Waarderingen: teunajax

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.735
2.309
Mijn vrije keuzes zijn inmiddels ook ingeleverd. Vrijdag verwacht ik de presentatie te kunnen doen, want nu is het nog niet meer dan een lijst namen in een spreadsheet en een clashfinder
 
  • Leuk
Waarderingen: Royke

MadMandra27

Dagopener
23 aug 2022
708
925
Ik weet niet hoe je een linkje zet naar een ander topic hier, maar ook mijn aankondiging is nu volledig afgerond. Ik ben niet zo handig met visuals etc, maar toch best trots op wat het geworden is! Bedankt nogmaals @Royke voor de organisatie en benieuwd hoeveel tickets mijn festival zal kunnen verkopen :cool:
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.297
6.493
Ik weet niet hoe je een linkje zet naar een ander topic hier, maar ook mijn aankondiging is nu volledig afgerond. Ik ben niet zo handig met visuals etc, maar toch best trots op wat het geworden is! Bedankt nogmaals @Royke voor de organisatie en benieuwd hoeveel tickets mijn festival zal kunnen verkopen :cool:
 
  • Geweldig
Waarderingen: MadMandra27

Gebruikers die dit onderwerp bekijken