Festileaks Festival Draft XII: Jubileumdraft

4u of 6u?

  • 4

    Stemmen: 8 50,0%
  • 6

    Stemmen: 8 50,0%

  • Totaal aantal stemmers
    16
  • Opiniepeiling gesloten .

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.617
7.334
3. Het zou leuk zijn als je probeert om artiesten te kiezen die je nog niet eerder gekozen hebt. Dit was voor mij helaas alleen teveel werk om bij te gaan houden.

Ook wel benieuwd wie er in het gat springt dat ik achter laat met glammetal en hoe iedereen dit gaat proberen te verwerken op hun festival!
 
  • Haha
Waarderingen: RubenJS

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.894
6.117
Ook wel benieuwd wie er in het gat springt dat ik achter laat met glammetal en hoe iedereen dit gaat proberen te verwerken op hun festival!
Dat betekent dus ook dat we voor een keer eens géén editie van Baspop gaan krijgen?
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.177
2.996
Ook wel benieuwd wie er in het gat springt dat ik achter laat met glammetal en hoe iedereen dit gaat proberen te verwerken op hun festival!
Eigenlijk is deze regel/advies wel een unieke kans voor mensen die nog nooit eerder meededen. Vers bloed is altijd welkom!
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.617
7.334
Dat betekent dus ook dat we voor een keer eens géén editie van Baspop gaan krijgen?

Van alle namen die ik uit het hoofd weet dat ze erin zitten, zijn er volgens mij twee typische Baspop namen die ik nog nooit heb gekozen :LOL:

Ik heb inmiddels twee drietallen aan namen bedacht voor een a-typische Baspop. Misschien in de vrije keuze nog een naampje of twee voor toch wat glam op een kleine stage.

Ik geef iedereen in ieder geval vast de tip voor een gratis te halen dagticket (of beter): Night Ranger.

Edit: of er een andere naam dan Baspop voorbij komt, is nog een geheim (want dat weet ik zelf ook nog niet:p)
 

Royke

Dagopener
Sfeerbeheer
2 jul 2018
745
1.260
Hierin kun je zien welke artiesten ooit al eens gekozen zijn. Ook ik ben een mens en er kunnen dus foutjes inzitten of alsnog 2x dezelfde artiest door bv een spelfout. Als je zoiets spot, let me know! Dan kan ik het aanpassen :)
 
  • Winning
  • Leuk
Waarderingen: RubenJS en Koekdoos

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.547
11.020

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.894
6.117
Hierin kun je zien welke artiesten ooit al eens gekozen zijn. Ook ik ben een mens en er kunnen dus foutjes inzitten of alsnog 2x dezelfde artiest door bv een spelfout. Als je zoiets spot, let me know! Dan kan ik het aanpassen :)
Wierd Al Yankovic, AHOHNI en ANOHNI, Aphex Twins en Acra kwam toch wel heel snel tegen xp.
 

JK79

Gouden Tip
11 sep 2021
494
1.212

Sjakie de Wit

Geliefde act
17 feb 2014
1.524
1.987

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.213
4.467
Hierin kun je zien welke artiesten ooit al eens gekozen zijn. Ook ik ben een mens en er kunnen dus foutjes inzitten of alsnog 2x dezelfde artiest door bv een spelfout. Als je zoiets spot, let me know! Dan kan ik het aanpassen :)
Na deze klus is een spelfout hier en daar jullie wel vergeven ;).
 
  • Geweldig
Waarderingen: Royke

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.617
7.334
Na deze klus is een spelfout hier en daar jullie wel vergeven ;).

Ik weet niet hoe @royke het heeft aangepakt, maar hier was het gewoon knip en plak werk vanuit alle topics, dus die spelfouten zaten bij de organisatoren van de verschillende drafts :p (waar ik er zelf ook een van was dan wel)
 
  • Wow
Waarderingen: Yannick

Gebruikers die dit onderwerp bekijken