Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
3. Het zou leuk zijn als je probeert om artiesten te kiezen die je nog niet eerder gekozen hebt. Dit was voor mij helaas alleen teveel werk om bij te gaan houden.
Van alle namen die ik uit het hoofd weet dat ze erin zitten, zijn er volgens mij twee typische Baspop namen die ik nog nooit heb gekozen
Ik heb inmiddels twee drietallen aan namen bedacht voor een a-typische Baspop. Misschien in de vrije keuze nog een naampje of twee voor toch wat glam op een kleine stage.
Ik geef iedereen in ieder geval vast de tip voor een gratis te halen dagticket (of beter): Night Ranger.
Edit: of er een andere naam dan Baspop voorbij komt, is nog een geheim (want dat weet ik zelf ook nog niet)
Hierin kun je zien welke artiesten ooit al eens gekozen zijn. Ook ik ben een mens en er kunnen dus foutjes inzitten of alsnog 2x dezelfde artiest door bv een spelfout. Als je zoiets spot, let me know! Dan kan ik het aanpassen
Hierin kun je zien welke artiesten ooit al eens gekozen zijn. Ook ik ben een mens en er kunnen dus foutjes inzitten of alsnog 2x dezelfde artiest door bv een spelfout. Als je zoiets spot, let me know! Dan kan ik het aanpassen
Ik weet niet hoe @royke het heeft aangepakt, maar hier was het gewoon knip en plak werk vanuit alle topics, dus die spelfouten zaten bij de organisatoren van de verschillende drafts (waar ik er zelf ook een van was dan wel)